Pain vs. SPANK/Phantom = FARVEL Pain.......

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Pain vs. SPANK/Phantom = FARVEL Pain.......

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 sep 2008, 11:41

Hooah folks!

Her kommer lige en transcript, at en samtale Pain og mig har haft her til morgen...

Personligt kan jeg KUN sige, at jeg er glad over, at vi er sluppet af med den FUCKING løgnhals og bedrager!!! FUCK HAM og hans LORTE VEN Candy.....!!!!!
Nu står det jo LYSENDE klart, at de fra dag 1 af, ALDRIG har haft i sinde at tilbagebetale det de skyldte...!!!

Personligt gør det mig så FUCKING EDDER SPÆNDT RASENDE!!!

Jeg har sagt det før og nu kommer den lige IGEN : Det der kendetegner [SPARTA] er, at man SKAL KUNNE stole på hinanden!!!!!!
Kan man ikke leve op til det. SÅ HAR MAN INGEN PLADS I VORES ALLESAMMENS [SPARTA]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Hey!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
hey m8

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
"m8"... Hmmm.... hvad FAN.... er der lige sket med de penge, du skulle sende til Phantom??? VI HAVDE EN AFTALE!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Mandag var SIDSTE chance!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
hvad har sku sendt dem med posten m8 hele 200 kr

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Og jeg behøver vel IKKE sige, at han IKKE har modtaget noget som helst!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Hvornår?

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
jamen skal til nyborg her d først så m8 jeg sku lige køre forbi ham med dem så

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
det var den 17 eller 18 m8

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det er IKKE godt nok! Det du har gjort er sq at PISSE på os... VI HAVDE EN FULDSTÆNDIG KLAR AFTALE! Hvor meget mener du egentligt, at vi skal stå model til...???

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Du bliver VED med, at sige at der er styr på det og at du vil sende dem...!!! og der sker bare ikke en skid... WHY??? Er det bevist du vil pisse os så meget af så muligt?

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
jamen hvad fanden vil du har jeg skal gør m8 deter sku da klart han skal har sine penge men er sku ikke min skynd men siger jo lige jeg køre op med dem der oki

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
I mine øjne har du lige lavet en "Candy" og det er FOR SENT AT LOVE BOD OG BEDRING NU HER!!! Hvis du bor tæt på Nyb. så havde jeg sq personligt brugt de 30min på, at køre personligt forbi og aflevere de skide 150kr. FOR LÆNGE SIDEN...!!!!!!!!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Jeg mener, at det du har lavet viser en TOTAL LIGEGYLDIG indstilling til de aftaler vi indgår og det er der IKKE plads til i [SPARTA]... Så du er fremover UØNSKET i Forum, på serveren og på Den Fælles TS! DET ER DIG DER ÅBENTBART HAR TRUFFET DIT VALG, IKKE OS.... Du har PISSET på os i over 2måneder nu og NU ER DET SQ NOK!!!!!!!!!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
jaja fint nok men køre forbi ham d. først

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det er op til dig... Men hvorfor så vente til den første...???

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
jamen kan ikke komme der op før

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Jeg snakkede med phantom igår aftes. Vi har i fællesskab fundet ud af, at vi i [SPARTA] hæfter soldarisk for den udgift DU har påført Phantom i forbindelse med afholdelsen af vores Sommerfest. Han vil blive kompenceret til vores Julefrokost og som følge deraf SKYLDER du han IKKE noget mere...!!! DU HAR FREMTVUNGET DENNE SITUATION IKKE OS!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det er ligemeget med at give ham en skid nu, kan du vel snart godt se...

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
ja ja hvis det er sådan i se på det kan jeg jo ikke gøre noget

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Nej, men du kunne evt. fortælle mig HVORFOR det kan tage så fucking lang tid..... (af ren interesse) For hvis du rent faktisk VAR interesseret i, at batele Phantom tilbage. HVORFOR har du så ladet stå til i 100år nu...?

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det er mig SIMPELTHEN en gåde.... Vi 2 har snakket MANGE gange om, at man SKAL pine død overholde sine aftaler, selv om det "kun" er folk man kender fra Internettet!!!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
NB! Jge forventer SNAREST, at du får styr på div. [SPARTA]tags i AAO og får dem slettet

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
hallllo har sku sendt dem flere gange nu spank så deter sku ikke pga jeg ikke vil betale ham for det vil jeg sku meget gerne og siger jo også at jeg køre der op d første og først til d første pga nu har jeg ikke lige flere penge til bare og smide væk oki

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
og ja når jeg skal huske min acc for og logge ind på tracker skal jeg nok få det væk oki

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Vil du påstå, at hvis man går ned i sin bank og beder dem om at lave en overførsel, at så BÅDE din og Candy's bank ikke kan finde ud af det???? og så når i begge to så har "sendt" dem med brev. At de så bliver stjålet i posten...??? WTF GET REAL KID!!!!!!!!!!!!!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
kan ikke udtale mig om candy m8 ved du osse godt men ved bare hvad der sker for mig

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det vil du sige til mig... SERIØST????? C'MON MAN...... HVOR DUMME TROR DU VI ER....?????

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Anyway.... Jeg er MEGE ked af, at DU har valgt at ende din relation til [SPARTA] på denne måde... Personligt er jeg TOTALT skuffet og RYGENDE ARRIG over den måde du har håndteret dette på. Derfor vil jeg INDSKÆRPE overfor dig, at holde dig væk fra ALT, hvad der har med [SPARTA] at gøre for fremtiden!!!! Håber du finder nogle ligesindede(Læs = Candy) at spille med for fremtiden!!! FARVEL!






NB! Indput vedr. overstående er velkomne....





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 23 sep 2008, 12:23

slå koldt vand i blodet min ven, 8)

hvis idioten har net bank eller noget må han jo også kunen bevise at han har sendt pengene. ellers er der vel noget der hedder et kontoudtog....!
DreamwalK=DK
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 21
Tilmeldt: 28 jul 2008, 08:16
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf DreamwalK=DK » 23 sep 2008, 13:11

Jeg kunne da forestille mig at netbanken er slettet, pga af salg af banken eller sådan noget, og posten er blevet skudt på vejen med brevet, og så er brevet blevet stjålet... Lyder da alt sammen troværdigt :roll:

men hvis man har sendt pengene, så er det en smal sag at kunne bevise det...
Som Snooze siger er konto udtog, eller netbank kvitteringer ikke så svære at kunne fremvise..

Hvor er det her en sørgelig tråd efterhånden, da det er peanuts der er tale om....

Hooah

Dreamwalk=DK
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 23 sep 2008, 13:16

Det kunne jo tænkes at han ikke kan få netbank :? hmm
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 23 sep 2008, 13:29

hæveautomat = kontoudtog :P
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 sep 2008, 18:58

Hooah People!


Og her er så lige sidste skud for boven.....



-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
hvad er du da for en lille noob og skrive sådan noget troede vi havdet snakket om det her i morges men nej og det er til dit lille imdlæg her http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=1256&mforum=top1

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Jeg har refereret LIGE PRÆCIS det, som vi 2 snakkede om...

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det ser jge INTET problem i...!!!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
hvadså med det lort dui kader mig noob

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Mener du : "FUCKING løgnhals og bedrager"....

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
ja

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Du har LOVET, at du HAVDE OVERFØRT DE FUCKING penge og det var de jo IKKE!!!!! Hvorfdan kan jeg ellers tolke det?

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Vi to lavede EN 100% KLAR AFTALE om, at Phantom skulle have sine penge ALLER SENEST mandag. Det har han jo ikke fået.... HVAD VIL DU DA ELLERS KALDE DET???

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Var der ellers noget...???

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
nope

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Godt, så er den GED barberet!!!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Bare lige af ren interesse, hvad ville du selv foreslå, at jeg skulle have gjort???

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Hvor lang tid mener du selv, det er rimeligt at vente på de småpenge?

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
som du selv har sagt er det imemme os dig mig og ph og ikke alle i sparta for synes ikke du skulle ha skrivet det i jeres forum men ok

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
At du vælger at rent ud sagt "Røvrende" mig og Phantom på denne måde, mener jeg SIMPELTHEN ikke bare skal fejes under gulvtæppet!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det mener jeg sq, at du BØR stå ved. DET ER ET HELT BEVIDST VALG DU SELV HAR TRUFFET!!!!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
har jo sagt til dig jeg nok skal køre op til ham jo

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
jamen, det er jo det samme du har sagt i 6 UGER nu mand!!!! hvorfor skulle jeg tro på det denne gang?

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Ups rent faktisk 8 uger...

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det har jo været den sammen fuc.... sang HVER gang jeg har haft fat i dig, ik'???

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
nej det synes jeg nu ikke

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Det gør du jo så åbentlyst ikke.... Men SÅDAN ser det ud fra min stol! Men hvis du har noget somhelst røv i bukserne. Så sørger du for, at Phantom får sine 150kr til den første. Men det er din sag med [SPARTA] fuldstændigt uvedkommende!

-UnoD-Pain (CoD4) Nu Med SERVER-- Pain AAo -- Keanthe1 Ogame siger:
jaja det er da oki i siger i ikke vil ha min på server og ts og sådan noget men syens sku ikke om det inde på forumet

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Jamen det mener jeg sq ER ET HELT BEVIDST VALG DU SELV HAR TRUFFET!!!!

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Jeg vil sq ikke gå og dække over dine rævekager....

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Et Forum er til info vedr. klanen og medlemmerne. Det er sq da rimeligt vedkommende, at du har valgt at pisse på vores tillid og ikke mener, at det er vigtigt at betale Phantom sine penge tilbage...

Jones aka. [SPARTA]SPANK siger:
Hvis du nu kigger ind i digselv. Så tror jeg sq godt du forstår hvorfor jeg er så pisse tosset. Du har sq haft 100 muligheder for at overføre pengene, sende dem eller endda personligt aflevere dem!!!!!! Herfra får du sq ikke nogen medlidenhed. DETTE ER EN SITUATION DU HELT OG ALDELES SELV HAR BRAGT DIG I!!!!!!!!!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 23 sep 2008, 20:00

det er da godt du kan finde ud af og trykke på Ctrl og C var noob
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 23 sep 2008, 20:01

du kan jo ikke havde noget liv hvis du ikke kan finde noget andet og skrive om spank
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 sep 2008, 20:16

Hooah Pain!

Fornemmer jeg lidt bondeanger eller dårlig samvittighed...???





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 23 sep 2008, 20:18

nææ over hovdet ikke spank for han for jo sine penge så kan sku ikke se hvorfor fanden du skal blande dig i sådan noget men igen ikke noget liv måske hvem ved
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 23 sep 2008, 20:29

JA "PAIN" navnet siger jo sig selv....... stop nu bare, mens legen er god. Betal som du har fået besked på.
Iøvrigt fuld støtte til SPANK !!!
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 23 sep 2008, 20:40

ro på drenge!!!!!

hvad med at bevise du har sendt de penge med et kontoudtog!!!!

iøvrigt så sender man ikke penge med posten man sender en check.
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 23 sep 2008, 20:54

hallllloooo det her er en sag imemmen mig og PH kan ikke se hvad det kommer jer ved og at spank ikke kan klare man skriver noget om ham siger jo bare lidt jo men det her vil blive det sidste i høre fra mig i den sag her ..........



pain out
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 23 sep 2008, 21:12

det staves sgu imellem
Pain
Sgt Major
Sgt Major
Indlæg: 48
Tilmeldt: 11 feb 2008, 10:27

Indlægaf Pain » 23 sep 2008, 21:32

go = OG ser jeg ligeglad ud eller hva

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster