LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2017, dato 2/6-5/6...
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf Philippovich » 02 maj 2017, 22:35

Hejsa

I tilfælde at jeg har fri denne week-end (jeg skal lige bede om fri), så kommer jeg satme og giver den gas.
Så vil jeg meget gerne være med forslag til maps og regler til AAPG ;) Og meget gerne afvilke turneringen ;)
/Philippe
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 maj 2017, 11:14

Hooah Phil!
Så vil jeg meget gerne være med forslag til maps og regler til AAPG ;) Og meget gerne afvilke turneringen ;)
/Philippe
Det lyder sq super Gamle Dreng!!! Håber du får mulighed for at dukke op!

Fedt, at du vil give en hånd med til turneringsafviklingen.


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 maj 2017, 10:31

Hooah Kids!

KOM SÅ LIGE DE SIDSTE OG FÅ MELDT IND TIL BANJO, MED JERES SMØRREBRØDSBESTILLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Direct Link : viewtopic.php?f=61&t=2585



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 26 maj 2017, 00:21

Hooah Kids!

LAN UPDATE :

Så skete det fandeme... SPANK'eren blev kørt over af virkeligheden og må misse sit første arrangement EVER!!!

Har informeret Tennek og han overtager alle forpligtigelser vedr. LAN 2017. Jeg køre lidt med i en morphinefueled stupor, her på sidelinien. Men alle henvendelser rettes til Tennek vedr. dette LAN!

-------------------------------------------------------------------------------------

Den pludseligt opståede situation, har givet sig udslag i blodprop i leveren og en forstørret mildt. Det er sig selv ikke så farligt, hvis det bliver håndteret korrekt med den rigtige behandling og med medicin hurtigt, men kan være voldsomt smerteprovokerende!!! Årsagen kan ikke fastlægges medicinsk.

Min egen teori on hvad det skyldes er, brok, bitching, generel inpompetance og udulighed fra [SPARTA]medlemmerne!!! Det må have slidt mere på helbreddet, end forudset igennem årene.

Så siden fredag, hvor jeg bare sad og hamrede næverne ned i gulvet af bare smerte hjemme. Så har jeg ligget på Køge Universitetshospital og der kan godt gå 14dage, tre ugen endnu siger lægevidenskaben = FUUUCK MY LIFE!!!

Er blevet CTscannet fleregange af hot nurses(optur!!! :D ), desværre ultralydsscannet af en dude og en gammel krage(udtur! :cry: ) og gnasket morfin i rå mængder, siden ankomsten. Jeg er på den anden side af 220Mg i døgnet, så der er sq smæk på. Eneste problem er, at jeg har så kraftige smerter, at jeg overhovedet ikke får et buzz ud af lortet... Øv Øv!! :oops: Fået drop med saltvand, antibiotika, kanyler med EPO i låret og stort set hele moletjavsen!

Så nu er der tid til HARDCORE at pumpe Matador og Historien om Danmark! :? 8) :? 8)

Billede


En hot nurse prøvede, at få SPANK'eren til st spise frugt, FØØØØØØJ...!!!!! Efter hun havde fået sin kindhest, spurgte jeg hende også om hun ikke viste man kunne dø af den slags pjat!!! :x
Billede

Håber i får en fedt LAN 2017...!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 26 maj 2017, 17:46

Og så siger man jeg er et gammelt fjols,PSSST. :D :D :D

Men bortset fra det nederste billede ,ligner du ikke én med det ene ben i graven, så du er snart tilbage igen..... :shock: :shock: :shock:

Godt at Tennek er klar til at tage CHEF hatten på igennem LANét :) :) :)
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 26 maj 2017, 20:27

Hooah Spank...

Du skulle have drukket mere intenst i de unge dage, så havde leveren været ødelagt, så kunne du ikke have fået en prop der :D :D :D

Godt at se humøret er højt trods alt...Vi drikker selvfølgelig en masse fadbamser for dig....

Penge for smørrebrød er skudt retur....

God bedring til dig....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 26 maj 2017, 22:40

Skrumpelever??? :lol:
Det må da være det du fejler, med alt den sigtevand du altid indtager. Men nu fik du dit wake up call :shock: , så se lige at tag dig sammen og lad være med at stresse over uvigtige ting.
God bedring til dig gamle.
Signing Out!!


Billede
D3v!L
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 22
Tilmeldt: 11 apr 2017, 22:35

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf D3v!L » 27 maj 2017, 17:22

Hey Spank..

Håber sgu du kommer dig hurtigt over det - sikke en spand lort og væmmelig timing!

Er der en chance for at du er udskrevet på tidspunktet hvor vi går i gang, for ville være en skam hvis ikke vi får hilst :/

God bedring soldier.. :)
Vh

Magnus aka ^D3v!L :twisted:

Tilføj mig på steam: [Tw!sTeD]^D3v!L+

Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: LAN 2017 d. 2-5/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 28 maj 2017, 21:24

Hey All...

Først det vigtigste...DER ER BESTILT 4 TØNDER FADØL TIL FREDAG, SÅ UANSET HVAD BLIVER DET ET GODT LAN IGEN!!!

Jeg vil foreslå at vi afholder Pinsefrokosten kl. 14.00 lørdag.
Så er der fast tidspunkt på, så man har mulighed for at være klar med at få handlet og rigget til.

Skulle nogen have handlet ind før, så er der både køleskabe og fryser til rådighed.

Er der nogen indevendinger imod det?
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Tilbage til "LAN 2017"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst