En dårlig uge :(

Har du nogen kommentarer til os, så post dem her...
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

En dårlig uge :(

Indlægaf [SPARTA]Sly » 02 nov 2011, 22:11

Hejsa Sparta.

Jeg er lidt ked af, at den uge hvor jeg søger ind hos jer, bliver en uge hvor jeg har pisse travlt på arbejde :( Men vi har fået rigtig meget at lave, så der kan nemt bliver et par timers overarbejde og så er jeg først hjemme imellem kl 9-10 om morgenen.. Og ved den rytme bliver min søvn lidt ødelagt... Så om aftenen kan jeg næsten ikke andet end at tage en lille morfar. Og det er lidt uheldigt da jeg gerne vil spille med jer :(

Men jeg håber på at få lidt mere tid her en af aftnerne ellers bliver det ihvertfald i weekenden..

Jeg ville bare melde det ud til jer, så I ikke tror jeg vil melde mig ind og så ikke deltage - for det er ikke fair.

Håber I kan se igennem fingre med det..


Mvh

Sly.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: En dårlig uge :(

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 nov 2011, 22:48

Hooah Sly!
Hejsa Sparta.

Jeg er lidt ked af, at den uge hvor jeg søger ind hos jer, bliver en uge hvor jeg har pisse travlt på arbejde :( Men vi har fået rigtig meget at lave, så der kan nemt bliver et par timers overarbejde og så er jeg først hjemme imellem kl 9-10 om morgenen.. Og ved den rytme bliver min søvn lidt ødelagt... Så om aftenen kan jeg næsten ikke andet end at tage en lille morfar. Og det er lidt uheldigt da jeg gerne vil spille med jer :(

Men jeg håber på at få lidt mere tid her en af aftnerne ellers bliver det ihvertfald i weekenden..

Jeg ville bare melde det ud til jer, så I ikke tror jeg vil melde mig ind og så ikke deltage - for det er ikke fair.

Håber I kan se igennem fingre med det..


Mvh

Sly.
Don't worry Kid...!

SPANk'eren har skam hold lidt øje med dig og du var da på her i formiddags lidt og har da også spotte dig et par andre gange, sådan er det bare. Alle har sq prøvet at have pisse travlt på job, elle rmed familien.
Du kigger bare forbi det du kan og vil og så går det hele jo nok, mon ikke...? 8)




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: En dårlig uge :(

Indlægaf epoxy » 03 nov 2011, 00:24

Vi kører da pollen en uge ekstra, så du får chancen for at fedte dig ind på folket :D
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Re: En dårlig uge :(

Indlægaf [SPARTA]Sly » 03 nov 2011, 00:36

Iiihhhh det er jeg glad for ;) Ja, jeg var lidt på i formiddags og sådan kan det godt komme til at blive i denne uge.. Men jeg har sagt til kæresten, at når det bliver weekend skal hun ikke regne med at se ret meget til mig, for jeg skal sgu i krig med jer ;) Og jeg tror nok at jeg fik den deal igennem ;) hehe..

Og jo, får jeg en uge mere til at fedte i, så er det bare bonus ;) Så forvent mange kolde øl i Herning ;)

1000 tak, drenge ;) fedte fedte fedte!!

Tilbage til "Kommentarer"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster