Forslag til ændring af drafts lokation

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 24 mar 2011, 20:50

Hej mit navn er klovn Kan man så må man.

det er lige så seriøst som alt andet herinde i tråden :)

PS Vi vil se blod :) Mvh Marksman.
Hej Klovn.

Du har aldrig villet se blod, du er drengen der styrter, hvis du får en splint i fingeren.

Velkommen til det seriøse. ;)
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 24 mar 2011, 23:51

OBS! Der er efter møde i aften lavet den ændring, i forhold til tilmelding, at det der stadig er mulighed for spillere som ikke er registreret på pågældende draft, under de omstændigheder som er er beskrevet i denne nyhed: Link


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 25 mar 2011, 00:45

hallo Naith hva fanden sker der lige for jeres melding om at mig og poxy ikk må kommer mere eller ikk før om nogel måneder ?!?!?! http://drafting.dk/forum/viewthread.php ... 83#post_83
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 25 mar 2011, 10:00

hallo Naith hva fanden sker der lige for jeres melding om at mig og poxy ikk må kommer mere eller ikk før om nogel måneder ?!?!?! http://drafting.dk/forum/viewthread.php ... 83#post_83

Hvad fanden tror du der sker spasser. Ka du ikk læse hvad der står.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 13:04

Rolig nu Rookie.. Ingen grund til at gå sådan amok!!

Aztek, det er træls, men det er straffen for ikke at snakke pænt, og det må vi følge selvom man er uening.. Det er heldigvis kun en uge eller 2 for dig. Desværre længere tid for Epoxy..

I folkeskolen får begge parter altid en straf når den ene ikke er bedre end den anden.. Så hvad med Walle? Jeg forstår udemærket at det ikke var ham der startede, men stadig svarede han da igen og var en del af det hele.. Desuden gik han helt amok på vores forum.. Skal han ikke også have en straf? Han havde alle muligheder for at logge af og skrive et ordenligt indlæg på forum om hvor pissed off han var..
Ikke at jeg ikke udemærket forstår Walle i den her situation, men han var stadig en del af det, og han fortsatte på forum.?

Bare nu hvor der bliver uddelt straf..

Tak for det gode arbejde drafting arrangøre.. Beklager at der engang imellem sker noget på fronten mellem SPARTA og ML..
Og Rookie, vis dig nu som et godt eksempel og så lad være med at skrive sådan.. Du er sku mere fornuftig end det..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 25 mar 2011, 14:18

I folkeskolen får begge parter altid en straf når den ene ikke er bedre end den anden.. Så hvad med Walle? Jeg forstår udemærket at det ikke var ham der startede, men stadig svarede han da igen og var en del af det hele.. Desuden gik han helt amok på vores forum.. Skal han ikke også have en straf? Han havde alle muligheder for at logge af og skrive et ordenligt indlæg på forum om hvor pissed off han var..
Ikke at jeg ikke udemærket forstår Walle i den her situation, men han var stadig en del af det, og han fortsatte på forum.?
Walle havde ikke på dagsordenen at skulle være et problembarn.
- Han hoppede hurtigt af TS da episoden startede.

Hvad han efterfølgende har skrevet herinde kan vi ikke tage højde for. Herinde er alt tilladt. Det er jeres egen opgave at håndhæve hvordan i ønsker jeres forum brugt.
Fra draftingsudvalgets side tages der højde for hvad der sker i draftingsregi.


Lige et spørgsmål af nysgerrighed.
Tror du at hans "fornuftige indlæg" ville have ført andre steder hen end de mange andre der allerede er blevet skrevet?


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf AzTek » 25 mar 2011, 15:15

hallo Naith hva fanden sker der lige for jeres melding om at mig og poxy ikk må kommer mere eller ikk før om nogel måneder ?!?!?! http://drafting.dk/forum/viewthread.php ... 83#post_83

Hvad fanden tror du der sker spasser. Ka du ikk læse hvad der står.
hallo rookie der er ikk nogen grund til at spasse sådan ud jeg kan bare ikk forstå hvorfor at poxy og mig selv ikk blev sat til side af udvalget og fik afvide hva der sker i stedet for at læse det på Drafting.dk så slap lige lidt af der er ikk nogen der gider at starte en ny diskussion op igen....
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf epoxy » 25 mar 2011, 15:33

Af hva for en fisk!
Prøv lige at hør her engang. Der er ingen der har spurgt mig om hvad der skete.
Så det hele går på DEN DER RÅBER HØKEST VINDER PRINCIPPET!?!?

Facts: Vi sad og diskuterede de her latterlige spawnzoner der skal beskytte unskilled spillere.

Walle sad i kanalen uden at komme med et eneste indput. På trods af at det er hans lorte indput.

Jeg konfronterede Walle med at det var hans idiotiske ide at sådan skulle det være. Og om det virkelig kunne være rigtigt at hele ML skulle melde fra et halvt, eller et helt draft hver gang det ikke gik efter deres regler.

Så fik jeg smidt en spand lort i hovedet om at jeg da bare skulle holde min kæft, og var for dum at høre på. Og jeg burde støtte op om hans forslag. Da jeg har støttet op om det tidligere. Altså at vi kørte med forskellige setups- Sådan at hvis man ikke fik det helt på sin måde den ene gang. Så fik man det nok den næste.

Hvor til jeg forklarer ham at det slet ikke er det samme, når nu de som clan laver tudefjæs og bare bliver væk.
Så bliver jeg afbrudt af Walle der mener han har noget vigtigere at sige end jeg, så jeg beder ham om at lukke røven for jeg syntes han er for ynkelig at høre på.

Hvor til jeg får smidt i hovedet at jeg bare er et dumt svin, og en fedperkerspasser fra nordsjælland. Og jeg ved ikke hvad mere. herefter beslutter jeg mig for ikke at høre på mere af hans lort og stopper samtalen, ved at svare ham med det velkendte jagt råb: RAP RAP RAP
For der er trodsalt grænser at ynkelighed, jeg gider at høre på.
Og nu er det så mig der er idioten. Fordi jeg ikke tuder, drøner af TS og smækker med døren?
Det er sgu da for latterligt. Hvorfor heder sitet egentlig drafting.dk, Det kunne da ligesågodt hedde wallesfanklub.dk.

Prøv nu at lige at lyt til begge parter før i træffer afgørelse i en sag. Det er trods alt normal praksis, de fleste steder i verden.

Og hvor kommer det her pis med at jeg bevidst havde på min dagsorden at sabotere det for ML? Du bliver ved med at skrive, det men ingen forklaring Naith?

Hvis Der med at sabotere det for ML, menes at man ved at man altid kan finde dem i kanten af et map. Så de er dækket fra ryggen, og derfor fyrer en CG efter dem tjek. Ja jeg kender deres spillestil.
Hvis der tænkes "spawnrape" Tjek. Det er nu trodsalt en del af spillet.
Det eneeste sted man ikke møder det er på MLs server. Da de går ind for at støtte folk uden skills.
Men det er da ikke noget om at skulle have nasty planer om at fucke det hele op for ML, og hvad du ellers antyder. DET VIL JEG FANME GERNE HAVE BEGRUNDET NU!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [AoR]The-marksman » 25 mar 2011, 15:47

Epoxy må alså rette dig der er endda rimelig mange server der køre med spawn regler at spawnraip ikke er tilladt også snart admin kommer på og ser det ryger direkt af serveren og andre server giver en advarsel også bliver du banned :) så det er rimeligt udbredt måske ikke i din verden mate :) men har oplevet det en del gange og er også blevet kicked grundet det :) så har mærket det
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 16:34

Fair nok Naith, men det lyder til, blandt dem der deltog, at Walle også diskede op med diverse skældsord? Var det ikke i drafting regi?? Og jo jeg tror Walle var kommet længere med et seriøst indlæg.. Det havde ikke givet os et grin på læben og heller ingen tudekiks.. Og for lige at slå det fast.. Jeg er ikke selv tilhænger af uanstændig opførsel fra NOGEN parter.. Men mener dog stadig ikke man skal give den ene straf og ikke den anden når han ikke selv er meget bedre.. I gør et stort stykke arbejde i forstår hvis i føler jer pisset på ved dårlig opførsel, så fair med en straf, men straffen skal også være fair og gives til alle der fortjener det..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 25 mar 2011, 16:39

Så det hele går på DEN DER RÅBER HØKEST VINDER PRINCIPPET!?!?
Netop det det ikke gør.

Jeg sad også i kanalen, så har ikke behov for at du forsøger at beskrive det.

Hvorfor heder sitet egentlig drafting.dk, Det kunne da ligesågodt hedde wallesfanklub.dk.
Plat holdning.

Prøv nu at lige at lyt til begge parter før i træffer afgørelse i en sag. Det er trods alt normal praksis, de fleste steder i verden.
Irrelevant da beslutningen er truffet på baggrund af hvad der skete.
Og hvor kommer det her pis med at jeg bevidst havde på min dagsorden at sabotere det for ML? Du bliver ved med at skrive, det men ingen forklaring Naith?
Quote mig venligst fra alle de steder hvor jeg har skrevet dette.
Men ja, det er blevet nævnt at du have i sinde at pisse ML af.

DET VIL JEG FANME GERNE HAVE BEGRUNDET NU!
Ved ikke hvad jeg skal forklare. Du opførte dig ad helvede til.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 25 mar 2011, 16:52

... det lyder til, blandt dem der deltog, at Walle også diskede op med diverse skældsord? Var det ikke i drafting regi??
Ved et verbalt overfald, som det fra Epoxy, er det en naturlig reaktion at forsøge at forsvare sig selv.

Hvis der var en der begyndte at hamre løs på mig, ville jeg have svært ved bare at stå og smile.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Peace » 25 mar 2011, 17:03

Jeg er ude af det her drafting cirkus!!!!!

Det er jo blevet til præcis det regelhysteri som jeg frygtede. Selvom det ikke vil være noget problem at lade alle deltage i et fælles arragement uanset om de havde tilmeldt 10 dage eller 10 sekunder efter draften går i gang så står I fandme regler op for det !!! Det er sgu da for langt ude, hvordan pokker skal det gavne fællesskabet.

Så flytter man TS'en over til en ny fordi 25% af fællesskabet (ML) ikke kan lide hvor den ligger, men den utrolig tamme begrundelse at den nye TS skulle være neutral selvom det sekunder senere bliver nævnt at ML kender den nye TS og derved er den jo ikke længere neutral alligevel.

Til sidst udelukker man så kun den ene part i et stort skænderi som hvad man kan læse sig frem til har haft lige deltagelse af alle parter.

Ved I hvad drenge! Det er tyndt!!! Så spiller jeg sgu hellere på en anden server hvor jeg ikke behøves at kende mine aktiviter flere dage i forevejen i håbet om at andre syntes det er okay jeg spiller med og hvor jeg ikke skal finde mig i 100 regler om alt muligt.

I må have al held og lykke med draften. Jeg tror kun vi ses hvis I skulle vælge sammen server som mig eller være på den gamle TS.

Jeg regner dog heldigvis ikke med at blive savnet.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 17:10

Hvem siger han skulle stå og smile over et verbalt overfald?? Efter hvad jeg læser, så stødte epoxy til Walle vedr. Deres underlige holdning til drafting, hvorefter Walle startede med skældsordene?? Måske den kunne være grebet lidt mere sagligt an? Men okay, jeg var der ikke, så har ikke hørt 100% hvad der er sket, men sjovt nok har i forskellige meninger om hvad der passer, og Epoxy's mening er åbenbart lige gyldig?? Cool nok..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 25 mar 2011, 17:15

Forresten det med at epoxy skal quote hvor du har skrevet det med problembarn.. Godt nok skriver du det ikke direkte, men skriver at Walle ikke havde på dagsorden en at være et problem barn? Du kan ikke benægte at du med den sætning indirekte mente at epoxy havde det på dagsordenen?? De plejer helle ikke være folk fra SPARTA der har et problem med måden drafting køre på, vi spillet sku næsten hvad som helst..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster