LAN 2008 Evalueringstråden...

LAN 2008 16-18 maj, Midtfyn...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

LAN 2008 Evalueringstråden...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 maj 2008, 04:04

Hooah Folkens!

I denne tråd vil jeg prøve, at opsumere de gode og de lidt mindre gode sider ved LAN 2008... Der er også mulighed for at alle jer andre der deltog, kan tilkendegive jeres mening og evt. komme med saglig kritik og forslag, til hvordan vi sammen kan gøre næste års LAN til et ENDNU bedre arrangement!

NB! Denne post opdateres også løbende...

Fremmøde : Af de 35 tilmeldte var vi 22 mand der rent faktisk dukkede op. Nogle gjore sig den ulejlighed at melde afbud i god til, respekt for det og det er jo 100% iorden! Andre blev med meget kort varsel nødsaget til at melde forfald. Det er der jo heller ikke noget at gøre ved...
Men så er der en restgruppe, der OVERHOVEDET ikke har givet lyd fra sig eller noget somhelst. DET ER FANDEME IKKE ACCEPTABELT PÅ NOGEN MÅDE!!!!!!!! Vi er sq voksne mennesker og man har indgået en aftale om, at man har meldt til og møder op, når det er aftalt. Det er meget muligt at jeg er en smule gammeldags på dette punkt, MEN JEG FORVENTER SQ AT FOLK GØR SOM DE SIGER DE GØR, ellers skal man sq ikke sige at man gør noget. Så der MÅ være et par stykker, der sidder med en MEGET dårlig smag i munden over, jaaaa rent ud sagt, at have taget pis på arrangørene og hele arrangementet! Det er jeg selvsagt meget skuffet over...!!!
Som en konsekvens af ovenstående, kan jeg ikke forestille mig andet end at næste LAN afholdes således at man FORUDBETALER, uden mulighed for refusion!

Faciliteterne : Man kan vist kun sige, at de var MAX iorden og at vi håber at kunne benytte dem igen på et senere tidspunkt... STOR TAK til [SPARTA]Banjo og [SPARTA]Svendsen, fordi de arrangerede at vi kunne låne stedet!!!

Opførslen : Alle over en kam, har så vidt jeg er informeret, opført sig eksemplarisk!!! Det viste sig, at selv om vi var et par stykker der "hyggede" lidt med en kop øl og dets lige, for at få styr på nerverne før hver kamp, så var det overhovedet ikke noget problem...

Afviklingen af Tuneringen : En skemalagt og tidsinddelt kampplan havde været at foretrække. Dette bliver der naturligvis rettet op på til næste LAN...

Sponsorater : har man gode ideer til hvordan vi kan få flere gode præmier, til næste år. Så høre vi NATURLIGVIS MEGET gerne om det!!! Den måde hvorpå vi i år fordelte/spillede om de hardwarepræmier der var sponsoreret af dels Clanshop oh Headsetshop. kunne nok have været planlagt7organiseret lidt bedre... men vi tager ved lære og finder på noget lækkert til næste år... Ellers bare kom med forslag!!!
NB! CB's 2nd prize Headset bliver afsendt ligeså snart han hoster op med en adresse...

Holdene :
Team Alpha = Nedlagt pga. manglende fremmøde
Team Bravo = Charliebum-dk, -116th-BrightBlade og [SPARTA]Allan.
Team Charlie = [SPARTA]SPANK, [SPARTA]Svendsen, -116th-Sanino og -116th-CB.
Team Delta = [SPARTA]ROE, -116th-EtCoolnavn, [SPARTA]Solo.
Team Echo = [SPARTA]Boogeyman, -116th-Papand, Snogard_DK og Leachie_DK. WINNER LAN 2008
Team Foxtrot = -116th-himsen, -116th-Hooah, [SPARTA]Banjo og Sharpshooter.
Team Golf = [SPARTA]Candy, [SPARTA]Nightfox, Thy73 og -116th-Bondoman.


Maps : De maps der blev spillet, blev trukket ved lodtrækning, ud af en plje hvor ALLE AAO maps var med(Dog minus Snakeplain og interdiction). Det er i mine øjne det mest rimelige, da man ellers vil komme ud i MANGE og LANGE diskussioner vedr. hvilke maps folk gider spille... Vi var måske en smule uheldige med de maps der blev trukket i de første par runder, med det lettede lidt hen imod enden. Så det kunne næppe være gjort anderledes...
1st Round : SF Recon
2nd Round : SF Taiga
3rd Round : SF PCR
4th Round : SF Dockside
Semi Final : Rummage
Final : River Basin


Billede



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 21 maj 2008, 19:45

Lige mine ord spank det kunne jeg ikke have gjort bedre selv,måske lige en kommentar vedr. banjo`s og min fadæse ang. headset fra headsetshop.dk vi ikke lige havde styr på,men vi lærer alle,så det er der styr på næste gang.


Ellers synes jeg faktisk du siger det hele spanky boy,specielt vedr. afvikling af tuneringen og finalerne,ligeledes med at finde de endelige vinderer,kunne nok gøres bedre næste gang(forslag modtages gerne).


Samtidig vil jeg da godt lige endnu en gang rose thomas(vores server admin)for det store stykke arbejde han trods alt gjorde.
På trods af at han ikke kendte server opsætningen til aa,så satte han sig lynhurtigt ind i sagerne og det kørte smooth hele vejen.
SÅ EN STOR TAK TIL HAM.
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 maj 2008, 20:11

Hooah Svendsen!
Samtidig vil jeg da godt lige endnu en gang rose thomas(vores server admin)for det store stykke arbejde han trods alt gjorde.
På trods af at han ikke kendte server opsætningen til aa,så satte han sig lynhurtigt ind i sagerne og det kørte smooth hele vejen.
SÅ EN STOR TAK TIL HAM.
Så vidt jeg forstod, så var der jo faktisk lidt $$$ tilbage, right? Måske vi burde give et par flasker GOD rødvin til Thomas... Bare et forslag... For hvis ret skal være ret, så gjore ham livet MEGET nemmere for os andre til LAN 2008, efter min mening!!!

Det mener jeg sq godt vi kunne bruge lidt på...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 maj 2008, 12:18

Hooah Banjo og Svendsen!

Vil i ikke godt stå for at indkøbe 2 flasker god vin, til omkring 100kr. stykket til Thomas, som en tak for at han var behjælpelig til LAN 2008 og ville bruge en hel weekend på os...

Skriv lige når det er iværksat, right?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Indlægaf [SPARTA]banjo » 23 maj 2008, 13:34

Vi skal i legoland med ham i morgen, så jeg sørger for at det sker og tager lige et billede til arkivet også......
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 maj 2008, 08:07

Hooah Banjo!

Det er bare TOP DOLLAR der....

Så skal jeg sørge for, at billedet komme på AAO Forum snarest, hvis du poster det her ASAP...



SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Indlægaf [SPARTA]banjo » 25 maj 2008, 22:36

Så har jeg pm et billede til dig SPANK
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 maj 2008, 22:44

Hooah People!

Så fik vi sagt ordentligt TAK(2stk. God Rødvin), til Thomas fordi han ville bruge en HEL weekend på os og LAN 2008!!!

Billede



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Nightfox^
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 100
Tilmeldt: 12 sep 2007, 10:50

Indlægaf [SPARTA]Nightfox^ » 27 maj 2008, 23:54

DET VAR SGU EN GOD IDÉ! For ja, man må sige at han brugte meget tid på, at hjælpe os andre. Lad os håbe at han er lige så behjælpelig næste gang.
Primus !nter pares

Tilbage til "LAN 2008"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster