sommerfest, hvad skal der ske??

Sommerfesten 17-19 juli 2009 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

sommerfest, hvad skal der ske??

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 16 mar 2009, 19:50

heya SPARTANS

Som overskriften tydeligt siger, skal vi have lavet en plan! hvem, hvad, hvor, hvorledes osv... Så indput indput indput!!!! (jeg har reserveret datoerne 31juli-1-2aug hos Comaco indtil videre, men der kan jo dukke andre planer op(bare ikke Haze, -boogey) :P ) Kom med bud på hvad I kunne tænke jer!! :lol: :lol: :lol:


btv MEGA mapchange på paintball-banen hos Comaco.. 8) 8) :P 8)
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 16 mar 2009, 21:42

er der billeder af mapchange :)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 mar 2009, 23:13

hehe ingen haze i år for champen selv, så den bliver ikke foreslået i år.. jeg lander nemlig fra en uges ferie på mallorca den nat hvor haze slutter.. bliver lækkert:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 17 mar 2009, 08:13

der kommer billeder om ca et måneds tid. skal lige have bygget et nærkampshus op på 46kvm. hehe. men kan måske godt lige snige et par teasere ind senere. :P :P

men tilbage til emnet!!! ideer?? nogen der kender en ballonskipper, en med et svævefly eller noget! ??? :lol: :lol: Selvfølgelig kan vi være ved Comaco (nok måske billigst) men der er åbent for forslag!!
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 17 mar 2009, 16:06

holder på camaco en tradition er og blir en tradition.. 8)


forventer og se billeder snart :P
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 17 mar 2009, 23:07

Jeg er også 100% på Comaco,måske med et par omgange ekstra på paintball banen da det er langt det sjoveste.

Man kunne lægge et par kampe om formiddagen og et par senere på eftermiddagen,så havde man ligesom lidt tid til at sluge den første omgang........det kan ikke passe at 3000 skal styre den....i år skal de males sorte på den(=ekstra blå mærker.......ikk SPANK?)


Med hensyn til datoen,så er min skærings dato helt klart d 01/08-2009
Fra den dato begynder høsten officielt,derefter står den på job 14 timer om dagen,så helst weekenden før...
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 mar 2009, 10:50

Hooah Phantom!

Yes.... Det er så småt ved at være tid til, at komme i hak vedr. Sommerfest 2009...

Dato for afholdelse :
Jeg fiser på barsel hele Aug + Sep. Så jeg er 100% frisk på alle datoer der ligger inden for disse måneder(d.31/7 kan man jo nok også finde ud af, hvis det er det det står og falder med :wink: )!

Vi skulle muligvis lave en seperat Datofastlæggelsestråd...

Vedr. sted for selve arrangementet :
så stemmer jeg 100% på Comaco. Det har være SUPER faciliteter de sidste par år. Så jeg håber sq på genvalg!!!!!

Deltagere til [SPARTA] Sommerfest 2009 :
Vi satser vel på at få i hvertfald et par stykker fra =3000= til at dukke op, right? Men ellers så er jeg sq rimeligt liberalt indstillet ud fra devisen om, The More The Merryer!!!!



FUCK det jeg opretter sq bare, alle de tråde vi normalt har her i Forum til den slags....





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 18 mar 2009, 12:17

HOOAH
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 mar 2009, 12:20

Hooah Kids!

Jeg vil opfordre til at man fra nuaf benytter de relevante tråde. eller griber planlægningen meget hurtigt om sig og bliver MEGET uoverskuelig!

Jeg låser tråden indtil videre.... Fang mig lige hvis i vil have den låst op igen!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2009"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster