NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

LAN 2019, dato 7-10/6 2019...
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]banjo » 27 apr 2019, 20:45

Hooah All...

Så skete lidt det jeg har frygtet de sidste par år. Jeg har haft det lidt på fornemmelsen, at vi ikke var så ønsket på JEROS når vi afholdt LAN. :shock: :twisted: :twisted: :twisted: :shock:
Jeg er blevet bedt om at finde et andet sted at afholde vores LAN, da det ikke er muligt at holde det i Pinsen.
Det skal understreges at der ikke kan sættes en finger på den opførsel og den stand vi har afleveret faciliteterne i.
Det er rigtig ØV, da vi jo havde alle faciliteter til rådighed.
Det ændre dog ikke ved at vi skal have fundet en ny løsning på, hvordan vi får afholdt LAN i år.
Jeg vil godt ligge hus til, hvis vi ikke kan finde nogen anden mulighed. Det vil nok blive lidt trængt, men dog muligt. har 300/300 net.
Alternativer kunne være en spejderhytte sommerhus eller forsamlingshus og lign.
Jeg har undersøgt de forsamlingshuse der ligger lige her i området. Dem der er til rådighed har ingen net :( :( :(
Er der nogen som kender til steder, som vi evt. kan låne/leje??? :?: :?:
Alle forslag og alternativer må meget gerne luftes, så vi kan også i fremtiden kan fortsætte vores tradition vedr. Pinse LAN.
Dem som har betalt for smørrebrød kan få deres penge retur nu, hvis de ønsker det. Bare lige giv mig et praj så MP jeg dem retur.

FAR ER MEGA SKUFFET....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 27 apr 2019, 21:31

Hooah All...

Så skete lidt det jeg har frygtet de sidste par år. Jeg har haft det lidt på fornemmelsen, at vi ikke var så ønsket på JEROS når vi afholdt LAN. :shock: :twisted: :twisted: :twisted: :shock:
Jeg er blevet bedt om at finde et andet sted at afholde vores LAN, da det ikke er muligt at holde det i Pinsen.
Det skal understreges at der ikke kan sættes en finger på den opførsel og den stand vi har afleveret faciliteterne i.
Det er rigtig ØV, da vi jo havde alle faciliteter til rådighed.
Det ændre dog ikke ved at vi skal have fundet en ny løsning på, hvordan vi får afholdt LAN i år.
Jeg vil godt ligge hus til, hvis vi ikke kan finde nogen anden mulighed. Det vil nok blive lidt trængt, men dog muligt. har 300/300 net.
Alternativer kunne være en spejderhytte sommerhus eller forsamlingshus og lign.
Jeg har undersøgt de forsamlingshuse der ligger lige her i området. Dem der er til rådighed har ingen net :( :( :(
Er der nogen som kender til steder, som vi evt. kan låne/leje??? :?: :?:
Alle forslag og alternativer må meget gerne luftes, så vi kan også i fremtiden kan fortsætte vores tradition vedr. Pinse LAN.
Dem som har betalt for smørrebrød kan få deres penge retur nu, hvis de ønsker det. Bare lige giv mig et praj så MP jeg dem retur.

FAR ER MEGA SKUFFET....
WTF?????????
Det er sgu triste nyheder. :shock: :? :?: :?:
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 apr 2019, 00:06

How when and what the fuuuuuck??? Hvis alt har været i orden når vi har været der, hvorfor bliver vi så sparket væk nu? 🤔🤔


Men ja, nu er gode råd dyre, og det skal jo lidt være et sted vi kan bruge i flere år i pinsen :cry:


Vi har et aktivitetshus med spejder område hvor der er et komfur, der er en sportshal, og bad og toiletter. Jeg kan prøve at høre om det er muligt at låne? Det er så desværre i min by, 30min vest for Kolding. Men det kan vel være bedre end intet lan?
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 apr 2019, 11:50

Nå jeg har haft fat i vores aktivitetscenter, og det kan desværre ikke lade sig gøre at leje hele weekenden. Og da slet ikke når vi vil have alkohol indblandet. :(
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]banjo » 28 apr 2019, 19:37

How when and what the fuuuuuck??? Hvis alt har været i orden når vi har været der, hvorfor bliver vi så sparket væk nu? 🤔🤔

Som skrevet tidligere har vi intet udestående i forhold til, hvordan vi har afleveret faciliteterne...
Jeg tror selv det bare bunder i, irritation over at de bliver brugt til noget som, hun ikke har nogen som helst forståelse for, at voksne vil bruge deres fritid på...
Hun ejer butikken, så hun bestemmer...

Jeg har stadig en tiltro til vi løser det på en eller anden måde...
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 29 apr 2019, 05:41

How when and what the fuuuuuck??? Hvis alt har været i orden når vi har været der, hvorfor bliver vi så sparket væk nu? 🤔🤔

Som skrevet tidligere har vi intet udestående i forhold til, hvordan vi har afleveret faciliteterne...
Jeg tror selv det bare bunder i, irritation over at de bliver brugt til noget som, hun ikke har nogen som helst forståelse for, at voksne vil bruge deres fritid på...
Hun ejer butikken, så hun bestemmer...

Jeg har stadig en tiltro til vi løser det på en eller anden måde...

Øv med øv på. Der er virkelig nogle dejlige lokaler til formålet. Men enig, hun ejer lokalerne så hun kan gøre hvad hun vil. Bare underligt at hun siger stop, hvis det primært er fordi hun ikke forstår nogle vil bruge tid på at spille computer hele weekenden. Men er hun urokkelig? Kan vi måske betale lidt ekstra for at hun bliver til at snakke med? Lidt penge på bordet kan nogle gange hjælpe, og hvis det så kan få hende til at lukke ned for hendes holdning til hvad de bliver brugt til, så kan det måske være løsningen? Så vidt jeg huske plejer lokalerne så ikke at være temmelig billige? Andre alternativer kan jo være dyrere, så måske vi alle bare kan smide en 100 mand mere hver, og så få lov? Så må vi spare de penge et andet sted hvis muligt;D
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Canex » 29 apr 2019, 07:55

For fanden da.
Det bliver rigtig svært at finde nogle lokaler der både er store nok og som har faciliteterne til at vi kan være der i 4 dage.
Hvis nogle kender nogle, som kender nogle, som har en ven, der kender en der har sådanne lokaler, så er det bare i gang med at bestikke nu!
/Canex

Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Canex » 29 apr 2019, 08:33

Jeg har kontaktet 2 steder i Kolding.
Det billigste af de 2 steder med de faciliteter vi skal bruge er 18625kr for 3 døgn.
De har borde og cafe stole til alle og køkken mm. men det er 930kr pr mand ved 20 mand :o
/Canex

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 29 apr 2019, 11:21

Jeg har kontaktet 2 steder i Kolding.
Det billigste af de 2 steder med de faciliteter vi skal bruge er 18625kr for 3 døgn.
De har borde og cafe stole til alle og køkken mm. men det er 930kr pr mand ved 20 mand :o
Det måske lige hidsigt nok en pris :? :?
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 29 apr 2019, 21:40

Til den pris kommer jeg sq ikke, jeg betaler i forvejen for færge 2 veje, 2 x broer. Det er fakkertalt dyrt bare at komme over til jer Danskere hinsidan sundet :lol:
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 maj 2019, 11:16

Hooah Kids!

Det er i sandhed skidt nyt!!! Banjo og Undertegnede har været i kontakt siden lørdag, da bomben sprang...

Som det ser ud pt, så er AL [SPARTA] LAN 2019 PÅ PAUSE...!!!
Nyheder tilgår selvfølgelig så snart der tikker noget relevant ind.


Banjo er igang med at høre, om det bare er i år hende der Chefen fucker med vores højt elskede tradition, eller om det er permanent, at vi bliver screwed af Jeros... Jeg har sagt til ham, at han kan tilbyde Chefen $$$ for at vi låner Jeros, hvis det er der skoen trykker. Så må klankassen/tilmeldingsgebyret dække en 2=5000kr. hvis det kan ændre på tingene. Det venter vi på svar på. Men det lyder ikke umilbart, som om det var der skoen trykkede. Men nu prøver vi...

Som Canex har erfaret first hand, så er hurtige alternativer EKSTREMT bekostelige og som vores økonomiske formåen ser ud pt, nok ikke realistiske!
De krav vi har til faciliteterne er ret specifikke, så som plads til ca. 25 sovende krigere, hurtigt internet, bad/toilet-faciliteter, gerne udeområd til grill, med borde og bænke o.s.v. Så det er mildt sagt ikke en nem opgave at stampe noget op af jorden i en fart...!!!

Der er en eller to nødalternativer, hvoraf INGEN PÅ NOGEN MÅDE ER IDEELLE!!! Derfor bør alle tænke sig grundigt om, om man har adgang til klub/foreningslokaler etc.

Lige i øjeblikket er vi kort sagt FUUUUCKED vedr. dette års LAN! Derfor er alt sat på pause...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 01 maj 2019, 17:58

Jeg har bestilt og betalt biletter til ud og hjemturen med færgen, så jeg håber da at det bliver til noget.
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 maj 2019, 00:12

Hooah MIBBER!
Jeg har bestilt og betalt biletter til ud og hjemturen med færgen, så jeg håber da at det bliver til noget.
Don’t worry Gamle Ven! Vi skal sq nok finde et eller andet sted...

Pt arbejder jeg på at vi muuuligvis kan få en del af en sportshal, her i Faxe(hvor jeg kender en, som kender en, som u know...). Der er alle faciliteter(GigaBit-forbindelse, masser af plads, borde/stole, bad, skidere und so weiter...)

MEN INTET er sikkert, SÅ ALLE MAND AFSØGER ALLE MULIGHEDER FORTSAT og så ser vi, hvad de forskellige kommer op med...

Så INGEN skal begynder, at lave andre planer i Pinsen!!! Et eller andet form for LAN skal vi sq nok få klampet sammen!!!


SPANK signing out...
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 maj 2019, 15:44

Hooah Kids!

PT arbejder SPANK'eren på noget cafeteria, i Karise Hallen. Det er jævnligt benyttet til E-Sport, så nettet er OK. Der er plads til 50mand. Det er ledigt i hele Pinsen og koster kun i omegnen af 1500-2500kr. Dog har Jeros lovet, at give en håndsrækning vedr. økonomien, da det jo er dem der har smidt os ud af vores vanlige lokaler.

Jeg skal ud og se det her en af dagene og er i tæt mailkontakt med Halinspektøren og hende der står for udlån af lokaler på Stevns.

Men mere info tilgår snarest...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 02 maj 2019, 15:55

Hooah Kids!

PT arbejder SPANK'eren på noget cafeteria, i Karise Hallen. Det er jævnligt benyttet til E-Sport, så nettet er OK. Der er plads til 50mand. Det er ledigt i hele Pinsen og kosten kun i omegnen af 1500-2500kr. Dog har Jeros lovet, at give en håndsrækning vedr. økonomien, da det jo er dem der har smidt os ud af vores vanlige lokaler.

Jeg skal ud og se det her en af dagene og er i tæt mailkontakt med Halinspektøren og hende der står for udlån af lokaler på Stevns.

Men mere info tilgår snarest...


SPANK signing out.....
Godt arbejde SPANK. Men den er fuldstændig lukket med Jeros så? Der kunne ikke komme lidt knaster på bordet (eller under bordet) der kan ændre på det. Vil suverænt være det bedste, også med hensyn til afstand mv.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "LAN 2019"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster