[SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Julefrokosten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]/=3000=. Ligeledes finder vi her ud af, hvem gør hvad og hvorfor, dato og sted...

Skal vi have spidstegt pattegris til [SPARTA]'s Julefrokost 2009...?

Yes, det lyder utraditionelt og som en MAX FED event til Julefrokosten og Kassen MÅ GERNE betale for Svinet...!
8
89%
Yes, det lyder utraditionelt og som en MAX FED event til Julefrokosten. Men Kassen skal IKKE betale for Svinet...!
1
11%
No Way, Flæskesteg er fedt, men en HEL gris er sq for meget...!
0
Ingen stemmer
Jeg har ingen ryggrad, eller mening. Så jeg gør som jeg får besked på, af SPANK'eren...!
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 9
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

[SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 16 dec 2009, 11:43

Jeg har nu fået fast aftale på grisen. Slagtern skal have 400 k.r og ham jeg køber grisen af skal have 1200 kr. så jeg kommer af med 1600 kr ialt.. og så kan jeg så hente den. den 15 over på fyn. info på grisen er at den ca kommer til at veje ( før den bliver slagtet ) ca 80 kg. Så spank der er masser af mad til dig.

Selve grisen tager ca 8-9 timer at tilberede. hvor man så skal ud og vende den ca 1 gang i timen. Jeg har en til at tilberede spank... ØØHHhh svinet for os. så det er jo super dejligt. og han skærer osse kødet klar til maden.

hvad jeg husker af. så skal der bruges 8-10 kilo kul. som osse er sørget for. Jeg har selv grillen med som er min egen og den er brugt til dette før.

og grisen er gjordt klar til at smide direkte på grillen. den dag.

Jeg har har desuden været i tyskland og købe 6 liter sprut ( shots ) så der skulle epoxy ihverfald gerne være dækket ind.
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 17 dec 2009, 14:26, rettet i alt 4 gange.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ANG grisen til julefrokosten

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 dec 2009, 14:08

Hooah Hunter!
Jeg har nu fået fast aftale på grisen. Slagtern skal have 400 k.r og ham jeg køber grisen af skal have 1200 kr. så jeg kommer af med 1600 kr ialt.. og så kan jeg så hente den. den 15 over på fyn. info på grisen er at den ca kommer til at veje ( før den bliver slagtet ) ca 80 kg. Så spank der er masser af mad til dig.

Jeg har har desuden været i tyskland og købe 6 liter sprut ( shots ) så der skulle epoxy ihverfald gerne være dækket ind.
Hunter Hunter Hunter..... MERE INFO PLZ!!!!!!!!!!!

Men bare lige så vi er 100% klar på, at dette er en MULIGHED og ikke noget folk har lagt sig fast på 100% endnu, right? Eller er det gået hen over hovedet på mig...

Følgende SKAL som minimun klarlægges, inden vi kan fange an med sådan et projekt :

- Hvordan tilberedes sådan et svin...?
- Hvor lang tid tager det...?(Har vi frivillige der vil passe "svinet" ude i kulden i måske mange timer på selve dagen?)
- Hvordan skal sådan et dyr udskæres, eller smider vi den bare på bordet i bedste Karlmar Møllerstil og så skære lunser af enkeltmand...?
- Hvad for noget "grej" skal der til at ordne sådan et svin, f.eks. XXXLgrill, kul, olie, redskaber o.lign(har vi det, eller kan vi låne evt.)....?
- Er svinet lige klar til at skyde på grillen, når vi modtager det...?
-



SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: ANG grisen til julefrokosten

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 17 dec 2009, 14:28

Hooah Hunter!
Jeg har nu fået fast aftale på grisen. Slagtern skal have 400 k.r og ham jeg køber grisen af skal have 1200 kr. så jeg kommer af med 1600 kr ialt.. og så kan jeg så hente den. den 15 over på fyn. info på grisen er at den ca kommer til at veje ( før den bliver slagtet ) ca 80 kg. Så spank der er masser af mad til dig.

Jeg har har desuden været i tyskland og købe 6 liter sprut ( shots ) så der skulle epoxy ihverfald gerne være dækket ind.
Hunter Hunter Hunter..... MERE INFO PLZ!!!!!!!!!!!

Men bare lige så vi er 100% klar på, at dette er en MULIGHED og ikke noget folk har lagt sig fast på 100% endnu, right? Eller er det gået hen over hovedet på mig...

Følgende SKAL som minimun klarlægges, inden vi kan fange an med sådan et projekt :

- Hvordan tilberedes sådan et svin...?
- Hvor lang tid tager det...?(Har vi frivillige der vil passe "svinet" ude i kulden i måske mange timer på selve dagen?)
- Hvordan skal sådan et dyr udskæres, eller smider vi den bare på bordet i bedste Karlmar Møllerstil og så skære lunser af enkeltmand...?
- Hvad for noget "grej" skal der til at ordne sådan et svin, f.eks. XXXLgrill, kul, olie, redskaber o.lign(har vi det, eller kan vi låne evt.)....?
- Er svinet lige klar til at skyde på grillen, når vi modtager det...?
-



SPANK signing out......
HOOAH Spank. så har jeg lige UPDATED tråden.

Hunter OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 dec 2009, 00:57

Hooah Kids!

Nu må vi vist hellere få en klar melding fra folk, inden der bliver besluttet alt muligt... Derfor bad jeg Solo om at lave en "Pro og Con-Grisetråd". Men det har han med sædvanlig sløvhed ikke magtet, så jeg har selv måtte forfatte følgende...

Spørgsmålet er : Skal vi have Spidstegtpattegris til [SPARTA]'s Julefrokost 2009...?


Jeg har Edittet en poll ind i Hunter TopPost(sry). Her kan man så tilkendegive sin holdning til dette spørgsmål.

Alle spørgsmål vedr. "Svinet" skulle gerne kunne besvares, ved at gennemlæse ovenstående. I modsat fald er man velkommen til at poste og så finder vi svarene i fællesskab...

Såfremt det besluttes, at fange an med Spidstegtpattegris, så vil hovedvægten naturligvis, under selve Julefrokosten, jo ligge på Svinet. Dog alt normalt tilbehør(læs = Snaps, SNAPS og SNAAAAPS + sild, samt div.) vil naturligvis også blive indkøbt...
Så selv om man stemmer GO for Gris, så kan man godt få rimelig "normal" Julefrokost anyway.


Det er bevet foreslået, at [SPARTA]'s kasse bonner ud for dyret(1600kr), da der er en meget stor overvægt af "betalende" medlemmer der dukker op til Julefrokosten. Mener man at [SPARTA]Kassen IKKE bør betale for grisen, så har man også her muligheden for, at give sin holdning til kende! Den almindelige "fremmødegebyr" er naturligvis fortsat gældende, hvadenten vi vælger Svin, eller traditionel Julefrokost!!!


OBS... SPANK er GO for Svinet...!




NB! Pollen løber til kort efter Nytår... Man kan også her, ændre sin stemme løbende, indtil poll'en lukker!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 22 dec 2009, 01:02

Hunter melder GO for helstegt Pattegris.
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf VandaLL » 22 dec 2009, 01:04

Helt klart GO til svin...

Muhamedaner og andet af verdens afskum må ikke spise det,
så der er mere til os

"ALL HAIL THE MIGHTY PIG" (SPANK :mrgreen: )
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[SPARTA]Perlehoenen
Colonel
Colonel
Indlæg: 156
Tilmeldt: 19 jun 2008, 02:40
Geografisk sted: Århus V

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf [SPARTA]Perlehoenen » 22 dec 2009, 11:32

Hey Tosser

Også et GO fra mig

Perlehoenen out
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 dec 2009, 11:57

Hooah kids!

Poll Svarmuligheder UPDATED...!!!

Selv om man havde stemt, så skal man lige comfirme på "STEM" igen...!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf VandaLL » 22 dec 2009, 12:06

Helt klart GO til svin...

Muhamedaner og andet af verdens afskum må ikke spise det,
så der er mere til os

"ALL HAIL THE MIGHTY PIG" (SPANK :mrgreen: )
AGAIN
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf epoxy » 22 dec 2009, 12:11

Hooah!Sæføli' skal vi have gris!
Har lige døbt den aftensmad, og den skal i min mave!
Men efter som jeg jo endnu kun er en lattelig freeloader, har jeg stemt for at kassen ikke skal betale gildet!
Skulle jeg ikke få min vilje og kassen betaler, så syntes jeg ihvertfald at vi andre må forpligte os til at tage en kassebajer, eller anden form for naturalier med som betaling.
Glædelig jul!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA] Julefrokost 2009... -Den Store Grise-tråd-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 25 dec 2009, 13:49

Så fik jeg sgu også nosset mig ind og stemme.......


HELT KLART GO HERFRA..........
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"


Tilbage til "SPARTA Julefrokost 2009"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster