Smørrebrød

LAN 2017, dato 2/6-5/6...
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]banjo » 25 mar 2017, 10:14

Hooah ALL...

Så er listen over smørrebrød klar.
Vi gør som sidste år, hvor folk kan smide en post med bestilling.
Så sørger jeg for bestilling.
Jeg forslår vi køber et par pakker rugbrød og lidt sild ved siden af til snapsen. Er der stemning for det?
SIDSTE FRIST FOR BESTILLING ER D.28/5 KL.12.00
Betaling foregår via mobilpay 61554540. påfør gerne gamernavn på overførslen. :D
Smørebrød.jpg
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 mar 2017, 10:43

Hooah Banjo!

Pisse godt arbejde Gamle Dreng!!!!!!!!!!!!!

SPANK's Order :

Rugbrød :
- Æg med rejer og Mayo
- Fiskefilet med remoulade
- Leverpostej med bacon
- Flæskesteg med rødkål
- Dyrlægens natmad
- Hj. Frikadellemad med rødkål og agurkesalat
- Roastbeef med remoulade og ristede løg

Franskbrød :
Laks med asparges
Stærk ost

Alle er NATURLIGVIS i Luksus model...!!! Der er sendt 300,- til Banjo og hele pisset!


Vedr. lidt ekstra brød og sild. 100% ORDER2GO...!!!!!!!


Så burde jeg kunne være rullende på den menu hele dagen!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 26 mar 2017, 10:24

Æ vil gerne bestille følgende:

Hamburgerryg med italiensk salat 2 stk
Leverpostej med BACON 2 stk
Flæskesteg med rødkål 2 stk
Hj. frikadelle med rødkål 2 stk


Fransbrød:
Laks med asparges 2 stk

240+90= 330 sendes 1 april til Banjo på mobilepay!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 26 mar 2017, 14:56

1 Stk. Æg/rejer m. Mayo = 30 Kr
2 Stk. Fiske filet m. Remo = 60 Kr
1 Stk. Leverpostej m. Bacon = 30 Kr
1 Stk. Flæskesteg m. rødkål = 30 Kr
2 Stk. Frikadelle m. rødkål og agurkesalat = 60 Kr

Smørrebrød I alt ( alle luksus x 7 ) = 210 Kr


1 Stk. Franskbrød m. Rejer ,Mayo og citron = 45 kr


I alt til Afregning med BROR Banjo = 255 Kr....
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 09 maj 2017, 07:52

I forhold til vi kun er 3 der har bestilt smørrebrød, sku vi så ikke nøjes med traditionel pinsefrokost i stedet for?
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
D3v!L
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 22
Tilmeldt: 11 apr 2017, 22:35

Re: Smørrebrød

Indlægaf D3v!L » 09 maj 2017, 13:28

Hej Tennek

Jeg er ganske fint tilfreds med en sildemad med karry salat og måske en lille snapsss - så passer mig fint med en alm pinsefrokost :)

/Magnus
Vh

Magnus aka ^D3v!L :twisted:

Tilføj mig på steam: [Tw!sTeD]^D3v!L+

Billede
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Smørrebrød

Indlægaf Philippovich » 09 maj 2017, 13:38

Hej Tennek

Jeg er ganske fint tilfreds med en sildemad med karry salat og måske en lille snapsss - så passer mig fint med en alm pinsefrokost :)

/Magnus
+1
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 maj 2017, 14:52

Hooah Tennek!
I forhold til vi kun er 3 der har bestilt smørrebrød, sku vi så ikke nøjes med traditionel pinsefrokost i stedet for?
Ro på der... Du VED jo selv hvor FU.... sløve folk er med deres udmeldinger! Så mon ikke de kommer tikkende ind, når vi nærmer os LAN? Det ville være mit bud... :roll:
Men bortset fra det, så er Undertegnede MEEEGET enig i, at folk bør få hovedet ud af rø... og se at få bestilt. På den måde kan Banjo danne sig et overblik og man hjælper dem der tager ansvar og giver en hånd med, for at PinseLAN skal blive en succes... Det der med ALTID at komme i sidste sekund ER SQ BARE GODDAMN DÅRLIG STIL og med til at folk ikke gider stå for noget i længden!!!

Personligt er jeg MEGET begejstret for smørrebrøddet!!! Så kan folk selv "dosere" hvor meget og hvad de vil gøre det til og få lige præcist det de vil. Det er 100% den nemme løsning med smørrebrød. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jeg ved, om nogen hvor svært det kan være, at få folk i gear, til at arrangere alt det praktiske ved f.eks. en "flad"-Pinsefrokost. Hvis det er det folk gerne vil, så er det bare om at komme ud af busken og sige, "det vil jeg sq gerne stå for".
I modsat fald så skal nogen stå for ALT det praktiske med indkøb, opdækning, afregning og alt der der halløj, hvis vi nøjes med en "flade-rugbrøds-madder-Pinsefrokost", right?

Hvis det er et emne folk vil polle på, så smider vi da bare en poll op, no worries... Alt det kræver er bare at nogen vil stå for det!!!

Jeg vil på ingen måde stille mig i vejen for "flad"-Pinsefrokost! Men vil dog 1.000.000.000% foretrække det som der er budt op med nu her og bare give den fuld gas på smørrebrøddet!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 09 maj 2017, 21:42


Jeg vil på ingen måde stille mig i vejen for "flad"-Pinsefrokost! Men vil dog 1.000.000.000% foretrække det som der er budt op med nu her og bare give den fuld gas på smørrebrøddet!!!



SPANK signing out.....
X2

Jeg er 110 % enig med SPANK........Er der nogen der vil stå for handlen/opkrævninger og tilberedning/oprydning efter en "traditionell" Pinsefrokost ,så gerne for mig.......Mindes bare det koncept har været prøvet og det er de samme som kommer til at hænge på den.....
Bestilt smørrebrød ender en dag også med at være traditionelt...... :D :D :D
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 10 maj 2017, 05:22


Jeg vil på ingen måde stille mig i vejen for "flad"-Pinsefrokost! Men vil dog 1.000.000.000% foretrække det som der er budt op med nu her og bare give den fuld gas på smørrebrøddet!!!



SPANK signing out.....
X2

Jeg er 110 % enig med SPANK........Er der nogen der vil stå for handlen/opkrævninger og tilberedning/oprydning efter en "traditionell" Pinsefrokost ,så gerne for mig.......Mindes bare det koncept har været prøvet og det er de samme som kommer til at hænge på den.....
Bestilt smørrebrød ender en dag også med at være traditionelt...... :D :D :D

Ku ikke være mere enig. Tænker bare det er lidt stramt at sidde 3 mand og mæske smørrebrød, og ingen andre "holder" pinsefrokost... Alle husker vel det manglende langbord og hyggen ved frokosten vi ikke fik sidste år..? Er det virkelig der vi skal hen igen???
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Canex » 10 maj 2017, 07:17

Jeg tror en måde at komme udenom alt dette med at folk handler på skift hele dagen og at folk spisser hver for sig er, at lave en plan for hele weekenden med tidspunkter mm.
Tror specielt det er vigtigt i år, nu hvor vi er 24 tilmeldte.

Og så holde en general information når folk er ved at være samlet, hvor man gør det klart, at vi ("Alle" dem der normalt tager sig af det praktiske) forventer at folk forsøger at følge de tidspunkter for at opretholde en glidende turnering og et godt socialt arrangement hvor vi er fælles om tingene. (oprydning, spisning, morgenmad mm)
/Canex

Billede
[SPARTA]Acciless
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15 jun 2014, 17:45

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]Acciless » 13 maj 2017, 00:18

Franskbrød

Rejer Mayo og citron 2 stk
Laks med asparges 2 stk

Rugbrød

Fiskefilet med remoulade 2 stk
D3v!L
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 22
Tilmeldt: 11 apr 2017, 22:35

Re: Smørrebrød

Indlægaf D3v!L » 13 maj 2017, 19:26

Mine 2 cent.

Jeg synes en pinsefrokost er som en julefrokost/påskefrokost - det kan i mit hovede ikke klares med smørrebrød..

Når det er sagt vil jeg gerne handle rugbrød, leverpostej, rejer, sild, frikadeller, laks - you name it :)

Så jeg står gerne for udlæg og "tilberedning" - selvom sidst nævnte ville jeg nok forvente en hånd med :)

Hvis det er af interesse at gøre det sådan i stedet synes jeg vi skal det, men har behov for at tilmeldte giver deres mening til kende...
Vh

Magnus aka ^D3v!L :twisted:

Tilføj mig på steam: [Tw!sTeD]^D3v!L+

Billede
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Smørrebrød

Indlægaf Philippovich » 13 maj 2017, 20:27

Jeg tilegner mig bare flokmentalitet og er med på hvad i enten bestemmer.
Bare der er øl og snaps :p
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Smørrebrød

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 maj 2017, 09:07

Hooah D3v!L!
Jeg synes en pinsefrokost er som en julefrokost/påskefrokost - det kan i mit hovede ikke klares med smørrebrød..
Jeg er helt enig i, at Pinsefrokost er det samme som Jule/påske-frokost, men hvad er det der gør det nemmere at arrangere det hele selv, end bare at folk bestiller smørrebrød...???
Det må jeg indrømme, at jeg har UTROLIGT svært ved at se...
Jeg vil næsten gå så langt, som til at sige, at jeg UDELUKKENDE kan se fordele ved smørrebrødet og kun ulemper ved et selvstændigt arrangement.

D3v!L, kan du komme det nærmere, det vi går glip af, hvis vi ryger på smørrebrødet?

Men SELVFØLGELIG, kan vi jo også bare køre begge dele. D.v.s. at dem der vil pulje til et selvstændigt arrangement, så køre den del af det og smørrebrødscrew'et køre det sideløbende. Det ser jeg ikke noget problem i overhovedet, vel...?

Så kan D3v!L jo være tovholder på dem, der kan klare ærterne selv og så køre Banjo dem, der ikke magter deres liv og selv at smørre deres mad og derfor må nøjes med smørrebrød... Right? Er det ikke det bedste af begge verdener...???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2017"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster