POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvor skal [SPARTA]'s Julefrokost 2010 afholdes...?

Hunter's HuntingLodge i Jylland...!
12
55%
Banjo's FøreBunker på Fyn...!
9
41%
I don't care, om det så var i Rusland skal jeg nok komme...!!!
1
5%
 
Afgivne stemmer: 22
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 27 okt 2010, 19:51

Her kan I stemme om hvor I vil holde julefrokost og der er noget info hvor vi kan holde det. Og folk må meget gerne tilgendegive hvad de har stemt og hvorfor.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hunter´s HuntingLodge

vi bor lige nord for horsens i Jylland/Danmark og der er masser af plads til at sove + parkerings pladser. der er 4 km / 3 min kørsel til nærmeste by men der er der rigelige af butikker såsom fakta og rema1000 eller superbrugsen.
http://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=wl

dem der ikke vil kører kan hentes på enten vejle eller horsens station. det tager ca 15 min i de jyske kryser missiler for at hente folk.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banjo´s Bunker

133 kvm i 2 etager.
2 tønder som kan klare man kører "STOR LASTBIL".
Rigeligt med mulighed for overnatning.

15 min. til Ringe by og diverse inkøbsmuligheder, samt Ringe banegård, hvor der kan samles folk op...
Er det den store inkøbstur er der ca. 30 minutter til Bilka og Rosengårdscenteret.....

Rutebil fra Odense til Heden, holder næsten ude foran min hoveddør, Hvis folk ikke er i stand til at køre....

Kører man selv er der 15 min. fra motorvej til bunkeren... direkte ad hovedvej....Nemt at finde....(Pas på i Nr. Lyndelse. ofte ordensmagten holder til der i deres fotovogn)...

Hunter´s HuntingLodge :0
Banjo´s Bunker : 0
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 14 nov 2010, 00:10, rettet i alt 13 gange.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 27 okt 2010, 21:34

Jeg har stemt Hunter´s HuntingLodge. u know why
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 okt 2010, 20:59

Hunter fik min stemme , lidt nemmere for mig , og er desuden lokalkendt i området :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Peace » 29 okt 2010, 20:24

Jeg vil hjem til Banjo. Jeg har og kommer ofte hos Hunter så nu skal jeg ud og se resten af verden :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf epoxy » 29 okt 2010, 23:23

Jeg er sådan set ligeglad hvor det bliver, men jeg husker noget om at Hunter havde pulet grænsekøbmanden for bajere da han skulle holde svendegilde, hvor stortset ingen SPARTA mødte op, så jeg syntes vi skylder ham en,. Min stemme går til HUNTERS HUNTING LODGE!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 nov 2010, 10:18

Hooah Kids!
Jeg er sådan set ligeglad hvor det bliver, men jeg husker noget om at Hunter havde pulet grænsekøbmanden for bajere da han skulle holde svendegilde, hvor stortset ingen SPARTA mødte op, så jeg syntes vi skylder ham en,. Min stemme går til HUNTERS HUNTING LODGE!
X 2

SPANK'erens stemme må sq, efter moden overvejelse og rigelig bestikkelse, ryge til min egen Padawan Hunter....!

SPANK = Hunter's HuntingLodge



NB! HUSK nu, som det ALTID har været [SPARTA]tradition, at poste hvad i stemmer...!!! Der er 19 stemmer i denne poll, so far og KUN omkring 5, der har postet, hvad de har stemt...
Når folk bare poll'er bevidstløst, så aner vi jo ikke om det overhovedet er nogen der egentlig dukker op til Julefrokosten, eller bare tager hovedet under armen og poll'er, bare for at poll'e...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]allan » 03 nov 2010, 12:10

Jeg stemmet banjo da jeg ikke bor så langt fra fra ham
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 10 nov 2010, 11:33

Banjo på "FYN" :!:
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 10 nov 2010, 12:28

Er det kun mig som synes det virker lidt wird..at al snakken om jeres interne julefrokost ligger på det åbne forum..så vi andre kan sidde og følge med i hvem som i kan li´og ikke li : Kaiser vs Marksman osv.
(Sidder lidt med en dårlig smag i munden)
Hvis vi holder noget internt og gerne vil have folk med så ligger vi jo ikke offentlige pol´s ude så alle kan se med og sidde at hæppe..

Men det skal i da have at det med fællesforum har i da forstået...men lad nu nøgenbillederne fra soveværelset blive i skuffen..

Når nu i sælger jer selv som Danmarks "bedste og eneste" fællescommunity, burde man så ikke skille privat og fælles fuldstændig af???

På Forhånd Tak

Bruger af dette fælles community

/Venom
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 10 nov 2010, 13:31

Tror primært vi holder den åben, så vi ikke skal til at sidde og tilføje folk til at kunne se tråden, nu hvor der kommer folk med udenfor SPARTA..

Ang diskussionerne, så har vi taget dem internt, men alligevel skal vedkommende der bliver diskuteret om måske også have lov at vide det? Så bliver der ikke snakket bag ryggen på nogen..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Walle » 10 nov 2010, 13:34

Tror primært vi holder den åben, så vi ikke skal til at sidde og tilføje folk til at kunne se tråden, nu hvor der kommer folk med udenfor SPARTA..

Ang diskussionerne, så har vi taget dem internt, men alligevel skal vedkommende der bliver diskuteret om måske også have lov at vide det? Så bliver der ikke snakket bag ryggen på nogen..

LOL - Top1%
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 10 nov 2010, 13:34

Fed Holdning?!?

Det vil sige i både sviner folk til internt og externt..har jeg forstået det rigtigt MR.TOP1%..nice sig by the way....
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 10 nov 2010, 14:32

Mr Top1%? Bare pga mit sig.. Hold kæft i skyder med skarpt nu, hvis det er alt i kan finde på...

Først af alt.. Jeg gider ingen mudderkastning, det er der ingen grund til, men ang. det med at svine folk til, så har i 2 vidst ikke noget at skulle have sagt?

Next.. Hvor synes i egentlig at vi sviner folk til henne?Orghh.. Aztek gav udtryk for at han ikke brød sig om Marksman? Og hva så? det tror jeg godt marksman selv vidste.. Desuden er den sag netop diskuteret internt, hvor det hele endte med at Aztek var ok med Marksmans deltagelse, hvor meget tror i så der er blevet svinet? Come on drenge, hvis det her kan pisse jer af, så har i satme for lidt tid..
Hvorfor kommentere sådan en sag for at blive uvenner med folk?

Tak for det gode bidrag til en god stemning mellem klanerne..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf epoxy » 10 nov 2010, 14:46

Fed Holdning?!?

Det vil sige i både sviner folk til internt og externt..har jeg forstået det rigtigt MR.TOP1%..nice sig by the way....
Hvad er det lige præcis du vil frem til her? At vi ikke skulle turde ytre hvad vi mener? Sig mig engang Venom, lever du i sådan en lille glimmervampyr verden hvor alle bare er venner fordi de ikke tør sige det til hinanden. Og derfor går og hvisker i krogene??
Ja men for at du ikke skal sidde og få kvalme, skal jeg da gerne uddybe hvad debatten har ført til. Aztech havde åbenbart et issue med Marks, det havde han det fint med at smide i det åbne forum, så ingen var i tvivl. Det er nu sat på plads, at det ikke længere er et så stort problem at han ikke vil møde=Alles Gut (På nordtysk)
Vedr. Kaiser, Rookie. Tog vi den lige internt da Tennekedit:og BANJO er N00Bs og ikke ved at det er hele =3000= der plejer at være inviteret med, og ikke kun de få udvalgte. Så efter vi pulede edit:dem verbalt internt er der nu sendt en officiel invite til dem på deres forum.
Og BTW, hvad er der galt med at Boogey kører et gammelt TOP1% sig? Hvis det er fordi du ikke ved det, så hed SPARTA i sin tid TOP1%, og han vil gerne blære sig med at være Oldschool intet fordækt i det.
Senest rettet af epoxy 10 nov 2010, 16:51, rettet i alt 1 gang.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 10 nov 2010, 14:49

Ikke nok med at være oldschool, men det var også Spank og undertegnede der i sin tid startede det hele.. Gode minder..

Nice one epoxy..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster