Sorry Guys :(

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 jun 2008, 03:49

Hooah MIB!
Når det så er sagt, så kan jeg ikke se hvordan et klan skifte kan få indflydelse på et venskab, for så er tagget sgu ligemeget, en ven er en ven, no matter what???
Lad os nu ikke rive med at en stemning her, vel...

Jeg har IKKE sagt at det venskab, der er opstået igennem tiden vil ophøre... OVERHOVEDET IKKE!!! Men derfor kan man jo godt være noget skuffet, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 13 jun 2008, 06:32

Hooah MIB!
Når det så er sagt, så kan jeg ikke se hvordan et klan skifte kan få indflydelse på et venskab, for så er tagget sgu ligemeget, en ven er en ven, no matter what???
Lad os nu ikke rive med at en stemning her, vel...

Jeg har IKKE sagt at det venskab, der er opstået igennem tiden vil ophøre... OVERHOVEDET IKKE!!! Men derfor kan man jo godt være noget skuffet, right?



SPANK signing out.....
RGR m8 :D Jeg lod mig vist rive med :oops: :oops: :oops:
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 13 jun 2008, 11:10

hooah mib..

man bliver da straks ked af at høre at du forlader klanen, ingen tvivl om det..

men jeg må sku sige til jer andre.. hvorfor starter i en krig over det her?? jeg mener, for satan jeg forstår godt MIB's valg, og jeg respektere det..

Ingen tvivl om at det måske er lidt skuffende og sådan noget men alivl.. manden har knoklet hårdt for at få det hele op og kører, og knokler hver dag med twl hold, og hvor tit bliver der stillet fuld hold?? ja jeg er selv en del skyld i det, men jeg brænder ikke så meget for spillet lige nu, kun for sammenholdet med jer.. At MIB brænder for spiller betyder jo ikke at han ikke ville være her.. forstår dig udemærket mib, er det twl du brænder for, så er det den eneste rigtig løsning.. selvfølgelig surt, men sådan er livet..

ALDRIG skal vi lade dette gå ud over det opbyggede venskab, selvom man er skuffet, MIB er stadig den person han er, han vil bare gå andre veje, det må vi respektere..

Om Cobra fisker lidt i vores klan.. tjoo jeg forstår godt i er sure det er vel også lidt fejl.. men men hvis han har opdaget at MIB gerne ville noget andet, så synes jeg egentlig bare det er et pænt tilbud..

Dette var bare min mening om det hele, kan godt se den går imod alle jer andre, hak på mig hvis i vil, men ændrer den ikke..

hooah
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 13 jun 2008, 21:46

Tak for din forståelse boogey, men du har jo osse selv prøvet turen :?
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 358
Tilmeldt: 23 mar 2007, 17:38

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 14 jun 2008, 11:27

HOAH Mibster...

Så faldt tiøren :D SPARTA har altid været en public klan hvor det at pubbe har været i højsædet da det passer bedst med filosofien om at spille når man har tid og lyst ... Og ikke fordi man skal! Kan ligesom boogey godt forstå dit valg da jeg mere end een gang har set dine fortvivlede forsøg på at samle et TWL hold slå fejl, hvis det er det man vil med spillet så ville jeg squ også kaste handsken i ringen på nuværende tidspunkt. Så INGEN hard feelings over det fra min side ... kan ikke gøre andet end at sige held og lykke med det, håber du finder hva du leder efter i 3000 :D

Når alt dette er sagt så vil jeg dog mene at det ikke er det bedste exit du får, dels fordi 3000 åbenlyst har rekrutteret fra SPARTA's rækker (hvilket får folk op i det røde felt) og dels fordi det kommer lidt pludseligt, mener du har jo vidst fra starten at dette ikke var klanen hvis man går op i TWL!? spørgsmålet har været oppe at vende SÅ mange gange i forum og HVER gang har resultatet været at dette IKKE er en TWL klan .. hvorfor så ikke gå der?

Anyway ... undrer mig bare over der gik så længe hvis det er pga TWL du swapper klan?

Men som tidligere nævnt så held og lykke med det

Flow out
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 15 jun 2008, 14:11

jeps har selv prøvet turen, dog ikke med så meget drama..

For li at hjælpe mib, vil jeg sige at jeg tror mib først har valgt at smutte nu, fordi han havde håb.. håb til at der var felre i SPARTA der fik øjenen op for twl, og han på den måde ikke behøves at forlade de folk han havde det så godt sammen med..

det med at 3000 rekruttere fra sparta, vil jeg give jer til dels ret i.. men men, jeg synes ikke der har været så meget rekruttering over det her.. Brian så, som vi andre jo egentlig også ku se, at MIB elskede twl.. hvad han nok også kunne se eller forstå, er at SPARTA sjældent kunne stillle hold, hverken til kamp eller til træning.. Og så tilbød Brian at MIB kunne komme i 3000 fordi fremmødet og lysten til twl er større derovre.. ja det er en form for rekruttering, men i mine øjne mest et venligt tilbud..

hooah og held og lykke mib..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 15 jun 2008, 15:07

Hooah All!

Jeg kan godt se din pointe der flow, men som boogey skrrev, så er det virkelig TWL jeg brænder for og vil gerne udvikle mit spil i den retning og der er 3000 så noget mere seriøst.
Brian og jeg har så snakket en del sammen og det gjorde ligesom osse udslaget at [SPARTA] var nød til at trække 4 vs 4 holdet, da jeg fik flossede nerver af, ikke at vide om vi kunne stille hold til den pågældende kamp :? :?
Jeg synes selv at det er det bedste for mig at skifte nu, at det så går ud over jer, gør mig da rigtig ked af det, men jeg må osse tænke på mig selv engang imellem.
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 358
Tilmeldt: 23 mar 2007, 17:38

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 15 jun 2008, 23:59

Hoah..

Det er squ ok med mig du skifter, skulle det være så er 3000 nok ikke den værste klan at havne i 8)

Flow out..
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
[SPARTA]R.O.E
Major General
Major General
Indlæg: 480
Tilmeldt: 22 jun 2007, 16:13

Indlægaf [SPARTA]R.O.E » 16 jun 2008, 08:32

Tjaaa. Vil da ikke påstå jeg ikke er noget overraskede, og måske lidt skuffet over måden det er sket på. Men man træffer jo sine egne valg.
Vi mødes nok på en public en aften MIBBER...
Billede
I've fought countless times, yet I've never met an adversary
who could offer me what we Spartans call "A Beautiful Death."
I can only hope, with all the world's warriors gathered against us,
there might be one down there who's up to the task.
--------------------
——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`·_
———-/'/--/—-/—--/'¯\
——--('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-·´
————\———--(
————-\———--\
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 16 jun 2008, 17:30

Hooah ROE!

Det kan du sgu bande på at vi gør :twisted: :twisted: :twisted:
Og nu har du mere tid efter strejken er slut???
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]R.O.E
Major General
Major General
Indlæg: 480
Tilmeldt: 22 jun 2007, 16:13

Indlægaf [SPARTA]R.O.E » 17 jun 2008, 17:55

Hooah ROE!

Det kan du sgu bande på at vi gør :twisted: :twisted: :twisted:
Og nu har du mere tid efter strejken er slut???
Well nu er der jo afstemning. Så jeg har først rigtigt tid engang efter den 25.
Nu står den på medlemsmøder, og med at samle op på alt det jeg ikke nåede under strejken....
Billede
I've fought countless times, yet I've never met an adversary
who could offer me what we Spartans call "A Beautiful Death."
I can only hope, with all the world's warriors gathered against us,
there might be one down there who's up to the task.
--------------------
——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`·_
———-/'/--/—-/—--/'¯\
——--('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-·´
————\———--(
————-\———--\

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 20 gæster