Halløj drenge og piger

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
MechInfCoy
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 5
Tilmeldt: 23 mar 2007, 13:14
Geografisk sted: Haderslev (Flytter snart til Holstebro)

Halløj drenge og piger

Indlægaf MechInfCoy » 23 mar 2007, 13:24

hey hey boys and girls

ja så kunne jeg være her igen, det er jo efterhånden ved at være et stykke tid siden. jeg havde et mindre uheld i november hvor min spand valgte at brænde sammen :S ja den gad sq ikke mere som jeg ville. Men her for en lille uges tid siden der fik jeg da heldigvis købt mig en ny bærbar som så gerne skulle holde et stykke tid endnu :D jeg tænkte bare lige at jeg ville kigge forbi og evt høre om i stadig kan bruge mig til noget ? de lukker godt nok mit internet om en uge men det skal ikke forhindre mig i at gå over til den gamle og sætte den til der. Det har lykkedes mig at melde mig til mili igen, ved heller ikke lige selv hvad der gik galt men det gjorde jeg altså, så jeg er ved at finde en lejlighed oppe omkring holstebro og der skulle det gerne lykkedes at få internet hurtigst muligt :D godt at se at i stadig kører derud af *thumbs up*

Mech
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Halløj drenge og piger

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 mar 2007, 18:11

Hooah Mech!
Det har lykkedes mig at melde mig til mili igen, ved heller ikke lige selv hvad der gik galt men det gjorde jeg altså!
Du MÅ jo være syg menneske...!!! :lol: :lol: :lol:

Men jo da, vi vil stadig meget gerne se dig her under [TOP1%] -standarten! Der er ALTID plads til en "kollega"... Håber at se dig aktiv igen snart...!!!

Jeg sætter dig ind de forskellige steder igen... (Du får lige en PM, med pw og Clan ID nummer til Trackeren, hvis du altså ikke kan huske dem).

Velkommen tilbage...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
soelvbjerg
Captain
Captain
Indlæg: 114
Tilmeldt: 06 jul 2006, 21:09
Geografisk sted: Fyn, Nyborg

Indlægaf soelvbjerg » 23 mar 2007, 18:17

Total nice.. Velkommen tilbage, og bliv nu voksen ( Mili hvad er det???) LoL

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster