Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 okt 2014, 10:04

Hooah Kids!

Så blev fodboldkampen vel overstået, hvis man ellers kan sige det, over på den ABSURD STORE SKUFFELSE det var at se bolden ryge ind, i den gale ende 60sek før den forlængede spilletid blev afblæst...

Her kommer så efterspillet of sorts...

[SPARTA] fik nemlig lige reddet sig en Pbøde, fra et eller andet Nazist-P-Svin, da vi parkerede ved Parken.

BilledeBillede

Vi havde en fornemmelse af at det nok kunne ske, med den parkering vi blev tvunget til at lave. Men vi kalkulerede med risikoen, da der jo kun lige også var 36.500 andre folk, der også skulle bruge Pplads på Østerbro samtidig med os....

Efter kampen, da vi kosstaterede at vi Nissen havde været der, tog vi en frisk førebeslutning, om at [SPARTA] dækker de skide 510kr. Arrangementet var jo i [SPARTA]regi og deltagere her i, udgjore alligevel ca. 80% af dem der betaler til Kassen...

Hvis folk har issues med den beslutning, så tager vi den her i Tråden og finder en løsning i fællesskab
. Dog er det jo NATURLIGVIS uden for diskussion, at det alene er Svenne der hæfter for afgiften...!!! [SPARTA] dækker den, alternativt deltagerene...

Høre Undertegnede ikke noget i denne Tråd inden ca. en uges tid, så betragtes sagen som afsluttet...


OBS! P-afgiften er betalt fra [SPARTA]kontoen og ØkonomiTråden er Updated...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 okt 2014, 11:42

Fint med mig.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 17 okt 2014, 09:25

Lige til orientering, så den der latterlige undskyld med at "det er jo 80% af de betalende medlemmer der var med", den pakker du bare sammen :-)

Også synes jeg et eller andet sted det er jer som deltog i den fodboldkamp der skal hoste op til den bøde.
Ellers kan enhver sparta tosse komme at sige at nu har de været sammen med nogle andre sparta hoveder, og der kom en uforudset udgift, som de godt nok havde på fornemmelsen, så den skal sparta kassen hoste op til.

Så min mening hvis du ikke fangede den i forvirringen er : Dem der var med til bold splitter selv den regning. Sparta kassen skal ikke betale for den slags.
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 okt 2014, 11:33

Hooah Tennek!
Lige til orientering, så den der latterlige undskyld med at "det er jo 80% af de betalende medlemmer der var med", den pakker du bare sammen :-)
Æææææhhh what...? "Den latterlige undskyldning pakker du bare sammen", ro på, ro på MisseMøe, i med en frisk tampon og så tager vi den lige stille og roligt... :
Også synes jeg et eller andet sted det er jer som deltog i den fodboldkamp der skal hoste op til den bøde.
Ellers kan enhver sparta tosse komme at sige at nu har de været sammen med nogle andre sparta hoveder, og der kom en uforudset udgift, som de godt nok havde på fornemmelsen, så den skal sparta kassen hoste op til.
Det er en fuldt ud forstålig pointe! Dem der fucker up, må bløde for deres eget lort...
Dog vil jeg lige minde om at der allerede er dannet præcedens for at [SPARTA]Kassen dækker/hjælper i sådanne situationer, når noget sådan opstår. Jeg kan her nævne The Grande ClothesFUCKUP, hvor Kassen pungede flere tusind kr. ud for at dække et tab, selv om det kun var et fåtal af medlemmerne, der overhovedet skulle have tøj og var med i projektet. Tillige kan også nævnes div. indkøb til vores arrangementer, som alle jo heller ikke deltager i. Her dækker Kassen solidarisk, så længe det et arrangement i [SPARTA]regi og det må være kriteriet, for om Kassen dækker det, eller ej, i mit objektiv...

Naturligvis, er der en grænse... To medlemmer kan ikke aftale at mødes en aften og så kalde det et [SPARTA]arrangement og så få dækket alt muligt underligt. Men det er heller ikke det der her er tale om, efter min mening... Folboldarrangementet var annonceret land tid i forvejen, alle havde mulighed for at tilmelde sig og det var 100% et [SPARTA]arrangement og derfor mener jeg fortsat, at det må være iorden, at Kassen dækker...

Blev du overbevist at mine ROCK SOLID arguments Tennek, ellers så knalder vi den bare af i en poll og finder en løsning, right?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 19 okt 2014, 16:50

Ja tøjfuck uppen var osse flere tusinde $$$$ !

Her er i hvad? 10 mand om 510 kr, hvilket giver 51 kr per mand ;)

Og hva angår drikkevare er det noget alle der har været med til det dertil indkøbte arrangement har kunne nyde af. Der er mile vidt fra nydelse til ærgrelse SPUNK ;)


Jeg er i og for sig ligeglad med om kassen dækker den p-bøde eller ej, min mening er bare at i deltagende medlemmer i det arrangement måtte PAY-UP for den fejl :)

Såvel som vi gjorde for malingen til den der "whats-his-face" båd der var havareret. Den åd vi (Incl dig selv) der var med i deltagelsen om vandski :) IKKE kassen så vidt jeg har kunne se inde i vores interne økonomitråd :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Aftermath : Danmark vs Portugal d. 14/10...!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 okt 2014, 12:46

Hooah Tennek!

Det ser ud til at vi lige fyre en hurtig poll af, i den Interne del af Forum, så vi kan få lukket denne her ned!

Direct link : forum/10/2416




SPNK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster