[SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Julefrokosten d. 20-22 januar 2012 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvor skal [SPARTA]'s Julefrokost 2011 afholdes...???

Vi tager for første gang i 6 år et sted på Sjælland, nemlig Amager(Solo)...!!!
12
60%
Vi snupper MidtFyn! Det er mest rimeligt for alle parter og så kan vi "hærge" Svendsens private bolig max...!!!
8
40%
 
Afgivne stemmer: 20
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 nov 2011, 22:43

Hooah Tøzer!
skal det forståes sådan at det ikke er FRIT mere at selv at bestemme hvad man betaler mere, Jeg har udmærket gjort det klokkeklart hvorfor jeg kun betaler 5 kr.
DET ER 100% FRIT og det har det ALTID været!!!
Men folk har fattet din pointe, så hvorfor du gider blive ved med at være tøsefornærmet over den afstemning, du tabte vedr. lidt "hygge" til Sommerfesten, er sq en gåde for de fleste i klanen... Kom nu ind i kampen og drop den der attityde, Min Padawan! SMIL TIL VERDEN, SÅ SMILER DEN IGEN!!!
jeg slipper ikke 1 kr til en stripper.
Dig er der sq ikke meget sjov ved...!!! :( :( :(
Mit forslag er at Kassen dækker denne udgift til sådan en stripper hvis det er så vigtigt for jer at få en stripper.
Et godt forslag. Men så mister vi jo garanteret de sidste 5kr. du indbetaler hver måned, ik'...? Det er jeg ikke sikker på, at Kassen kan overleve!

når vi nu er ved emnet så kunne jeg godt tænke mig at vores REVISOR (Spank) måske lige kiggede på hvem der betalte 100 kr hver måned i næsten 1 år og stadig sige at jeg ikke ikke støtter op om [SPARTA]
Det beviser jo NETOP min pointe, med at du har været glad for [SPARTA], at du ville indbetale 100kr. pr. måned og så nu er gået i TØSEFORNÆRMET-mode er jo FULDSTÆNDIGT uforståligt!
Desuden ved du UDEMÆRKET godt, at du, eller for den sags skyld alle andre, ikke har en skid mere at skulle have sagt, om det så havde været 1000kr du lagde om måneden!!!

Saa staar jeg altsaa ogsaa med Hunter og Peace paa dette emne, jeg har Ingen trang eller behov for at side og glo paa en stripper en aften, og vil sku helst slippe for det.
Hmmm... Vil gerne slippe for at se en flot pige gøre sig til... Hmmm... Der er noget muggent ved det, som Harry ville udtrykke det!!! Er du helt rask Dvil??? :?:


Jeg er på Dvils hold her. Hvis det er så vigtigt for flertallet at se på hvad de aldrig opnår og de derfor vinder en poll så fint med mig og jeg accepterer selvfølgelig flertallets beslutning.
Vi har altid fulgt flertallet, sådan er det i [SPARTA] og det vil det også være fremadrettet forhåbentligt!!!
Men jo da, man skal jo ikke glemme at det demokrati vi udøver til daglig i [SPARTA], eller for den sags skyld det som udøves alle andre steder, jo kun er et udtryk for undertrykkelsen af minioriteterne!!!
Demokratiet er jo ikke bedre end eksemplet med de 5 ulve og et får der sidder og diskutere om hvem/hvad der skal stå på menuen i aften...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men SPANk'eren kan godt se, at der er for mange NEJhatte i klanen, der ikke synes kvinder er værd at kigge på, til at denne idé er levedygtig. Eller i hvertfald ikke skal give for meget bølgegang i klanen....


Så mon ikke idéen om en stripper til Julefrokosten er droppet igen...? Men SPANK'eren har så håneret over alle de der hønserøve der kun kan sige GIDER IKKE, KAN IKKE, VIL IKKE...!!!


GOD JULEFROKOST TIL ALLE også NEJhattene...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 02 nov 2011, 23:14

Hooah Tøzer!
skal det forståes sådan at det ikke er FRIT mere at selv at bestemme hvad man betaler mere, Jeg har udmærket gjort det klokkeklart hvorfor jeg kun betaler 5 kr.
DET ER 100% FRIT og det har det ALTID været!!!
Men folk har fattet din pointe, så hvorfor du gider blive ved med at være tøsefornærmet over den afstemning, du tabte vedr. lidt "hygge" til Sommerfesten, er sq en gåde for de fleste i klanen... Kom nu ind i kampen og drop den der attityde, Min Padawan! SMIL TIL VERDEN, SÅ SMILER DEN IGEN!!!

Hvornår er det du forstår at jeg KUN gør det her i andres interresse. Som jeg skrev at når der kommer en form for BEGRÆNSNING på hvor mange penge kassen skal betale til diverse [SPARTA] arrangtementer, så sætter jeg mit kontigent op.
hvis nu der var sådanne begrænsninger eller retningslinjer så kunne det være at Peace gad at betale til kassen men sådan som det er nu så kan jeg godt forstå han ikke gider.

jeg slipper ikke 1 kr til en stripper.
Dig er der sq ikke meget sjov ved...!!! :( :( :(
Mit forslag er at Kassen dækker denne udgift til sådan en stripper hvis det er så vigtigt for jer at få en stripper.
Et godt forslag. Men så mister vi jo garanteret de sidste 5kr. du indbetaler hver måned, ik'...? Det er jeg ikke sikker på, at Kassen kan overleve!

Jeg støtter fællesskabet, og jeg stemmer gerne for at kassen betaler for en stripper, (FOR SOM BETALENDE MEDLEM ER JEG GLAD FOR AT KUNNE BIDRAGE LIGESOM JER ANDRE.)
når vi nu er ved emnet så kunne jeg godt tænke mig at vores REVISOR (Spank) måske lige kiggede på hvem der betalte 100 kr hver måned i næsten 1 år og stadig sige at jeg ikke ikke støtter op om [SPARTA]
Det beviser jo NETOP min pointe, med at du har været glad for [SPARTA], at du ville indbetale 100kr. pr. måned og så nu er gået i TØSEFORNÆRMET-mode er jo FULDSTÆNDIGT uforståligt!
Desuden ved du UDEMÆRKET godt, at du, eller for den sags skyld alle andre, ikke har en skid mere at skulle have sagt, om det så havde været 1000kr du lagde om måneden!!!

Hvornår har jeg sagt, at jeg skulle ha haft mere sagt end andre. ?????????? Jeg har uddybet min urolighed over at NOGEN i [SPARTA] Misbruger de betalende medlemmer og derved mener jeg at der skulle laves retningslinjer/begrænsninger for hvor mange penge der skulle kunne bruges og på hvad. så vi ikke ender som vores sidste arrangementat bruge godt 3600 kr af fælleskassen. som jeg pænt beskrev i en anden post, så stemmer folk ikke for pga det er fedt intativ og pga fællesskabet de gør det så de selv slipper for at få pungen op af lommen. (AND U GOD DAMMIT NOW IT)

Saa staar jeg altsaa ogsaa med Hunter og Peace paa dette emne, jeg har Ingen trang eller behov for at side og glo paa en stripper en aften, og vil sku helst slippe for det.
Hmmm... Vil gerne slippe for at se en flot pige gøre sig til... Hmmm... Der er noget muggent ved det, som Harry ville udtrykke det!!! Er du helt rask Dvil??? :?:

så fordi Dvil ikke gider spilde 100 kr for 15 min eksotisk dans, så er hans holdning bare forkert elle hvordan skal din kommentar forståes ???


Jeg er på Dvils hold her. Hvis det er så vigtigt for flertallet at se på hvad de aldrig opnår og de derfor vinder en poll så fint med mig og jeg accepterer selvfølgelig flertallets beslutning.
Vi har altid fulgt flertallet, sådan er det i [SPARTA] og det vil det også være fremadrettet forhåbentligt!!!
Men jo da, man skal jo ikke glemme at det demokrati vi udøver til daglig i [SPARTA], eller for den sags skyld det som udøves alle andre steder, jo kun er et udtryk for undertrykkelsen af minioriteterne!!!
Demokratiet er jo ikke bedre end eksemplet med de 5 ulve og et får der sidder og diskutere om hvem/hvad der skal stå på menuen i aften...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men SPANk'eren kan godt se, at der er for mange NEJhatte i klanen, der ikke synes kvinder er værd at kigge på, til at denne idé er levedygtig. Eller i hvertfald ikke skal give for meget bølgegang i klanen....


Så mon ikke idéen om en stripper til Julefrokosten er droppet igen...? Men SPANK'eren har så håneret over alle de der hønserøve der kun kan sige GIDER IKKE, KAN IKKE, VIL IKKE...!!!


GOD JULEFROKOST TIL ALLE også NEJhattene...!!!




SPANK signing out.....
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 02 nov 2011, 23:21

Først og fremmest.. Ingen skal tvinges til at betale til en stripper hvis man ikke ønsker at se strip.. Men come on.. Enhver MAND vil sku da gerne smide 100 kr til et skide frækt stripshow og et par gode patter.. Det er da drengerøv:) jeg er go hvis jeg deltager..

Forresten så har jeg er par patter til fri afbenyttelse herhjemme, så det er ikke det jeg mangler.. Bare for god ordens skyld:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 02 nov 2011, 23:31

som du kan læse boogey så er der jo 4-5 af os der netop ikke gider dette. uanset om det er drengerøv eller hvad det nu er....

Hvis Spank mener det er så vigtigt at vi skal have den stripper, kan han jo bare sætte en afstemning op at kassen skal betale det og så kan man jo ikke gøre andet at støtte op om den beslutning der kommer der.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf epoxy » 03 nov 2011, 17:01

Tjo jeg kunde sgu godt tænke mig sådan en lille dame der vimsede rundt til julefrokosten. Men når nu vi har så mange tøser der er blevet vænnet for hurtigt fra, og derudover lider af berøringsangst, så må vi nok heller bare lade hende danse rundt et andet sted. Sørgeligt må man jo bare konstatere, at der er underskud af rigtige mænd i klanen.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Dvil
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 88
Tilmeldt: 25 dec 2010, 14:43

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Dvil » 03 nov 2011, 17:28

Okay SPANK, Boogey og Epoxy
Nu er jeg ved at vaere lidt traet af at se paa hvad i fejlagtig tror er en "rigtig mand"
Jeg har sku en kaereste der er betydlig mere laekker end nogle kvinde i har raad til at betale for.

Hvis det er fordi i ikke faar nok fisse der hjemme syntes jeg i skal finde en dag som passer jer alle og saa deles om en taxa og en luder....

/Dvil
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 03 nov 2011, 18:24

Dvil.. Sådanne påstande skal følges op med pics.. En uskreven regel:) Hvis jeg havdr sådan en lækker kælling så havde jeg sku ikke siddet så meget ved min computer;)

Fisse får vi sku nok af. Men husk, men kan sagtens samle appetit ude, bare man spiser hjemme:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf epoxy » 03 nov 2011, 19:41

Haha! Det er derfor dvil bliver holdt i kort snor. FYI: Tøffelhelte tæller heller ikke som rigtige mænd.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Dvil
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 88
Tilmeldt: 25 dec 2010, 14:43

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Dvil » 03 nov 2011, 20:21

Epoxy du ville ikke vide hvad en rigtig mand var hvis du fik en kastet lige i hovedet.
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf epoxy » 03 nov 2011, 20:29

Det kan godt ske, men jeg ved ihvertfald hvem der ikke er :P
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 nov 2011, 05:36

Hooah Kids!
Okay SPANK, Boogey og Epoxy
Nu er jeg ved at vaere lidt traet af at se paa hvad i fejlagtig tror er en "rigtig mand"
Jeg har sku en kaereste der er betydlig mere laekker end nogle kvinde i har raad til at betale for.

Hvis det er fordi i ikke faar nok fisse der hjemme syntes jeg i skal finde en dag som passer jer alle og saa deles om en taxa og en luder....
Nå Nå Nå der Mulle... Små slag!!!

SPANK's definition af en rigtig mand goes as follows : Man kan betjene våben over 100mm, man drikker til man styrter og når man ikke kan styrte mere, så drikker man igen, man kan betjene en kædesav med en hånd, ens bil har som MINIMUM 170HK, man skylder mindst et par milioner væk and the list goes on'n on...
Epoxy du ville ikke vide hvad en rigtig mand var hvis du fik en kastet lige i hovedet.
Lyder som nogen AzTek kunne have sagt... WTF???
Dvil.. Sådanne påstande skal følges op med pics.. En uskreven regel:)
Her må Boogey udsags, vist bakkes op af alle og beviser fremlægges i hele Klanens interesse... WHIP'em OUT DVIL...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Dvil
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 88
Tilmeldt: 25 dec 2010, 14:43

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Dvil » 04 nov 2011, 09:39

Tror lige jeg springer over de smaa slag denne gang...

Jeg syntes selv jeg er MEGET toldmodig og ser igennem finger med meget paa dette forum, og i har aldrig set mig svine nogle til paa forum foer nu.
Gider det bare ikke rigtig mere.
SPANK
d.v.s. at du kan skrive hvorfor du synes det er fed idé, eller hvorfor du ikke må se på bare patter for din mor, right?

Jamen så er der jo helt sikkert en opvask der skal tages, imens vi andre får Lapdances og slipper salt af de der ungpigepatter!!!

Kom nu lidt frisk Tøzer... Af med Bæmunden og NEJhatter og deltag nu lidt i løjerne

Men okay, så har vi fundet opvaskeholdet!!!

så hvorfor du gider blive ved med at være tøsefornærmet

Kom nu ind i kampen og drop den der attityde, Min Padawan!

Nå Nå Nå der Mulle... Små slag!!!

Lyder som nogen AzTek kunne have sagt... WTF???



Epoxy
Men når nu vi har så mange tøser der er blevet vænnet for hurtigt fra, og derudover lider af berøringsangst

Sørgeligt må man jo bare konstatere, at der er underskud af rigtige mænd i klanen.

Haha! Det er derfor dvil bliver holdt i kort snor. FYI: Tøffelhelte tæller heller ikke som rigtige mænd.

Det kan godt ske, men jeg ved ihvertfald hvem der ikke er
En hurtig recap:
eller hvorfor du ikke må se på bare patter for din mor
Jamen så er der jo helt sikkert en opvask der skal tages
Tøzer
Af med Bæmunden og NEJhatter
opvaskeholdet
tøsefornærmet
Min Padawan
Nå Nå Nå der Mulle... Små slag
Lyder som nogen AzTek kunne have sagt... WTF???
tøser (igen)
berøringsangst
underskud af rigtige mænd
Tøffelhelte
men jeg ved ihvertfald hvem der ikke er


alt dette fordi der er nogle der ikke gider glo paa en eller anden random kvinde der forsoeger at se laekker ud mens hun grinder en barstol....

SPANK, hvordan er det lige at alt dette er okay, men det jeg skrev var helt galt????????????
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 nov 2011, 10:37

Arrgh come on Dvil.. Ingen ( inklusiv dig) har svinet nogen til, efter min opfattelse.. Så det skal du ikke tro..
Alt det her er vel i bund og grund også mest lidt i sjov.. Jeg har efterhånden fanget at der er flere der siger nej til en stripper, så det meste af det jeg skriver er ment med et glimt i øjet.. :)

Hvis det er så stødende, skal vi så ikkr bare stoppe debatten her? Tror vi er nedstemt med den stripper:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 nov 2011, 13:13

Hooah Dvil!
Tror lige jeg springer over de smaa slag denne gang...
Jeg syntes selv jeg er MEGET toldmodig og ser igennem finger med meget paa dette forum, og i har aldrig set mig svine nogle til paa forum foer nu.
Gider det bare ikke rigtig mere.
alt dette fordi der er nogle der ikke gider glo paa en eller anden random kvinde der forsoeger at se laekker ud mens hun grinder en barstol....
SPANK, hvordan er det lige at alt dette er okay, men det jeg skrev var helt galt????????????
Dvil du ER skam også en stille og rolig fyr, I'm sure! Din rolige væremåde til sammenkomsterne og på TS, er altid behagelig og flere kunne lære noget heraf! Dog står dette, hvis jeg lige skal prikke ENDNU mere til dig, i skærende kontrast til, når du ragequitter InGame(som i øvrigt er et nederen træk i alle der gør det, efter min mening!)... :wink: :lol: :wink: :lol: :wink: :lol: But I can't help loving u anyway!

Men det er alligevel tydeligt nu, at der er en lille flamme derinde et eller andet sted... Du skulle bare lige have lidt tid til at komme op i omdrejninger... Gnæk Gnæk! :wink:
Naturligvis skal vi IKKE ud i, at nogen sviner nogen til, eller noget i den dur... Men vi skal her passe MEGET på, ikke at forveksle venskabeligt pjat i indlægene, med beviste provokationer, præcist som Boogey også skriver!
Når vi læser indlægene, så er det vist heller ikke nogen der har noget, at lade den anden høre...

Generelt mener jeg på INTET tidspunkt, at have skrevet at det du gav udtryk for i dine indlæg, ikke var okay! Ret mig, hvis jeg tager fejl plz og så giver jeg en kvajebajer...

1 -Arrgh come on Dvil.. Ingen ( inklusiv dig) har svinet nogen til, efter min opfattelse.. Så det skal du ikke tro..

2 - Hvis det er så stødende, skal vi så ikkr bare stoppe debatten her?

3 - Tror vi er nedstemt med den stripper:)
1 - Tonen her i Forum har ALTID været hård, MEN KÆRLIG... Så hvis Dvil føler sig gået for nær, så skal vi nok trække en lille smule i lang igen... Men husk nu, vi er alle kammerater og der SKAL sq være plads til at "slippe en vind" i ny og næ(bortset fra når Hunter er på TS :mrgreen: ),,, Det ville sq være en sørgelig dag, når vi ikke længere kan tage lidt pis på hinanden...

NATURLIGVIS skal man kende grænsen, men personligt mener jeg i dette tilfælde, at vi har en rimelig bred margen, til den grænse er nået i denne debat!

2 - Den frie debat må ALDRIG DØ, eller blive lagt bånd på!!! Det er et kerneprincip i [SPARTA] og som jeg skriver ovenfor, så bliver det forhåbentlig en kold dag i helvede, før vi skal underlægge os censur/egencensur, eller lignende... Men IGEN husk nu den gode/kække tone hele vejen rundt!!!

3 - Boogey, hvis det kom til en afstemning. Så tror jeg fakkertalt vi godt kunne hive den hjem... Men spørgsmålet i den forbindelse er jo så, om det er værd at ofre det, som den sejr vil "koste", når man ser hvordan folk reagere...? Personligt har jeg jo for noget tid siden meldt ud, at jeg finder det mest rigtigt at droppe idéen igen... = Øv Øv :cry: :cry: :cry:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 29 nov 2011, 22:58

NYT FORLSAG

Nu tænker jeg bare OUTSIDE THE BOX. (its not a joke)
Men kunne det ikke være interresant at have et TEMA til Julefrokosten. Her tænker jeg noget med kostumer, som feks. SPARTA outfit eller Army outfit.

Er dette helt hen i vejret eller er interresse i det.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster