Vedr. Candy og han EXIT fra [SPARTA]...!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Vedr. Candy og han EXIT fra [SPARTA]...!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 aug 2008, 21:33

Hooah Folkens!

Jeg har dags dato SMIDT Candy ud af [SPARTA], både fra Clanen, på Trackeren og fra [SPARTA]Forum(Slettet hans bruger). Udover det har jeg sagt til ham, at han er UØNSKET I [SPARTA]kanaler'S, på Den Fælles TS

Dette er sket fordi, jeg I DEN GRAD virkelig føler mig RØVRENDT af Candy...!!! DET VIL JEG FANDEME GALEME IKKE STÅ MODEL TIL MERE.
Han har skyldt mig de skide 300kr(for [SPARTA]-Tshirtsne og forplejning til LAN 2008), som hele sagen drejer sig om, i 13uger(siden LAN) og lovet lovet, at han HAR sendt den over Netbank og da de aldrig dukkede op. At han så ville sende dem med posten.
Han har ADSKILLIGE gange lovet og sagt til mig, at nu var de sendt!

Så jeg har idag skrevet til ham, at jeg ikke kan andet end betragte han uvillighed til, at tilbagebetale de penge han skylder mig, som TYVERI og at jeg må tage mine forholdsregler, overfor dette!

Sådan en mand mener jeg IKKE har nogen plads i [SPARTA] OVERHOVEDET! Det jeg mener SKAL være kendetegnende for vores clan er sq, at vi er voksne mennesker og vi er til at stole på! Så må man sq også forvente at vi kunne lave en aftale, om at jeg naturligvis ville låne han de sølle 300bucks og så få dem tilbage, når vi har aftalt!
Hvis han nu ikke havde mulighed for at tilbagebetale, til aftalt tid. Så er DET MINDSTE sq, at man lige siger at man har problemer og lige skal have lidt længere tid. Han har på INTET tidspunkt svaret på de PM's, opringninger, SMS eller mail's jeg har sendt ham. Ikke engang i Ogame gider han svare...

Så idag slap min tålmodighed op og han røg ud... DER ER FANDEME GRÆNSER FOR, HVOR LÆNGE SELV JEG, VIL LADE MIG PISSE OP OG NED AF RYGGEN!!!

Mener man, at jeg har overreageret, ved at handle som jeg har gjort. Så modtager jeg gerne kritik eller andet i den forbindelse...




SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 19 aug 2008, 21:47, rettet i alt 2 gange.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 18 aug 2008, 21:48

Den sidder lige i skabet spank.
Vi er vel voksne mennesker,det mindste man kan er da at være ærlig,har man ikke kontanterne siger man det og ser om man enten får en ny aftale eller der kommer et tæskehold forbi :wink: .



FULD OPBAKNING HERFRA
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 19 aug 2008, 01:24

Jeg giver dig min fulde støtte.

Jeg vil mene at man ikke burde blive uvenner over skid 300 kr. men når man trækker så langt ud som der nu er sket i denne sag. Så mener jeg squ at grænsen er nået og jeg kan godt forstå Spank ikke gider mere, Så er det bare ud med den klaphat og farvel og tak og KOM IKKE TILBAGE
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 19 aug 2008, 07:37

Det er sq bare iorden, den går bare ikke !!
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Indlægaf [SPARTA]banjo » 19 aug 2008, 11:30

JESUS CHRIST CANDY hvor gammel er man så?????(ved godt han ikke kan læse det men min første indskydelse)

Man kan sgu da melde tilbage........LAVT

Jeg forstår dig fuldt ud SPANK og du har fuld opbakning fra mig.
Optagelseskravet er atten altså voksen og ansvarsfuld,Det kan man ikke lige sige Candy har vist her derfor har han nok heller ikke sin berettelse til at være medlem af clanen

GOD BESLUTNING
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 19 aug 2008, 14:07

lige i skabet OG UD AF DØREN
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Candy..... Tsk,tsk

Indlægaf VandaLL » 19 aug 2008, 17:33

:roll:

Du har min fulde støtte.
Kan ikke begribe at det kan være så svært at betale,
hvad man skylder, eller i det mindste give en god grund,
og (som så mange andre mener) få en ny aftale i hus.

Hooah fra mig, SPANK
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

ja hmmmm

Indlægaf Cobra » 19 aug 2008, 22:41

nu ikke så hård spank han er jo kun en lille dreng LOL :D :D
MEN fuck ham børn vil være børn og voksen vil være voksen
og i har jo kun voksen i clan så ud med ham :D :D :D
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 20 aug 2008, 07:29

Satemæ en fæl måde at afslutte tingene på :evil: :evil:
Men Candy er den der bærer hele skylden og KUN ham alene, det ser ud for mig som om du har prøvet alt hvad du kunne, når så stodderen ikke engang gider svare dig, kan jeg sgu godt forstå din reaktion m8..
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Indlægaf [SPARTA]allan » 20 aug 2008, 10:30

også fuld opbakning her fra det er 100%
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 aug 2008, 23:23

Hooah Folkens!

Vil lige starte med, at sige TX for opbakningen jeg her har modtaget... Det sætter jeg sq pris på, da jeg godt ved, at jeg muligvis var en smule, som en vulkan i udbrud, lige da det hele tog fart... Så TX for det herfra...

Jeg har her til morgen snakket med PAIN, som så igen har snakket med Candy. Ud fra hvad PAIN referede, så TØR/VIL Candy ikke snakke mere med mig for fremtiden. Så der kommer nok ikke til, at ske ret meget mere i den sag...
Så de skide 300kr ER afskrevet og DET ER SQ HELLER IKKE DET, DET ER 99% PRINCIPPET FOR MIG OM, AT MAN IKKE KAN LAVE EN AFTALE MED EN M8!!! Det er der kæden hopper FULDSTÆNDIGT af for mig!!!

For så lige at slå hovedet på sømmet, så er jeg jo rent fakkertalt IKKE DEN ENESTE CANDY SKYLDER PENGE!!! Candy skylder også Phantom 150kr, for [SPARTA]Sommerfest 2008... Men det må de selv ordne, da det jo ikke længere lyder til, at Candy er til at snakke med for mig... :evil:





SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 aug 2008, 14:02

Hooah people!

Ret skal være ret : Her til morgen har Candy rent faktisk, overført det han skylder til Phantom... Så er deres mellemværende ude af verden.



NB! Stadig INTET på min NetBank fra Candy. Dog forventer jeg det heller ikke mere...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 aug 2008, 19:20

Hooah Folkens!

Jeg kan ikke lade være med, at have på fornemmelsen, at der er et signal, fra Candy. Når han næsten med det samme betaler Phantom og han så ikke vil rykke ud med $$$ til undertagnede...

Det virker FANDEME underligt, at han lover og lover i 4måneder, at nu er de sendt. Så kommer "bruddet" og så sender han STRAKS penge til Phantom og ikke til mig...

Jeg kan næsten ikke se det på anden måde, eller hva'...?





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 22 aug 2008, 03:55

Jeg ville bare sige at den mand skal ikke regne med at komme med til LAN næste år, hvis det står til mig
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 22 aug 2008, 21:44

Han kommer jo heller ikke med til noget mere, han er sq da en idiot at pisse på spank på den måde :evil: :evil: :evil:
Signing Out!!


Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster