Forslag til ændring af drafts lokation

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 26 mar 2011, 07:39

Sandheden må frem.

Det nedstående jeg skriver, er det 100% hvad jeg har hørt folk sige både på forum og på TS.
og vil pointere KRAFTIGT at det ikke gælder for alle [SPARTA]´s medlemmer men dem der har haft med Drafting at gøre.

1.
siden at Drafting blev flyttet over på Drafting.DK har der været kun været modstand fra største parten af [SPARTA]
Nogle i [SPARTA] har som enlig sagt at så længe ML kommer til Drafting så gider de ikke, men de samme personer sad for ikke 3 måneder siden, og sagde at ML var for latterlige at de ikke gad at deltage i Drafting fordi det blev planlagt på [SPARTA] offenlige forum. ( dobbelt moral er altid godt )
da jeg sprugte folk om de ikke kunne tilmelde sig sittet, så fik jeg bare afvide at så længe det ikke var et frit forum, så gad de ikke bruge deres tid på det. og de gad heller ikke de der NARAGTIGE moderator/admins,
Men folk fik travlt med at tilmeldte sig DRAFTING.DK KUN for at se noget tudening imellem SPANK og WALLE med de her møde regler. hvorefter jeg for 100 gang måtte forklarer at DRAFTING.DK IKKE ER ET BROK FORUM men et sted hvor vi arrangerer Drafting og intet andet.
Dette BEVISER lidt at [SPARTA] også er gode til at lave ballade og de sjovt nok også fint kan deltage når det handler om at provokere ML

2.
Grunden til jeg forlod Drafting teamet var ( PRIMÆRT ) at jeg ikke havde NOGEN form for opbakning i [SPARTA] mest grundet at folk i [SPARTA] har noget personligt imod ML og derfor gider de ikke møde op.
Da jeg efterspurgte en repræsentant fra [SPARTA] blev dette LATTERLIG GJORD, og en havde travlt med at lave om i min post, som jeg sagde 2 gange til spank at jeg ikke syntes var i orden, men dette blev heller ikke taget seriøst og igen blev det bare latterlig gjord. ( JEG VED HVAD JEG HAR SAGT TIL DIG SPANK )
Så når folk ikke gider bakke op om noget som helst vedr. Drafting.DK så føler at ens arbejde ikke bliver værdsat og derved kom jeg til den løsning, at hvis [SPARTA]´s medlemmer er ligeglad med det hele, valgte jeg at smide håndklædet.

3. ( til ML )
Jeg syntes det er fint at i har en masse holdninger til spillet, men til drafting bliver I ligesom alle andre nød til at være LARGE og ofrer jer lidt for fællesskabet. Det har PT ikke været muligt for jer, men det er mit største ønske hvis vi alle kunne få det til at fungere, men det er HVER eneste gang der bliver spillet noget som ikke er 100% på jeres spille stil, så er I bare stor modstander af det hele.
Den seneste kommentar fra en af ML´s medlemmer var ( hvis der bliver spillet rush så kommer jeg ikke til første del af drafting ) og den holdning dur simpelthen ikke, og den ligger lidt på kanten af dobbelmorale da I samtidig gerne ville have haft den der regl med at hvis man ikke mødte op til tiden 20:30 så kunne man ikke deltage.
Ofrer I jer for andre, Ofrer andre sig for jer = fairplay ikke sandt ???

Det er ikke kritik imod jer som sådan, men mere en opfordring.

Hunter OUT.
Hunter Går til stålet.

Jeres egen mand SPARTA. Håber dem af jer der har opført jer som børn, får den smag i kæften aztek tænder på. I er nemlig os engang homoer.

ML tag den her til efterretning, for der er sku noget sandhed i det han skriver.



Puha Poohkie jeg troede aldrig jeg skulle se den dag du blev ML men nåå ja det er med at støtte op om dem man har det bedst med
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 07:45

Ja jeg er fucking pisset godt og grundigt af. Det skyldes nok at mange af de mennesker jeg har brugt det meste af min tid sammen med herinde, har modarbejdet det her drafting med deres indbyrdes clankampe.
Det er trættende at høre på.

Mit personlige syn på de forskellige.

Jeg hader ingen. Som =3000= dreng er jeg stadig den samme Rookie, men som en del af draftingen, ka jeg ikke se tingene fortsætte i fremtiden med alt det hanekamp pis der foregår. Fra nu af vel der blive skåret fra, hvis folk fortsætter med deres indbyrdes kampe i nærheden af draft.

Jeg var stadig på ts da balladen startede, og den beslutning der er truffet bliver ikke lavet om.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 07:52

slettet :)
Senest rettet af =3000=Rookie 01 apr 2011, 00:28, rettet i alt 2 gange.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 26 mar 2011, 09:20

nej føler mig ikk truffet af hunters indlæg! skulle jeg da det ?!?!
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 26 mar 2011, 09:22

Hunter. Jeg mener stadig du bør overveje muligheden for at sætte dig som repræsentant for SPARTA. Denne post er stadig åben, og er ikke på samme måde tidskrævende, som arrangøren, da der allerede er en god flok der hjælper til.

Rookie. Nu ved jeg ikke hvor godt du kender AzTek - og er ikke helt klar over hvordan i plejer at snakke/skrive sammen?
- Men pas på med at gøre din møjfald for personlige ;-)


/Naith
Senest rettet af -Pl4y-Naith.DK. 26 mar 2011, 09:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 26 mar 2011, 09:24

Ja jeg er fucking pisset godt og grundigt af. Det skyldes nok at mange af de mennesker jeg har brugt det meste af min tid sammen med herinde, har modarbejdet det her drafting med deres indbyrdes clankampe.
Det er trættende at høre på.

Mit personlige syn på de forskellige.

Jeg hader ingen. Som =3000= dreng er jeg stadig den samme Rookie, men som en del af draftingen, ka jeg ikke se tingene fortsætte i fremtiden med alt det hanekamp pis der foregår. Fra nu af vel der blive skåret fra, hvis folk fortsætter med deres indbyrdes kampe i nærheden af draft.

Jeg var stadig på ts da balladen startede, og den beslutning der er truffet bliver ikke lavet om.




og der er heller ikk nogen der beder om at få den beslutning lavet om Poxy og jeg kan godt tage vores straf så jeg ved ikk lige hvor du har det fra...
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 26 mar 2011, 09:27

Hunter. Jeg mener stadig du bør overveje muligheden for at sætte dig som repræsentant for SPARTA. Denne post er stadig åben, og er ikke på samme måde tidskrævende, som arrangøren, da der allerede er en god flok der hjælper til.

Rookie. Nu ved jeg ikke hvor godt du kender AzTek - og at jeg ikke er klar over hvordan i plejer at snakke/skrive sammen?
- Men pas på med at gøre din møjfald for personlige ;-)


/Naith

hehe Naith det skal du ikk tage dig af jeg ved godt hvornår Rookie lukker Gaz ud lige som han ved hvornår jeg lukker lort ud så der er ikk noget i den Naith... :wink:
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 26 mar 2011, 09:39

Jeg synes da SPARTA støtter godt op omkring drafting.. Hvor mange SPARTA folk var repræsenteret i onsdags?? 50% var fra SPART, så i skal ikke sige at vi ikke møder op.. At vi så brokker os over MLs indstilling og modvilje til ALLE ting der bliver lavet, er en anden sag.. Og til Rookie.. Uanset om aztek tager din personlige indlæg rigtig flot og med er smil på læben, så synes jeg du går kraftigt iver stregen med at køre på hans seksualitet.. Hvad fanden rager det os om han er homo eller hetero?? Du plejer sku ikke at være en der kører personlige hetz.. Lad os nu få afsluttet det her pis.. Epoxy og aztek har accepteret deres straf, lad os komme videre..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 mar 2011, 19:05

Hooah Rookie!

1 --- Du er bla. en af grundene til mit hysteri. Du plapre løs om alt muligt bullshit i det offentlige, men når det er inde for egne rækker, synes du det hele er en joke der bare provokeres på.
Jeg prøvede sammen med dig i en kanal, at få MIB til at få Walle til skrue ned, efter Epoxy's angreb på ham i kanalen. Jeg bad dig få styr på det, men det håndterede du med at fyrer tudekiks af.


2 --- Desuden fik du fortalt du fortalt dine såkaldte padawans, at de lige skulle skrue ned, men med hån i stemmen.


3 --- Den samme måde du ligesom fortalte Hunter at der aldrig kunne være tale om, han havde bedt dig ændre hans indlæg/poll tilbage, og hvis han havde sagt noget til dig, ville naturligvis have ændret det tilbage. "Her må jeg sku lige grine lidt af den store forumanarkist" Han påstod han havde sagt det til dig to gange, men så sagde du at han bare havde skulle sagt det igen, så du tilsyneladende kunne forstå han mente det. Det er den mest barnlige holdning jeg længe har hørt om. Helt ærligt Spank, hvad sker der for dig?


4 --- Jeg har prøvet at få dig spank til at tage det her seriøst, men du var bare en person der ville læne dig tilbage, og se tingene gå sin gang. Det er hvad du har sagt ordret til mig. Men alligevel går du ind og kaster benzin på et bål, hvor jeg troede du ville være med til at slukke det.
1 --- Den Tudekiks er snart forklaret til UENDELIGHED... Men når Walle EFTER det hele er afsluttet på TS'en så vælger at eskalere konfliktet 200% og fortsætte sine grove personangreb i et Forum, SÅ MÅ HAN SQ OGSÅ FORVENTE, AT DER KOMMER NOGET RETUR!!! Det er sq uanset, om vi lige har siddet og skemalagt nogle generelle retningslinier, om at vi forsøger at få lidt mere styr på tingene, end der var den aften... Den kiks er Walle HELT OG HOLDENT selv skyld i!!!


2 --- De fik 100% at vide, at det ikke var iorden det der var foregået og at havde man ikke noget positivt, at bidrage med til Drafting. Så var min klare holdning at SÅ SKULLE MAN SQ BLIVE VÆK!!! Alle andre der siger noget andet aner ikke et klap om hvad jeg sagde og ikke sagde. Ved godt at du har snakket med Hunter og fordi jeg ikke råber og skriger af folk, så mener jeg sq det jeg siger og det ved de udemærket godt!!!


3 --- Den kommentere Hunter på inden for et par timer og fortæller, hvorfor han har opfattet det som han gjore og at han NATURLIGVIS godt er klar over, at det ALDRIG har været [SPARTA]politik, eller for den sags skyld SPANK's holdning til tingene og at det bunder i at tingene ikke blev kommunikeret klart nok!!!!!!! Vi har snakket sammen og han har NATURLIGVIS indset, at det IKKE er den måde tingene køre på i [SPARTA], eller for den sags skyld NOGENSINDE har, eller kommer til at køre på!!!


4 --- Det er 100% korrekt, at jeg gerne ville læne mig tilbage og se hvordan Drafing udviklede sig, som udgangspunkt! Men da jeg så bliver opmærksom på, at i vil UDELUKKE alle der ikke melder Go/NoGo x antal timer før Drafting og at der lige pludselig nu er SpawnRape-Regler hver eneste gang, så kom jeg ind i kampen og sagde min mening... Hvis det ikke er at tage det seriøst, ved jeg ikke hvad det er...?
Hele mit engagement i Drafting.dk har været et forsøg på at UNDGÅ, hvor vi nu er havnet idag, hvor der er uddelt karantæner til flere spillere, der er flere regler end jeg snart kan tælle og de tre klaner der har båret Drafting frem igennem tiden nu er spittet til atomer og de personlige og hadske angreb nu flyder over i Forum... DET VAR DET JEG GERNE VILLE UNDGÅ!!!!!!!!!!


Rookie du svarede aldrig på følgende : Rookie vil det sige, at hvis der ALDRIG var noget det hed [ML]. Så var Draftingudvalget alligevel kommet frem til, at Den Danske Fælles Gaming TS var UEGNET til at afholde Drafting på og vi derfor skulle bruge en ny TS...???
Den er sq lidt svær, at tro på Rookie...?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og til Rookie.. Uanset om aztek tager din personlige indlæg rigtig flot og med er smil på læben, så synes jeg du går kraftigt iver stregen med at køre på hans seksualitet o.s.v. Du plejer sku ikke at være en der kører personlige hetz.. Lad os nu få afsluttet det her pis..
X 2


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 19:47

Den der med at hvis ML ikke var. Du har ret, at hvis ML ikke var her, var drafting nok blevet på faelles forum, for så havde diskutionen/hanekampen aldrig været her.

Alt det der med du sidder og vender tidspunkter og historier ka jeg ikke bruge til noget. Vi sad og læste dit indlæg med kiksen 5 min efter vi 3 ( dig mig og mib) havde siddet og snakket sammen.

Med hensyn til mit personlige indlæg mod aztek, har intet på sig.
Jeg har kendt aztek i rigtig lang tid nu, vi har altid været sindsyg grove mod hinanden, og hvis åbner øjnene, er den tekst afsluttet med en :D

Uanset hvad du får Hunter til at skrive nu, så har han ytret sig, og fortalt sin opfattelse af tingene. Du skal ikke overbevise mig om noget som helst mere, den skal du nok bruge din tid på med HUNTER.....

Jeg er 100% skuffet over dig Spank. Jeg er det af den årsag, at du er en person der altid har kørt dit shit med stil, og en proffesionel diplomatisk holdning, med en stemme folk lytter til. Det var derfor jeg rev fat i dig i onsdags. Men at du ikke så meget som indrømme bare 1 af de ting der er postet her, så forsvinder den mand jeg har set op til.

En rigtig mand i mine øjne indrømmer fandme sine fejl, og tager sin del med en undskyldning på rette sted......
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 mar 2011, 20:05

Hooah Rookie!

Hvis en undskyldning, kan få dig ned fra det røde felt. Så skal jeg gerne give en... Kunne du så ikke til gengæld love, at stoppe de der hadske personlige angreb på enkeltpersoner, vi beklageligvis har været vidne til de sidste dage...?

UNDSKYLD FOR AT JEG POSTEDE ET BILLEDE MED EN KIKSERULLE PÅ OG PÅSKRIFTEN TUDEKIKS...!!!
Jeg skal gerne indrømme, at efter at have set hvilken furor en TUDEKIKS givet i spøg(ved godt det er umuligt mellem [SPARTA] og [ML]) kan skabe. Så var det muligvis ikke diplomati på aller ALLER HØJESTE plan(som jeg jo ellers ALTID dyrker) at poste den. Men jeg blev sq også gal over at se sådan et totalt unødvendigt indlæg fra Walle, når nu det hele lige var faldet til ro igen...
Jeg tror ikke andre har sagt "vi skal tale tingene NED og IKKE op" , flere gange end mig. Men selv jeg har mine grænser for hvad jeg bare vil stå og se på og smile og sige undskyld og det gør jeg aldrig igen og jeg er flov over at være her og bare ALTID vende den anden kind til, for vi gerne skulle fremstå som det gode eksempel...! Så der gik min grænse, sry...

Du ved udemærket godt, at jeg ALDRIG har sat migselv højere end fællesskabet!!! Men når det så er sagt, så er jeg heller IKKE ivtvivl om at du også kender mig, som en der KÆMPER TIL SIDSTE BOLDSDRÅBE for det jeg tror på!!! Men når kampen så har varet længe nok, så er det tid at finde kompromisSer... Det viser min TrackRecord!

Men det er mig fortsat UBEGRIBELIGT, at du ikke kan se, at Walle had that one coming, med sådan et indlæg og optrapning af konflikten...!!!

Men fuck det, hvis bare vi snart kan komme videre, så er jeg glad!!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 26 mar 2011, 20:53

...
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 04 dec 2011, 12:50, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 26 mar 2011, 21:12

Jeg ved også godt fra Aztek at i udemærket kender hinanden Rookie, men jeg synes stadig ikke det ser godt ud på offentligt forum at du kører den personlige hetz, som du har gjort i denne tråd.. Bare min mening.. Men som sagt.. lad os nu stoppe alt det her, sætte pris på det arbejde som drafting arrangørene ligger i det, og komme videre med det fællesskab vi gerne vil have op og kører. Og så håber jeg også at ML vil prøve at være lidt voksne og så ikke have så mange regler og krav for at de gider deltage.. Kom ind i kampen, det er da lige meget at i får prygl til drafting..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 26 mar 2011, 23:01

Spank den er 100% godtaget herfra. Det sætter meget mere pris på end du regner med.

Boogey!!!! Jeg skal nok holde igen med mine personlige indlæg i fremtiden.

Jo lad os tage den herfra herfra, og komme videre. Det har jeg også forståelsen for at ML er interreseret i.

Så hvis alle kunne slå en streg her, og Epoxy og Aztek lige for overstået deres karantæne, så tror jeg på vi er videre,
om ikke andet, så ihvertfald for denne gang. :)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 26 mar 2011, 23:09

Super.. Så lad os afslutte denne tråd mens vi alle stadig er gode venner.. Aztek og Epoxy tager begge deres karantæne og vender stærkt tilbage efter, så det er accepteret fra deres side..

Jeg håber på at kunne deltage i drafting engang imellem fremover, har dog pisse travlt IRL, så håber på at finde tiden..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster