Stolt på en fed måde !

LAN 2009 29-31 maj, Midtfyn...
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Stolt på en fed måde !

Indlægaf Walle » 03 jun 2009, 19:16

LAN PARTY 2009

Loosers And Noobs Playing Army, Real Troopers Ymiliated.

Det skulle hurtigt stå klart at netop den sætning kom til at være i fokus på netop den weekend hvor Lan 2009 var rammerne om fælles prutter pølser og burgere.

Glæden hos mig var stor da det endelig stod klart at jeg for første gang skulle være en del af dette arrangement, penge overført, forventninger var sat på plads, TomTom var indstillet, Ja jeg var KLAR til at sparke røv, vise at jeg kunne rende hjem begravet i præmier, at den samlede danske AAO ville huske netop dette lan som lan'et hvor Walle sprang ud som en fucking hard ball AAO player.

Køreturen fra Viborg, med afgang kl. 13.00, kursen sat mod kælderen hvor Perlehønen har sit domæne, i min glæde over endelig at møde Perlehønen overså jeg helt at tidsplanen skred, der var så meget Perlehønen skulle have klaret inden vi kunne sætte kursen mod Horsens, og Hedensted.
Bøffer blev glemt, hønemor ville give en præmie som vi måtte afhente hos den lokale computer smed, hvilket faldt ud til min fordel, jeg fik gaflet en ekstern harddisk på 1 TB for den lave pris af 500 jyde dollars.

Afgang fra Århus blev en lille time forsinket, men pyt, præmien som hønemor havde sponsoret gav mig kun et smil på fjæset, WOW endnu en præmie som ville blive min efter lan'et, et G35 (til dem som er total antinørd, så er G35 det ultimative flå mine øre af i surround headset)

Horsens og Hedensted, byen med Danmarks grimmeste byport, var hurtigt overstået, endelig var næste stop Ringe på fyn. Skal der være noget fra den køretur som efterlod et mind for livet, så må det være måden de fynske bønder færdes på E20, de har total glemt at man kun bør benytte panik opbremsninger når der er PANIK på, og ikke som et middel til at sænke farten med 2.5 km.
TomTom gjorde et godt arbejde, vejledte os uden om trafikpropper og andre hastighedsbegrænsede forhindringer, Jeros blev fundet i første forsøg.

Efter lidt arbejde med at lukke elektroniken ned i Getzen så var jeg klar til at møde de få som var ankommet tidligere end mig, jeg fik hils på, kikket lidt på lokalerne, fremtvunget en røgpind, så lungerne igen kunne hoste uden at knirke.

Så skete det, skålen, skæben, valget står endnu klart for mit indre øje, skålen med små sedler, et bogsav som skulle blive min skæbne for resten af weekenden, F som i fools, flunk, foxtrot, blev mit hold, Erfarede at mit team bla. Bestod af Tastfull, Sparta Allan, hvem der skulle få den sidste plads var endnu ikke synligt da der i skålen var endnu et F.

Netop det sidste F, soldat nummer 4 ville vise hvilken taktikker der skulle bruges på vores jagt på TOP placering, F'et blev taget, nu kunne jeg med stolthed i ordet sige, Foxtrot var fuld af mod, storhed men ikke mindst vi vægtede tungere end andre teams. Perlehønen havde taget det sidste F.
En stolthed som dog måtte blegne, da jeg senere erfarede at Perlehønen havde trukket sig som min teammate, som erstatning havde jeg fået Snogård.

Se der faldt vores puntus total, ikke et ondt om om de mulige evner som snogård indeholder, men da jeg så den lille mand kravle op på sin stol med hjælp fra en 3 trins alustige, ja så var mit bedste bud at han ville være en let sag for de tunge drenge at vælte ned, NÅ nu ville jeg ikke sætte noget surt ansigt op over tabet af nogle få værdifulde kilo på holdet, der var dog stadig 3 mellemtunge spillere på holdet, Allan, Tastfulle og jeg. Måske kunne jeg udnytte det nye medlem af Team Foxtrot til min fordel, han kunne måske fungere som min private undercover agent, han var sku ikke let at få øje på !

Selvtilliden var stor, lidt fokus kom der på hvordan jeg kunne planlægge de kommende kampe med det Team som var mit. Det var med stolthed at jeg gik rundt og kikkede på de andre hold stillede deres udstyr op en lille stemme inde i mig sang ag glæde, jeg var sikker på at mit team ville give mig muligheden for at bringe stolthed hjem, pokalen, mit navn ridset ind i det pureste guld.

Jeg var så selvsikker på mit teams formåen at jeg slet ikke så noget problemer med de andre hold sammensætninger, der var ingen af dem der kunne måle sig med mit hold, det skulle dog vise sig med tiden måtte sande, jeg har en uheldig evne, jeg lyver for mig selv.

Den første kamp skulle stå Foxtrot skulle møde Echo, Venom, Solo, Svendsen, Monster. På HQ Raid.
Taktikken var klar, VI SKULLE VINDE hvilket jeg ikke anså for umuligt, der var dog lige et problem, vi måtte finde en måde at sætte Venom ud af kampen, hvilket senere skulle vise sig at være det eneste rigtige at gøre.

Jeg er ikke typen der råber op om snyd, wallhack osv, når jeg møder en kriger som ikke evner at dø, i regnen af mine pletskud, men jeg vil dog godt påpege at jeg efter kampen måtte tage mig selv i at tænke slet om nogle af de black screen shoots som var på modstander holdet – det kunne bare ikke være rigtigt at mit superhold ikke kunne få ram på Venom.

Som scoren viser ja så tabte vi den første kamp, måtte nok indse at vi behøvede at gå lidt i BOOTCAMP inden den næste modstander, men OK OK det var den første kamp, vi skulle jo lige i gang, og vi havde dem rystet godt og grundigt da vi fik vores 2 runde sejer, jeg mindes det blik Echo sendte os, de lignede tabere, folk som havde mødt deres overmand.

Fair nok, vi manglede lidt hold erfaring og tabte 2 – 10.

Efter handshake med echo, var der tid til at samle lidt kampmoral op som hos nogle af mine team mates var lidt slatten, lidt tobak og nogle få hurtige bemærkninger omkring de mistænkelige handlinger som modstanderen udførte, så var moralen og selvtilliden på plads til den næste kamp.

En kamp hvor vi skulle møde Delta, Bertram, Leachie, Expendable og Vandal, til denne kamp havde vi ikke nogen taktik, det var jo spillere som ikke havde noget rygte med sig, to af dem var total ukendte, ingen i vore trænerstab kendte Leachie og Expendable, så denne gang kunne det ikke slå fejl, vi var på vej mod de høje tinder, sejer, pokal og evig indridsning af vore udødelige navne i den smukke vandrepokal.
Hvor vi fejlede kan der skrives lange og tykke afhandlinger om, men der er dog ingen tvivl om at vi faldt undervurderingens magiske kraft, de to ukendte på Delta, havde helt sikkert fået installere de sidste nye drivere til deres monster clanshop graffikkort, de ramte næsten (os) hurtigere end vore eagleeyes kunne opfatte deres moves.
Crap 4 – 7 til de ukendte.

Nå ja ja ! Det var jo kun kamp nummer 2 det var stadig muligt for os at komme til at kæmpe om top placeringer, vi skulle dog hurtigt erfare at vi var ude på loosers lane.

Vores næste modstander blev Alfa Sanino, Spank, Charliebum, MIB på Mout MCKenna, et hold som set med mine briller kun havde en at sætte deres lid til, Sanino, resten af holdet var ifø Snogård ude af fokus, så jeg anså det for at være en opgave som vi kunne løse uden de store problemer, da jeg grundet min høje status og hold erfaring anså mig selv for at være den bedste Sanino killer så hoppede jeg på den opgave med en iver som kun er set større hos en naiv ung man der har fået pillet trusserne af barnepigen.
WTF skete der, mine planer faldt til jorden grundet at jeg i mit fokus på Sanino total havde overset MIB (som desværre ikke havde indtaget de store mængder alkohold endnu) af grunde som jeg endnu ikke har fundet spillede han langt over evne på et map som han normalt stinker på.
Vi måtte bide i det sure ævle og indse at man ikke kan vinde med et resultat som kun kan gøre værre ved et ÆG, vi slap med en læring på 1 – 11

Efter denne kamp var det ved at være svært at finde moral og kampgejst til at møde op til den næste kamp, men så slog det ned i os, vi havde set lyset, vi havde fundet målet med denne weekend, en sejer var ikke i vores fokus men vi havde nu indset vore mission.
Undgå at modtage et ÆG, undgå den totale udstilling af vores manglende evner i samarbejde, for slet ikke at tale om manglende evner i at gemme os for fjender.

Nå, men efter en lille pep talk, 12 sek, enetale om vigtigheden af TS disciplin (RO) fik vi kørt lidt team ånd ind over vores elskede foxtrot, vi var klar til at møde Beta, Rookie, Aztek, Lenny og philippovich, på SF Sandstorm, et hold som vi på ingen ville undervurderer, vi havde skabt en positiv stemning på holdet, vi var top klar, havde monteret støvbriller, tørklæde målbevist satte jeg personlig fokus på at beskytte OB A, what the hell i got Dr. Phil, Dam im hot, igen havde jeg følelsen af top tunet monster kriger, jeg husker endnu det lille blik jeg sendte tværs gennem rummet , som ingen kunne mistolke, â€
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 jun 2009, 10:24

Hooah Walle!

DAMN en MotherPost above all OTHERS...!!!!

Men efterhånden som jeg har fået læst mig igennem overstående. Så bliver det klart for mig, at du har nydt denne weekend!!! Til dette kan jeg kun sige : DET ER DU IKKE ENE OM!!!!!!

Det er nogle SUPER fede beskrivelser af forløbet under kampene og imellem... Der er jo en helt lille Rifbjerg gemt i dig, who could know??? TOP NICE læsning... :lol:

Vi ses 100% til næste års : Dansk Officielt AAO LAN 2010





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2009"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster