Ansøgning om optagelse i [SPARTA]

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Ansøgning om optagelse i [SPARTA]

Indlægaf Ida » 03 apr 2010, 01:01

Navnet er Ida, og jeg er 19 vintre gammel.

Jeg arbejder som freelancefotograf, men da der ikke er meget arbejde, går jeg til nogle kurser for at forbedre mine evner. Inden jeg tager at smut på skolebænken igen, vil jeg en tur forbi en produktionsskole, da jeg har fået anbefalet KUBA som et godt sted at starte, inden uddannelsen.
I min fritid er jeg sportsfotograf for en fodboldklub i København, et arbejde jeg elsker at udføre frivilligt.

Ryan_Castillo er mit in-game navn, og jeg har brugt det igennem nogle år efterhånden. Før jeg opdagede AA3 spillede jeg en hel del Battlefield 1942.
I min BF tid blev jeg rekrutteret til 2 claner på samme tid, men takkede pænt nej tak til begge. På den måde kunne jeg føle mig 'fri'. Sådan har jeg det ikke længere, jeg vil gerne tilhøre en clan og være en del af et community, en gruppe. Har dog ikke fundet den rette, før nu.

Jeg spillede forleden med Jordbaer og VandaLL, og de burde vist kunne huske mig, for det var dem der fortalte mig om [SPARTA], den danske clan.

[SPARTA] virker meget socialt, og det synes jeg er genialt, idet mange andre claner blot mødes på serveren og ikke IRL.

Jeg har altid spillet ærligt, og vil gøre det i fremtiden. Al form for cheat, hack eller lignende gør mig inderligt vred, når vi andre spiller efter reglerne.

Jeg har lige tilmeldt mig BT, så i får linket her: Personal Jacket på BattleTracker

Så er der vist ikke andet at sige, end min mail og MSN står i bunden.

Hooah,
Ryan_Castillo.

Btw. Englemusen er en gammel joke blandt mine venner. Jeg ved det er et latterligt ord..
Senest rettet af Ida 18 jul 2010, 01:58, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning om optagelse i [SPARTA]

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 apr 2010, 08:38

Hooah Ryan/Ida!

19 vintre... LOL lyder sq temmelig EMO!!!

Det er en super gofin ansøgning du har skudt af her, så jeg vil straks sætte en poll op, i den Intrene del af Forum vedr. din optagelse i [SPARTA]. Proceduren er at medlemmerne så har max. 7 dage til at komme med "Pro's and Con's" i afstemningen. Derefter får du svar om resultatet...

I mellemtiden gælder det jo bare om, at være så meget Ingame med gutterne og på TS'en, som overhovedet muligt og "charme" sig ind, u know... :lol:

Du har 100% ret i, at [SPARTA] står for det sociale element i gaming! Som du sikkert har opdaget, så kan du her i Forum finde utallige Tråde vedr. vores forskellige arrangementer. Uden at tage munden for fuld, vil jeg påstå at vores lille klan, uden tvivl, er langt den mest sociale i det danske AAOcommunity....
Vi har allerede flere kvindfolk i klanen. Så det er ikke helt fremmed for os. Så som du sikkert kan forestille dig, så er tonen/vittighederne til tider grove, men ABSOLUT kærligt ment. Så er du frisk på en kommentar i ny og næ og klar på at give igen af samme skuffe, så er du meget velkommen for min skyld!

Held og Lykke Tøzen...!!!


NB! Ryan_Castillo(MMAfighter...???) ligger ikke lige til højerbenet for Ida, så what's the connection out of pure interrest...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Ansøgning om optagelse i [SPARTA]

Indlægaf VandaLL » 04 apr 2010, 15:59

Det er Cool, det der Ida/Ryan_Castillo
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Ansøgning om optagelse i [SPARTA]

Indlægaf Ida » 04 apr 2010, 16:07

EMO? Nej, er blot vintermenneske..

Grove vittigheder og kommentarer i ny og næ? Jamen altså, mine skuldrer er så smalle at det rasler af.. Såeh, det går nok :)

Ryan_Castillo er blot et navn jeg lavede til min BF1942 account.. Castillo er taget fra The Longest Jouney: Dreamfall, og Ryan var det første navn jeg kom på.. Har ikke villet skifte navn siden..

Men vi ses helt klart derinde..


/RC
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning om optagelse i [SPARTA]

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 apr 2010, 18:08

Hooah Ryan!

Emo, or NoEmo så er du pr. dags dato kommet ind i Danmarks UBESTRIDTE sejeste og mest sociale Klan...

CONGRATULATIONS...!!!!!!!!!!

Husk, selv om man er "Vintermenneske", så kan man godt MudderWrestle om sommeren... :wink:

Threadlink : http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... =10&t=1654



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster