NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

LAN 2019, dato 7-10/6 2019...
winddk
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 43
Tilmeldt: 13 jan 2010, 14:46
Geografisk sted: Sønder Vilstrup

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf winddk » 09 maj 2019, 19:42

Hooah Tennek!
De der oplysninger der sku komme mandag spank?? Mig bekendt er det onsdag nu? :lol:
I know, men Forvaltningen venter på pris for rengøringen. Det skal/må vi åbenbart ikke står for selv anyway, selv om det var den første udmelding.

Men so far er det 1500,- for kantinen og 1500,- for kondilokale(evt. til sovepladser: hvis kantinen er for lille). Jeg har arrangeret en rundvisninger på fredag kl. 13 med Servicelederen på skolen. Så kan jeg få ordentlige billeder og overblik om vi overhovedet skal bruge kondilokalet.
Dog har de hevet lidt ekstra op af hatten, som går på 40kr. pr. næse pr. nat. Så det kan også godt blive en god tusse vi skal lægge oveni. Så vi kan vist forvente at det løber op i 2500kr. -4000kr. samlet...



SPANK signing out.....

de er dælme grådige sådan nogle københavnere !
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 maj 2019, 22:29

Hooah Winddk!
Men so far er det 1500,- for kantinen og 1500,- for kondilokale(evt. til sovepladser: hvis kantinen er for lille). Jeg har arrangeret en rundvisninger på fredag kl. 13 med Servicelederen på skolen. Så kan jeg få ordentlige billeder og overblik om vi overhovedet skal bruge kondilokalet.
Dog har de hevet lidt ekstra op af hatten, som går på 40kr. pr. næse pr. nat. Så det kan også godt blive en god tusse vi skal lægge oveni. Så vi kan vist forvente at det løber op i 2500kr. -4000kr. samlet...
de er dælme grådige sådan nogle københavnere !
I know…. Men Banjo, havde jo lidt en plan vedr. prisen. Jeros ville hjælpe lidt med en evt. regning for nye faciliteter, når nu de smed os på porten med så kort varsel. Men præcist, i hvilken størrelsesorden det er, er vi vist ikke rigtigt sikre på... Kunne jo være fedt, hvis de måske kunne dække lokalerne, eller måske noget... Måske Banjo, kunne være behjælpelig her, med et ca. beløb?

Har i dag hørt fra Forvaltningen, at der ikke burde være kode på internettet derude. Så har jeg også stampet en IT-Guy op af jorden, der er en Regular WIZKid med alt IT. Han kommer også løbende forbi LAN hen over dagene.

Men som skrevet, så burde de sidste brikker falde på plads i morgen, samt nogle ordentlige billeder. Så skal alle mand nok få en ordentlig update!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 maj 2019, 22:52

Hooah Kids!

Så landede vi med vores lokaler til afholdelse af LAN 2019 i Karise, på Sjælland!

I billederne kan ses div. shots af skolen og lokalerne. Ved godt at nogle af billederne er sideways(God only knows WHY)… Men sådan er det åbenbart...

Det forlyder, at der kommer lidt sportshold i løbet af lørdag og søndag. Men de skal bare bruge sportshallen og omklædningen. Så vi skal ikke bredde os mere end i de to lejede lokaler desværre...
Der følger INTET service/bestik eller noget som helst med. Så det må vi selv organisere...

Prisen bliver som sagt 2 x 1500,- for de to lokaler + 480,- i rengøring og så de 40kr. pr. næse. pr. nat(satser på bare at sige vi kommer 15 mand i 3 nætter = 1800,-)… Så samlet lander vi på 5280,- DAMN så er det sq også betalt...!
Jeg sætter i værk med endelig bekræftelse og ordner godkendelse af Brandmyndigheder o.s.v.

OBS! Jeg starter en ny SmørrebrødsTråd, da jeg i dag har fået listen fra Slagteren i Super Brugsen, i Karise. De holder åbent lørdag. Så vi kan bare hente vores smørrebrød der...


SPANK signing out.....
Vedhæftede filer
111.png
Stevns 11.png
Stevns 22.png
IMG_0934.PNG
Oversigt Karise Skole.png
Indgang LAN 2019.jpg
Indgang 2.jpg
IMG_1034.JPG
IMG_1033.JPG
IMG_1028.JPG
IMG_1026.JPG
IMG_1024.JPG
Sov 4.jpg
Sov 1.jpg
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 11 maj 2019, 21:01

Det er sgu godt arbejde SPANK.....

Så må Banjo smørre ekstra tykt på, så JEROS hoster op med skejser til dækning af lokaler....
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 maj 2019, 16:43

Hooah Kids!

Så er LAN 2019 reddet! Har idag fået bekræftelse på, at lokalerne er [SPARTA]s hele Pinsen fra fredag kl. 15, indtil mandag kl. 18.

I løbet af et par dage kompilere jeg en liste, med hvad vi skal have med! Men som udgangspunkt er det ALT...!

Jeg tager et alm. køle/fryseskab med, samt en god stor Charbroil gasgril.

Banjo fikser noget sodavand(en masse Coke til tømmermænd TAK), affaldssække, papkrus, bestik og paptallerkner.

Tennek står for noget mygge/fyrfads-lys, snaps og Sigtevand, Morgan.

OBS! Meld lige ind ASAP, hvis nogen ligger inde med div. rester, fra de andre år. Så post lige her...!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 13 maj 2019, 17:20

Yes skal se på det :!:

Også bliver det bare blandet godt sigtevand :arrow:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]banjo » 13 maj 2019, 21:04

Tjek....
Jeg skal nok sørge for noget sodavand og noget at spise/drikke af...
Jeg finder lige ud af i løbet af ugen, hvor meget Jeros vil Sponsorere...
Jeg skal nok melde tilbage ASAP jeg ved noget...


GJ SPANK....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 maj 2019, 09:21

Hooah Kids!
Yes skal se på det :!:

Også bliver det bare blandet godt sigtevand :arrow:
Love it...! Husk nu RIGTIGT Sigtevand og ikke det der gule PIS, du har for vane at kuppe mig med sidst på aftenen...

Tjek....
Jeg skal nok sørge for noget sodavand og noget at spise/drikke af...
Jeg finder lige ud af i løbet af ugen, hvor meget Jeros vil Sponsorere...
Jeg skal nok melde tilbage ASAP jeg ved noget...
Det lyder fedt Banjo! Bliver spændende, at se hvor meget de er parat til at "bløde", når de nu har annulleret din booking og smidt os på porten... :evil:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 14 maj 2019, 21:01

Igen Godt arbejde SPANK...
Skal der arrangeres noget med kabler, strøm/netværk , hvad med switches?
Jeg kan tage 1 kabel trommel og lidt blandede kabler med...Jeg har også switches ,men kender ikke hastigheden på dem.....

Evt. mulighed for Banjo kan låne fra JEROS ,så må det mærkes op så han får det hele med hjem igen...

Skal der slæbes fadølssvin med fra FYN?
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 maj 2019, 21:54

Hooah Svenne!
Igen Godt arbejde SPANK...
Skal der arrangeres noget med kabler, strøm/netværk , hvad med switches?
Jeg kan tage 1 kabel trommel og lidt blandede kabler med...Jeg har også switches ,men kender ikke hastigheden på dem.....

Evt. mulighed for Banjo kan låne fra JEROS ,så må det mærkes op så han får det hele med hjem igen...

Skal der slæbes fadølssvin med fra FYN?
Medbring ALT IT-grej i kan få fingre i...!!!! Ham der "My IT-guy" ligger også inde med et par 20-30ports switches... Men den vi plejer at bruge, fra Jeros er KLART at foretrække vil jeg mene!

Fadøl med fra Fyn…. SELVFØLGELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 14 maj 2019, 22:02

Jeg kan osse nappe en kabeltrommel med, så har vi da 2 I det mindste.
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 maj 2019, 09:01

Hooah Kids!

Så er der sendt Ansøgning om Midlertidig Overnatning, til MidtSjællands Brand og Redning. Så krydser vi fingre, for at vi får et positivt svar snarest....

Venter fortsat på fakturaen, for lokalerne, fra Forvaltningen.

Men det korte af det lange er, at tingene så småt er ved at falde på plads! for at vi alligevel kan få et fornuftigt LAN 2019...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]banjo » 20 maj 2019, 20:49

Hooah All....

Jeg har forhørt mig lidt omkring fremtidig lån af Jeros...
Det lader til vi godt kan få lov og låne det igen. Det er hendes 50 års fødseldag hun skal holde.
Jeg kan ikke få en 100% garanti for at vi sikkert kan låne det, men jeg booker mig til det igen næste år....
Som min direktør sagde så bliver hun ihvertfald ikke 50 år igen næste år...
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 maj 2019, 23:00

Hooah Banjo!
Hooah All....

Jeg har forhørt mig lidt omkring fremtidig lån af Jeros...
Det lader til vi godt kan få lov og låne det igen. Det er hendes 50 års fødseldag hun skal holde.
Jeg kan ikke få en 100% garanti for at vi sikkert kan låne det, men jeg booker mig til det igen næste år....
Som min direktør sagde så bliver hun ihvertfald ikke 50 år igen næste år...
Det er sq RIGTIGT gode nyheder! Så satser vi på, at i år bare er et "bump" på vejen og at vi kører SIKKER stil igen næste år, på Jeros!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: NYT STED TIL AFHOLDELSE AF LAN!!!

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 28 maj 2019, 19:15

hold da kæft en bombe at vågne op til... Nå, så er det Karise i år!

Havde jeg vidst dette noget tidligere. (havde jeg været på fores fora!!) så havde vores lille lokale skole garanteret også været en mulighed. Skole inspektøren er vores nabo, og er gode venner med lederen af "børnehuset" på skolen også! - så bliver der problemer en anden gang, ring for helvede til mig! ALT kan fixes!
ellers ejer jeg også et STORT snedkerværksted om en lille uge, der er famne rigeligt med plads (og støv). Yeah!

Tilbage til "LAN 2019"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster