BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Philippovich » 22 dec 2010, 04:23

God jul,


;....

Close topic....POR FAVOR!
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 22 dec 2010, 08:05

Nu synes jeg satme også snart at topic skal lukkes.. EN ting er at i sidder og sviner hinanden og kalder hinanden diverse ting, men at man sidder og blander folks personlige problemer ind for at se om man kan "vinde", det synes jeg sku personligt er at gå langt over stregen..

Hvad fanden rager det andre mennesker hvis Aztek har, eller har haft økonomiske problemer..

HUSK nu på at dette er en online gaming forum, og at vi alle bevæger os under dæknavne.. Når man sviner hinanden herinde er det mere under folks gaming navne end IRL, og hold det sådan..
Ja mange kender hinanden IRL, men mange kan også sagtens være sammen IRL, selvom man sviner hinanden herinde.. Det er og bliver ikke det samme..

Så svin hinanden hvis det er nødvendigt, men hold folks personlige problemer langt udenfor, for det rager ved gud ikke vi andre..

OG SÅ GOD JUL!!!!
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 22 dec 2010, 08:10


Du er og et skvat, husker endnu hvordan du i gråd (sikkert falsk) fortalte om dine økonomiske problemer... Bla.......Bla....... Du har ingen værdi for mig som person - tak for du beviser hvem du er og hvad du er !

Walle Out
Lige præcis der, synes jeg man går over stregen.. Det rager ikke os andre..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 22 dec 2010, 09:37

Lige præcis der, synes jeg man går over stregen.. Det rager ikke os andre..
Ja, vi er slet ikke uenig, men fjolset må jo vide hvad der kommer når han åbner for den del af festen !
med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 22 dec 2010, 10:10

Kan kun være enig med Phil og Boogey.
- Hvad der bliver skrevet i øjeblikket har intet med "BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...", eller lignende relevante emner, at gøre.

#Tråden er nu låst!


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 dec 2010, 12:28

Hooah Kids!

BoardAdmin :
Det har ALDRIG været politik på dette Board, at Tråde låses. Derfor er Naith's beslutning, om at låse denne Tråd blevet omgjort... Det beklager Undertegnede fordi det naturligvis undergraver Redaktørenes autoritet vedr. Drafting, når de på denne måde bliver "OverRuled"... Så Undertegnede har FULD forståelse for, hvis Naith bliver pissed over det! Sry Naith, but that's the way it's GOTTA be, My Friend! Forudsat at [SPARTA]'s medlemmer ved flertalsafgørelse, vedtager at det skal laves om, så kan jeg jo naturligvis ikke længere egenhændigt lægge kursen her i Forum. Men indtil det sker, så fortsætter det som vi har gjort de sidste mange år... Sry! :wink:

DERFOR BEDES ALLE STYRE SIG OG FRA NU AF BENYTTE DEN TONE, DER BURDE PASSE TIL DERES ALDER...!!!



SPANK :
Det gør SPANK'eren så FUCKING FORBANDET, at se når folk bare skider på dette Forum og det's Brugere og skriver Trådene totalt i grøften...!!!
SÅ TAG JEG NU FOR FANDEN SAMMEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!
F.eks. er jeg 100% enig med Boogey, om at det er totalt under bæltestedet, når Walle trækker AzTek's økonomi ind i det. Det er i sandhed et LAVT stød, at sætte ind og det burde sq være klart for enhver, hvor grænsen går!!! Men på den anden side, kan jeg heller ikke se, at AzTek forsøger andet, end at provokere i visse indlæg. Så "som man råber i skoven, sådan får man svar", kan man jo sige...



Generelt :
Det BURDE IKKE være sådan, men når folk spasser sådan ud, så må Undertegnede opfordre til, at hvis man ikke gider læse folk kvalmende og modbydelige indlæg, SÅ LAD DOG VÆRE!
Personligt læser ejg de fleste indlæg for di de for mig har en vis underholdningsværdi. Men bliver man SÅ STØDT PÅ MANCHETTERNE over tonen i indlæggene, SÅ LEAVE IT ALONE, INGEN BLIVER PRESSET TIL AT LÆSE DET!!!
Det er super hurtigt overstået, lige at se på overskriften i en Tråd, om den vedkommer en og så afgør om man gider følge den!!! F.eks. så er den omdiskuterede Tråd vedr. den sidste Drafting ikke længere relevant og så står det jo folk 100% frit for, ikke længere at følge med i den!

Kommer der relevant info verr. fremtidige Drafings, så er målsætningen ihvertfald, at det sker under nye Tråde med en passende overskrift...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 22 dec 2010, 12:52

Drafting er drafting, ikke et sted hvor man skal brækker sig ud over hinanden og tværer rundt i det..
Denne sektion hedder "Drafting" og hedder den fordi trådenes indhold "har" relevans for drafting.
Hvis folk (intern og ekstern) skal vise interesse for draft, så skal man ikke præsentere dem for en række tråde der er fyldt til rande med ubrugeligt lort.

Kan absolut ikke se hvorfor jeg ikke må lukke/slette/flytte når der bliver lukket bræk ud fra alle sider..

Starter denne tråd op hvor den sluttede, så er jeg ikke redaktør for drafting længere..
- Brug for helvede TS hvis det er så vigtigt!


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 22 dec 2010, 17:51

Den der med at låse en tråd op er helt iorden. Men i drafting trådene mener jeg bare at sparta skal holde sig helt væk med regler ang forum.

Det ka ikke være rigtigt, at hvis en som står får de her ting, ikke ka gøre hvad han mener styrker drafting. Da der kommer folk fra alle claner og læser de her svinere, (inkl mine egne til aztek) så synes det naith gjorde med at lukke denne, er helt på sin plads.

Det svarer lidt til at du Spank, blir redigeret af udbyderen. I betaler med kontanter, vi betaler med tid.

Jeg er med på hvis 1 fra draftingudvalget blir rettet på igen, så skal drafting enten ligge på et andet forum, ellers er jeg os smuttet.

Ikke fordi jeg har et problem med Sparta, men fordi det ikke er sparta alene der står for drafting. I ka forstå at skelne i ts, (hvilket er super synes jeg.) så burde i os kunne gøre det herinde....
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 22 dec 2010, 18:19

Den der med at låse en tråd op er helt iorden. Men i drafting trådene mener jeg bare at sparta skal holde sig helt væk med regler ang forum.

Det ka ikke være rigtigt, at hvis en som står får de her ting, ikke ka gøre hvad han mener styrker drafting. Da der kommer folk fra alle claner og læser de her svinere, (inkl mine egne til aztek) så synes det naith gjorde med at lukke denne, er helt på sin plads.

Det svarer lidt til at du Spank, blir redigeret af udbyderen. I betaler med kontanter, vi betaler med tid.

Jeg er med på hvis 1 fra draftingudvalget blir rettet på igen, så skal drafting enten ligge på et andet forum, ellers er jeg os smuttet.

Ikke fordi jeg har et problem med Sparta, men fordi det ikke er sparta alene der står for drafting. I ka forstå at skelne i ts, (hvilket er super synes jeg.) så burde i os kunne gøre det herinde....

Jeg synes faktisk at du har ret i det her...

Spank måske vi lige skulle ændre reglerne til ikke at gælde dette drafting forum..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 dec 2010, 21:18

Hooah Naith og rookie!
Kan absolut ikke se hvorfor jeg ikke må lukke/slette/flytte når der bliver lukket bræk ud fra alle sider..

Starter denne tråd op hvor den sluttede, så er jeg ikke redaktør for drafting længere...
i drafting trådene mener jeg bare at sparta skal holde sig helt væk med regler ang forum.

Det ka ikke være rigtigt, at hvis en som står får de her ting, ikke ka gøre hvad han mener styrker drafting.

Jeg er med på hvis 1 fra draftingudvalget blir rettet på igen, så skal drafting enten ligge på et andet forum, ellers er jeg os smuttet.

Ikke fordi jeg har et problem med Sparta, men fordi det ikke er sparta alene der står for drafting. I ka forstå at skelne i ts, (hvilket er super synes jeg.) så burde i os kunne gøre det herinde....
Ansporet af ovenstående, er [SPARTA] gået igang med, at se på procedurene vedr. Draftingdelen af vores Forum.

[SPARTA]'s mål med dette Forum er jo naturligvis, at så mange så muligt, skal have glæde af det...!!!

Dog skal det lige her nævnes, at man IKKE bare kan "true" med at skride som DraftingAnsvarlig og så forvente, at man får sin vilje!!! Men når det så er sagt, så kan det muligvis godt have sin berettigelse, hvis Drafting blev gjort "selvstændigt" af resten af [SPARTA]'s Forum og dem der til enhver tid sidder i DraftingUdvalget 100% selv styre det og administrere det, som de finder bedst... D.v.s. at [SPARTA] giver Udvalgsmedlemmerne ALLE rettigheder og kompetancer til at administrere Draftingdelen af [SPARTA]'s Forum, som de finder bedst...

Men som sagt, så er vi ved lige at kigge dette efter i sømmene og giver en tilbagemelding ASAP...!!! D.v.s. [SPARTA] lover ikke noget, andet end at vi kigger på det hurtigst muligt...

NB! Dette afgøres naturligvis 100% demokratisk, iblant [SPARTA]'s medlemmer, da det jo er dem der afgiver "suverænitet" på området...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



SPANK personligt :
100% for EGEN regning, vil jeg lige her benytte lejligheden, til at give ydtryk for min egen holdning til det, at begynde at "skære" i den frihed(at folk må poste 100% det de vil) der altid har været i dette Forum! Undertegnede kan IKKE forstå, at folk der ikke gider kigge på det mudderkast, der desværre til tider finder sted, ikke bare læser "forbi" det og ikke bruger deres energi på det...
Jeg kan naturligvis godt følge den så langt, som at det ikke "ser" særligt fedt ud, hvis "fremmede" skulle komme forbi og se hvad der foregår, men er det virkelig nok til, at vi skal lægge bånd på de daglige Brugere...???



SPANK(en næsten 100% FORUMANARKIST = AL MAGT TIL FOLKET OG NED MED TYRANNERNE) signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 23 dec 2010, 00:57

Det i skal gøre med hensyn til det her, er at IKKE se det som en del af spartas forum. Så vil mig Hunter og Naith (når vi lige får snakket hurtigst) sætte et reglement for hvad vi gider se på herinde, taget ud fra hvad vi har læst/ka læse herinde på tråden.

Ikke at der ikke kommer til at være plads til kritik, men alle ved deres fulde fem, ka se at det her intet har med drafting 15/12 at gøre.

Så ka vi måske komme videre til noget konstruktivt.

Håber da at folk der ka li at spille draft, ka se fornuften i det her forslag.

Der kommer til at være massere af plads, til tråde der ikke ka blive rørt i topic.

Så vil da gå ud fra at folk køre showet videre derinde istedet.

Så ka folk der vil drafte, og ikke læse folks interne krige, konsentrerer sig om drafting....

Jeg vil ikke hade folk hvis vi ikke for vores vilje, jeg gider bare ikke stå for noget af mere så. Hverken den ene eller anden del. Så hellere være en der kommer og hygger, når en anden tager over.

Det var ikke en trudsel om at skride, men et løfte om at smide håndklædet. Så det var på ingen måde negativt ment, som nok kunne have set ud. Men lad drafting delen være drafting, og resten af forummet være sparta inkl regler eller ikke regler... :D

Nu gider jeg sku ikk gøre mere for at få det til at lyde bedere. :P
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 23 dec 2010, 12:15

Dog skal det lige her nævnes, at man IKKE bare kan "true" med at skride som DraftingAnsvarlig og så forvente, at man får sin vilje!!!
Det var ikke en trudsel om at skride, men et løfte om at smide håndklædet. Så det var på ingen måde negativt ment, som nok kunne have set ud.
...
Jeg vil ikke arbejde for nogle værdier jeg ikke er enig i.. (har også været oppe tidligere)

Hvad jeg har skrevet af "trusler" handler ligeså meget om hvorvidt folk har respekt nok for det der bliver gjort, til ikke at ignorere og fortsætte.

Jeg kan sådan set kun true med, at stoppe min engagering i drafting. For det er reelt set mine muligheder, bliv eller smut. På det punkt spiller jeg med åbne kort.

Det står også stadig, at hvis jeg oplever mudderkast i en af mine kommende drafting-tråde, og jeg ikke må gøre noget ved det, så skyder jeg en hvid pind efter det og stopper, for så er min lyst væk..


Som Rookie skrev, og som jeg også skrev lidt med Hunter om igår, så mener jeg at Drafting-sektionen skal være uafhængig af resten af SPARTA's forum. Dvs. dem der sidder i udvalget skal udarbejde hvordan de forskellige situationer skal tackles, og i princippet have rettigheder til at gøre det hele.. Det har jo intet at gøre med at nogen af os er magtliderlige.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 23 dec 2010, 12:48

Vi er ved at diskutere det internt i øjeblikket.. Min holdning er nu også at i skal have lov til at styre det 100 %.. Men nu ser vi..

Håber da ikke i stopper, for så går det da helt død..

Er der snart AA draft igen;-)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 23 dec 2010, 13:26

Er der snart AA draft igen;-)
Vi nupper sku lige noget jule/nytårs pause. Men sad da og gamet lidt aa igår, med flux og min lillebror.

Mib har os sagt, at jeg bare skal sige til, hvis jeg skal låne hans server.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 23 dec 2010, 13:36

For satan det skulle jeg da lige have vidst.. Så havde jeg ikke sat på arbejde til langt ud på aftenen.. Ville hellere have spillet lidt;-)

Men helt i orden med jule/nytårs pausen;-)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster