Tak for nu...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 358
Tilmeldt: 23 mar 2007, 17:38

Tak for nu...

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 01 aug 2008, 11:48

Hoah all ...

Nu er tiden kommet hvor jeg må melde mig ud af [SPARTA] :( Har jo ikke rigtigt fået spillet på det seneste og nu rejser jeg til udlandet i 2 år så kommer nok heller ikke til det i den nærmeste fremtid ...

Har nydt at spille sammen med jer drenge ... nogen af jer har jeg næsten spillet med gennem hele min klantid og haft nogle gode sessions med :D eller fået mig på arbejde til tiden for den sags skyld ... :wink: og tak for det...

Håber [SPARTA] bliver ved med at være den kick ass hyggeklan den altid har været ... ønsker ihvertfald jer alle happy fraggin fremover 8) :) :D


Flow out .. (for now)
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 aug 2008, 12:29

Hooah Flow!

WTF Kid....??? Den kræver sq lidt uddybning... Job i udlandet???

Det har sq være cool at game sammen, når det var! Det er jo sant for dyden ikke meget, vi har set til dig den senere tid.

Men vi kommer til at savne dine lettere spydige forumindlæg...

Anyway du skal da altid være velkommen tilbage i folden engang. Det er jo set med flere medlemmer, at de holder en pause i en periode...

GOD VIND FREMOVER AND DON'T BE A STRANGER!!! (Forum er jo stadig åbent for dig. Så slå et smut forbi i ny og næ)


NB! Regner med at du selv lige klare Tag/TWL/Tracker, right? Om en uges tid eller så, så snupper jeg dine Interne Forumrettigheder og rykker tråden til off Topic. Så kan du lige følge med her til sidst...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 01 aug 2008, 15:35

Undskyld men hva fanden sker der her FLOW du kan squ da ikke bare smutte midt i det hele min ven, det holder squ ikke rigtig ....


Jeg er ked af du smutter men håber at du kommer tilbage og leger lidt med drengene fra tid til anden.....

Hold nu begge ben på jorden og pas på dig selv



Solo
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 358
Tilmeldt: 23 mar 2007, 17:38

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 07 aug 2008, 09:54

Hoah Spank & Solo...

Det er fordi wakeboard lige pt sluger ALLE mine vågne timer ... og nu når vi når DK vinter(dvs sige jeg rejser omkring d 1 sep) skal jeg til først Australien og stå, derefter til fillipinerne, tilbage til Australien til start april næste år hvor vi skal til england og arbejde med wake sæsonen ud (april-oktober) og så tager vi tilbage til Australien vinteren over!

Sorry Solo ... men kommer ikke til at kunne spille de næste 2 år og tænkte at hvis jeg stod som inaktivt medlem i 2 år var der nok nogle der ville løfte øjenbrynene og brokke sig, så tænkte at jeg hellere ville melde mig ud inden det skete .. men bare rolig, når/hvis jeg kommer retur er der kun EN klan der kunne komme på tale og det er [SPARTA] :wink: en gang Sparta ... Altid SPARTA!!

Håber i 2 kan holde sammen på klanen til vi snakkes igen og indtil da.... May the wind be in your backs, and the enemy in your scopes :D

Flow out
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 07 aug 2008, 19:14

God vind fremover mester, håber da at du kommer tilbage og giver den max gas........... :twisted:
Signing Out!!


Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster