ja så kom tiden

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

ja så kom tiden

Indlægaf Pain » 14 sep 2008, 13:21

jeg har over et lille stk. tid ikke rigtigt synes jeg har gidet AAo mere
og så da jeg lukker op for mit ogame her til morgen kan jeg se man er blivet smidt ud af omega allyen :shock: af en der faktis ikke er på til og kunne styre noget over hovdet men sådan er det jo bare men må nok sige at jeg ikke gider sidde på TS med ham da jeg følger mig pænt sagt fucket af over ham totalt :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


men ud over det tak for en fed tid i sparta :cry: :cry: :cry: og vil da nok stadigvæk komme ind til jer og nakke jer lidt hehe

og til spank og ham den lille han ved selv hvem jeg taler om hehe så skal jeg nok lige få det på det med banken m8s for det vil jeg sku ikke har på mig hehe m8s :oops: :oops: :oops: :oops:
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ja så kom tiden

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 sep 2008, 15:56

Hooah Pain!
jeg har over et lille stk. tid ikke rigtigt synes jeg har gidet AAo mere
og så da jeg lukker op for mit ogame her til morgen kan jeg se man er blivet smidt ud af omega allyen :shock: af en der faktis ikke er på til og kunne styre noget over hovdet men sådan er det jo bare men må nok sige at jeg ikke gider sidde på TS med ham da jeg følger mig pænt sagt fucket af over ham totalt :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


men ud over det tak for en fed tid i sparta :cry: :cry: :cry: og vil da nok stadigvæk komme ind til jer og nakke jer lidt hehe

og til spank og ham den lille han ved selv hvem jeg taler om hehe så skal jeg nok lige få det på det med banken m8s for det vil jeg sku ikke har på mig hehe m8s :oops: :oops: :oops: :oops:
WTF............????????????

Først lige det der med Ogame... Det er jo rent faktisk gjort for, at beskytte jer allesammen... Alle de andre Ally's bliver åbentbart pisse negative, hvis man er mange medlemmer i Omega(Det har erfaring med AL tydelighed vist)
Men anyway måden det blev gjort på er mellem dig og Omega Boss...!

M.h.t. din lyst til AAO... hmmm, hvis du ikke gider mere, så er det jo naturligvis bare det. Håber IKKE det har noget at gøre med, det der lige er sket i Ogame.
Men hvis det er din oprigtige holdning og lysten mangler, så vil jeg da ogsåsige, TAK for tiden du har været en del af plottet, til at overtage al magt i Universet(AAO er jo KUN begyndelsen), nemli' [SPARTA]...!!!
Vi ses forhåbentligt på Slagmarken(Når jeg skræver over dit gennemhullede lig)... GOD VIND FREMOVER!!!



NB! Men overvej nu lige den beslutning Mester! Alle kan jo have brug for en pause og det er jo OVERHOVEDET ikke noget problem. I en sådan periode kan man jo bare begrænse sig til, at deltage i de socialrarrangementer vi har hvert år... Så tænk lige over det!!!!!!!!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 14 sep 2008, 16:31

hey m8 nej det har ikke noget og gøre med hvad der er sket i ogame m8

og ang. AA så synes jeg ikke rigtigt jeg gider det lige pt. men det kommer jo nok igen hehe og hvis lysten skulle komme igen ved vi jo alle der kun er EN CLAN som er [SPARTA] HOOOOOAAHH

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster