[SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Sommerfesten d.14-16/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 mar 2017, 17:11

Hooah Folkens!

----------------- [SPARTA] Sommerfest 2017 d. 14-16/7 --------------------


OBS! Nedenstående program er IKKE endnu vedtaget...!!!


Fredag d. 14 :
Vi mødes på http://www.Comaco.dk Nyborgvej 78A, d. 14/7 kl. ca. 13 og fremefter... Får sagt Goddag til hinanden osv...

Herefter sætter vi telte op og gør klar på Comaco. Herefter er der Bue, Pusterør og Øksekast. evt lidt Volley, Ridderspil eller Vikingespil...
Aftensmaden plejer at bestå af en fælles pizzabestilling, som man så bare æder løs af...


Lørdag d. 15 :
Kl. ca. 10-12 gennemføre vi klatremodul. Paintball ca kl 13-17.
Mindre Skydebanemoduler(bueskydning, pusterør, øksekast etc. kan evt.indlægges) hvor vi udfordrer hinanden og duellerer. Kort pause, samt væskepåfyldning osv lægges ind løbende. Paintballmodulet kan vi spille så længe vi vil (forskellige maps/senarier). Når paintballkampen er slut kan vi alt afhængig af vejret køre til stranden og få en dukkert eller bare gå løs på Grillen.
Så kan vi i løbet af aftenen bare gennemføre [SPARTA]'s motto, nemlig : Opsøg, Optrap og NEDKÆMP alle opdukkende mål(Bajere)... til vi går kolde!

Drikkevare kan selv medbringes frit, men er ellers inkluderet i deltagerprisen... HOOAH!!!


Søndag d.16 :
Morgenmad engang søndag, når folk vågner og er i stand til at indtage fast føde... Måske lidt hyggeaktiviteter om formiddagen og ellers OPRYDNING og breakup i løbet af dagen... Herefter siges der TAK for i år og på Gensyn næste år!!!

Pris/Afregning :
Det skitserede program kan gøres for 700,- pr. person.
Dette dækker leje af Comaco + forplejning fredag aften, al forplejning lørdag + søndag, samt al drikkelse alle dage øl, vand og sprut. Beløbet overføres via MobilePay STRAKS ved fremmøde til SPANK, eller afregnes kontant STRAKS til SPANK!

Paintballdelen betales seperat og her plejer vi at få gode rabatter. I år koster 500 kugler kun ca.350,- og 1000 kugler kosten kun ca. sølle 600,-...

NB. Der tages DKkort på Centeret, MEN DET ER JO ALTID FORNUFTIGT, AT MEDBRINGE RIGELIGT KONTANTER!!!!


M.h.t. transport fredag/lørdag/søndag regner jeg med, at vi har min 2 biler til rådighed i Nyborg, hvis der er nogen der skal hentes på stationen... Ligeledes med hjemtransport til bus/tog om søndagen...

Evt. spørgsmål rettes til SPANK på mobil 40423337 eller Phantom på mobil 60139077


Her er linket til stedet igen : http://www.comaco.dk her kan man se lidt på faciliteterne inden weekenden og sætte GPS klar, parat, start .


Laste Updated : 26/4 2017


OBS! Ovenstående program, samt pris kan ændres løbende... Så hold jer Up2Date her i Tråden!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 jul 2017, 10:01

Hooah Kids!

Så er SPANk'eren ENDELIG kommet i hus med regnskabet for Sommerfsten 2017!

De samlede udgifter i forbindelse med afholdelsen var : ca.3350,- alt inkl.

Beløbene er overført til de folk der har haft udlæg til indkøb af div. fra Kassen.

Vi havde indtægter for ca. 1750,- i Tilmeldingsbebyre, fra SPANK, Phantom, Tennek, Dennis, Canex, Kim, Svenne, Banjo og Boogey.
Ikke alle har batalt fuld pris(læs 250,-), da alle mand ikke var til stede hele weekenden.

SPANk afregner med Kassen, som pt er i underskud.


OBS! Forvent pris for deltagelse i Sommerfest 2018, bliver reguleret opaf.



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 27 jul 2017, 16:51

Jeg ser lige at Kassen er i underskud med ca 1.250 kr. Dem dækker Spank indtil videre, men personligt synes jeg det er forkert at en person skal inddække underskuddet i Kassen. Da kassen jo har betalt alt fadøl til LAN og Sommerfest, kan jeg godt forstå at den er udtømt, og jeg synes det et helt fint at den dækker dette hvis der er penge til det.

Jeg foreslår at os der deltog i sommerfesten indbetaler 100-150 kr mere til at inddække kassen, så SPANK ikke skal stå med udlæg for dette. Så bør tilmeldingsgebyret sættes op fremadrettet så det kan dække udgifterne udover fadøl, som forhåbentlig kan dækkes via kassen.

Hvad tænker i?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 jul 2017, 01:21

Jeg ser lige at Kassen er i underskud med ca 1.250 kr. Dem dækker Spank indtil videre, men personligt synes jeg det er forkert at en person skal inddække underskuddet i Kassen. Da kassen jo har betalt alt fadøl til LAN og Sommerfest, kan jeg godt forstå at den er udtømt, og jeg synes det et helt fint at den dækker dette hvis der er penge til det.

Jeg foreslår at os der deltog i sommerfesten indbetaler 100-150 kr mere til at inddække kassen, så SPANK ikke skal stå med udlæg for dette. Så bør tilmeldingsgebyret sættes op fremadrettet så det kan dække udgifterne udover fadøl, som forhåbentlig kan dækkes via kassen.

Hvad tænker i?

Helt fair med mig! Det er jo ikke meningen at vores konto skal gå i minus, på nogen måde!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 aug 2017, 09:17

Hooah Boogey!
Jeg ser lige at Kassen er i underskud med ca 1.250 kr. Dem dækker Spank indtil videre, men personligt synes jeg det er forkert at en person skal inddække underskuddet i Kassen. Jeg foreslår at os der deltog i sommerfesten indbetaler 100-150 kr mere til at inddække kassen, så SPANK ikke skal stå med udlæg for dette.
Nu har jeg ladet den stå i en uges tid, uden at kommentere på posten... Ideen var fin Boogey, men der er ingen der læser Forum mere, ser det ud til...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 aug 2017, 14:38

Hooah Boogey!
Jeg ser lige at Kassen er i underskud med ca 1.250 kr. Dem dækker Spank indtil videre, men personligt synes jeg det er forkert at en person skal inddække underskuddet i Kassen. Jeg foreslår at os der deltog i sommerfesten indbetaler 100-150 kr mere til at inddække kassen, så SPANK ikke skal stå med udlæg for dette.
Nu har jeg ladet den stå i en uges tid, uden at kommentere på posten... Ideen var fin Boogey, men der er ingen der læser Forum mere, ser det ud til...



SPANK signing out.....
Nej det kan jeg se. Men du modtog de 150 kr ekstra fra mig ikke?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 aug 2017, 18:43

Hooah Boogey!
Nej det kan jeg se. Men du modtog de 150 kr ekstra fra mig ikke?
Yup, de er landet... Men jeg tror helt ærligt, at jeg bare smider dem retur til dig Gamle Ven! Når du er den eneste, så er det næsten lidt ligemeget, right? Ideen var ellers super fin...!!!
Sender retur med det samme!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 04 aug 2017, 18:48

Hooah Boogey!
Nej det kan jeg se. Men du modtog de 150 kr ekstra fra mig ikke?
Yup, de er landet... Men jeg tror helt ærligt, at jeg bare smider dem retur til dig Gamle Ven! Når du er den eneste, så er det næsten lidt ligemeget, right? Ideen var ellers super fin...!!!
Sender retur med det samme!



SPANK signing out.....
Folk må kraftedme komme ud af kukkassen og fatte noget!!! Jeg havde ikke pengene før nu, og har smidt af til dig!! Og du VOVER på at sende retur!! Kan satme ikke passe det er 1 person der skal holdes oppe på at dække [SPARTA]Kassens minus!!! Så folk der var med til sommerfest, SPYT NOGET EKSTRA i den kasse! Det andet er sku for dårligt!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 aug 2017, 19:38

Har også returneret igen :D
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2017, 18:12

Hooah Tennek og Boogey!

Yup Yup... Cool!

Jeg modtager gerne og så retter jeg Kassen til accordingly!

Sommerfestdeltagere, der har valgt at spytte lidt ekstra for et fedt arrangement er :

[SPARTA]Boogeyman 150,-
[SPARTA]Tennek 150,-
Dennis(Tenneks Buddy) 150,-
[SPARTA]SPANK 150,-
------------------------------------


OBS! Listen updates løbende...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 aug 2017, 03:13

hooah Kids!

Sommerfestdeltagere, der har valgt at spytte lidt ekstra for et fedt arrangement er :

[SPARTA]Boogeyman 150,-
[SPARTA]Tennek 150,-
Dennis(Tenneks Buddy) 150,-
[SPARTA]SPANK 150,-
[SPARTA]Banjo 100,-
------------------------------------


OBS! Listen updates løbende...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 26 aug 2017, 19:03

JAJAJA....Jeg ved godt der er en halv gammel post og jeg kunne sagtens komme med 100 undskyldninger for ikke at tjekke forum oftere..........Men det gør jeg ikke...........

Jeg havde bare en lille kommentar :
Kan mindes noget med at jeg gerne ville smide et bidrag til sommerfesten og gjorde det, men fik dog en del af det retur igen.......

Og der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg mener , det ikke er fair ,at SPANK skal dække et underskud indtil der igen er penge i kassen , men tror ikke at det er så stort et problem trods alt ,ellers havde SPANK garanteret åbnet munden og givet folk et meget hårdt ,men et venligt ,spark....

Giv bare lyd så skal jeg nok smide ekstra i kassen........
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 aug 2017, 06:35

Hooah Svenne!
der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg mener , det ikke er fair ,at SPANK skal dække et underskud indtil der igen er penge i kassen , men tror ikke at det er så stort et problem trods alt ,ellers havde SPANK garanteret åbnet munden og givet folk et meget hårdt ,men et venligt ,spark....
UR DAMN RIGHT, jeg skal sq nok losse jer så hårdt i røven, at i får lortesmag i munden, hvis jeg mener det er nødvendigt, NEVEN DOUBT THAT My Friend!!!

Men $$$'ersne tikker jo stille og roligt ind i [SPARTA]Kassen. Så jeg trækker bare det der skal til, så alle er i 0,-...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.14-16/7 2017... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 29 aug 2017, 16:02

:lol: :lol: :lol:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"


Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2017"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst