Lidt til mandagen

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Lidt til mandagen

Indlægaf [SPARTA]Canex » 14 apr 2014, 09:15

CIA Snigmorder

For et par måneder siden annoncerede CIA efter en snigmorder. Det er svært at blive godkendt til den type jobs, og ansøgerne testes grundigt inden ansættelsen. Efter at alle ansøgerne havde gennemgået den indledende træning og var blevet checket grundigt, var der tre ansøgere tilbage, to mænd og en kvinde. De skulle så til en afsluttende test for at afgøre, hvem der skulle have jobbet. Kvinden blev fulgt hen til en dør, og fik en revolver udleveret. Vi er nødt til at kunne være sikre, at du kan adlyde dine instrukser uanset omstændighederne sagde CIA agenten. ''din mand sidder på en stol gå ind og skyd ham'' kvinden blev chokeret og sagde: det kan du ikke mene! Jeg kunne da aldrig skyde min egen mand! ''ok '' sagde CIA agenten. Så er du ikke den rigtige til jobbet. Derefter blev den første mand vist hen til døren og fik en revolver samt samme besked: Manden så også lidt chokeret ud, men tog revolveren og gik ind i lokalet. Der var helt stille i 5 minutter, og så kom han ud igen. Han havde tårer i øjnene og sagde: jeg prøvede på at skyde hende, men jeg kunne ikke gøre det. Jeg er nok ikke den rigtige mand til jobbet. CIA agenten sagde: ''nej, det er du ikke'' hent din kone og tag hjem. Nu var det den tredje ansøgers tur, manden, der skulle testes. Han blev også vist hen til døren og fik en revolver samt samme besked Din kone sidder derinde på en stol. Gå ind og skyd hende manden tog revolveren og åbnede døren. Endnu inden den var lukket helt efter ham, hørte CIA agenterne skud. Det fortsatte, i alt 13 skud. De hørte hvordan der blev skreget, inventar blev smadret, og der blev hamret på væggene. Det blev ved i flere minutter, og så blev der helt stille. Døren gik langsomt op, og manden kom ud. Han tørrede sveden af panden og sagde: ?I kunne godt have fortalt mig, at der var løst krudt i revolveren. Jeg var nødt til at tæve hende ihjel med stolen.".
/Canex

Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster