LAN 2010 21-24/ maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -
: 18 feb 2010, 09:27
Hooah Fellow LAN'ers!
------------------------ LAN 2010 d.21-24/5 på Midtfyn ----------------------------
Sted : JEROS A/S - Nyborgvej 8, 5750 Ringe(Midtfyn)
Krak Link : http://www.krak.dk/Firma/Kort.aspx?Quer ... UwK1Jpbmdl
Dato : D.d.21-24/5 2010.
Betaling : Kontonummer til overførsel af tilmeldingsgebyret på 250kr. : LAN 2010 Kontonummer : reg. 3326 konto. 3326542717 (HUSK at skrive f.eks. LAN 2010=[SPARTA]SPANK på overførslen)
Faciliteter : Selve arrangementet foregår i en kantine. Mindre Køkken forefindes med mulighed for madlavning + 2 Microovne + køleskab + opvaskemaskine. Kaffemaskine og kaffe. Elkeddel til at koge vand. Bestik og service. Kopper og glas. Bad(2x6)/toiletx5 kan benyttes på stedet. Gulvplads, tja medbring luftmadras... Kaffe, cacao + div. (fra automat). Campingsvogne og andet udstyr kan frit opstilles på stor tilhørende parkeringsplads. Der er flere pizzajoints indenfor gåafstand, samt bager og en Brugs til køb af div. fornødenheder.
Selve lokalet er 100kvm. Borde + stole forefindes(husk evt røvpude). Musikanlæg er opstillet i lokalet...
Som udgangspunkt er der INGEN adgang til internet. Så sørg nu for at være opdateret + virusfri INDEN i kommer...!!!
Ankomst - Vi har først adgang til lokalerne fra KL. 17:00. Så man må lige afpasse sin kørelejlighed efter det, eller forberede sig på lidt ventetid, hvis man stiller før kl. 17:00...
Afgang - Bare lige så dette heller ikke kommer som en overraskelse for nogen, så skal der jo lige ryddes op efter LAN Weekenden. Derfor vil der når vi mødes og man trækker sin seddel op af hatten, hvorpå ens holdnavn står, ligeledes være nogle med et ekstra kryds på. Disse få "heldige" vil komme på div. "pligt"-teams. Disse teams vil naturligvis ikke skulle knokle eller noget. Det er bare så vi alle er klar over, at vi i fællesskab har lånt nogle rigtigt fine faciliteter og at de SKAL tilbageleveres i MINDST, lige så fin stand som da vi modtog dem!!!
Tidspunktet for folks afgang bestemmes 100% af vores allesammens indsats vedr. oprydning og reetablering. Men mon ikke vi kan forvente, at lette anker i løbet af en kl.12-14stykker...
Afvikling af Turnering -
AAO 3
Maps : Alley og Bridge
Runder : 2 X 3 runder
Tid : 3min Alley og 4min Bridge
Points : 3 points for vundne og 1 points for uafgjort og naturligvis 0 points for tabte kampe...
AAO 2.8.5
Maps : Dockside og Urban Assult
Runder : 2 X 3 runder
Tid : 3min Dockside og 4min Urban Assult
Points : 3 points for vundne og 1 points for uafgjort og naturligvis 0 points for tabte kampe...
Deltagerantal : Op til ca. 35 stykker. Min 16år(fordeles efter Først Til Mølle-princippet). SENESTE ankomsttidspunkt er lørdag kl. 09, således at man kan være klar til tuneringsstart!!!
Præmier : TILGÅR ASAP...
Gæster : Vi har besluttet at det er OK, at komme som "Gæst" til LAN... Det er klart, at man skal holde lidt øje med sine stumper, men det bør være muligt! Dog går grænsen ved venners venner og deres venner. DET SKAL VÆRE FOLK VI KENDER FRA COMMUNITYET og man skriver i tilmeldingstråden, hvis man dukker op som "gæst" og ikke vil være med til hele arrangementet!!!
Økonomi/deltagerbetaling : Som udgangspunkt bliver det 250kr. pr. snude, som betales/overføres ved tilmelding. MAN ER NATURLIGVIS FØRST TILMELDT, NÅR ARRANGØRENE HAR BEKRÆFTET, AT DE HAR MODTAGET PENGENE OG MAN ER PÅFØRT DELTAGERLISTEN...!!! Kontonummeret til overførsel af tilmeldingsgebyr tilgår snarest!!!
Tilmeldingsgebyret dækker strøm og leje af faciliteter og Pinsefrokosten. Udover Pinsefrokosten er der INTET forplejning indregnet i denne pris...
Program :
Fredag :
Ankomst efter 1700. Sørg for at få noget at spise inden. Folk fordeles på hold ved lodtrækning. Derefter står den på fri leg, til kl...?? Evt. en koordineret pizzabestilling, hvis der er stemning for det...
Lørdag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Ca. Kl. 10:00 - 19:00 AAO- AAO 3.0-tunering afvikles...
Kl. 19:00 Opdækning + div. til Pinsefrokost
Kl. 20:00 Pinsefrokosten skydes igang, med efterfølgende "fri leg" i løbet af aftenen og natten...
Søndag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Ca. Kl. 10:00 - 19:00 AAO- AAO 2.8.5-tunering afvikles...
Kl. 19:00 Turneringen afsluttes og evt. "TieBreakers" spilles...
Kl. ca. 21:00 Præmieoverrækkelse og kåring, med efterfølgende "fri leg" i løbet af aftenen og natten...
Mandag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Kl. ca. 1000 pakker vi sammen.
1000-1200 ALLE deltager i oprydningen af faciliteter...
Afgang ca.klokken 1200.
OBS : Hvis folk er friske, så er vi nogle stykker som tager et par slag Paintball på http://www.comaco.dk, hvor [SPARTA]Phantom arbejder(så priserne plejer at være meget fordelagtige!!!) Stedet ligger kun 10-15km fra hvor LAN 2010 afholdes... Her er der så mulighed for, at komme af med aggresionerne over, at [SPARTA]SPANK løb med Guldet til LAN 2010!!!
Pakkeliste :
Her er hvad du selv skal medbringe:
Godt humør.
Drikkevarer.
Kontanter i rimelig mængde(til f.eks. aftensmad/morgenmad o.s.v. Kerditkort/DANkort dur ikke nar alle mand f.eks. skal lægge sammen til morgenmad...
1 spilleklar pc med det hele. Scan den lige for virus inden du kommer.
1 stk. forlængerledning. Du får stillet et hun stik til rådighed, fordeling til egne enheder står du selv for.
1 stk. standard netkabel min.ca. 15 meter. op og der vil derfor være en vis afstand til disse. 15 meter RJ45 kabel kan findes på edbpriser.dk til under 50 kr.
Liggeunderlag / madras samt sovepose / sengetøj + eventuelle krammedyr.
Grej til personlig hygiejne. Tandbørste / håndklæde / stålbørste osv.
Mærk jeres kabler og udstyr så i kan kende det igen, når vi pakker sammen.
Ordensregler :
For en god ordens skyld kommer lige her nogle grundregler:
Vi har lånt et rigtigt godt sted til dette arrangement, så behandl tingene med respekt og opfør dig fornuftigt, også efter et par kopper øl.
Rygning forgår udendørs, da der ikke må ryges indendørs OVERHOVEDET!!!
Det handler om spillet, og om at møde de folk man har snakket og spillet med på nettet.
FOR fulde mennesker vil OMGÅENDE blive bortvist, så drik med måde og omtanke... Vi er her for at spille og hygge os!
Denne begivenhed er ikke beregnet på bytning af film, musik eller andet software man har ’socialiseret’.
Arrangørerne fraskriver sig et hvert ansvar for handlinger der strider mod dansk og international lov.
Ansvarshavende LAN-arrangører :
Overordnet LAN 2010ansvarlig : [SPARTA]Tastefull
Pengeopkrævning : [SPARTA]SPANK
Organisering af Hold : [SPARTA]VandaLL
Organisering af Strøm : [SPARTA]Headhunter([SPARTA]Banjo og [SPARTA]Svendsen)
Organisering af Netværk : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Deltagerliste : [SPARTA]SPANK
Organisering af Mad :
Organisering/Setup af Servere : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Scoretable : [SPARTA]Tennek og [SPARTA]Tastefull
Organisering af præmier og sponsore : [SPARTA]Tastefull
Udarbejdelse af LAN matriale (til sponsore og deltager) : [SPARTA]Tastefull
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :
NB! Last Updated d. 25/3 2010
SPANK signing out.....
------------------------ LAN 2010 d.21-24/5 på Midtfyn ----------------------------
Sted : JEROS A/S - Nyborgvej 8, 5750 Ringe(Midtfyn)
Krak Link : http://www.krak.dk/Firma/Kort.aspx?Quer ... UwK1Jpbmdl
Dato : D.d.21-24/5 2010.
Betaling : Kontonummer til overførsel af tilmeldingsgebyret på 250kr. : LAN 2010 Kontonummer : reg. 3326 konto. 3326542717 (HUSK at skrive f.eks. LAN 2010=[SPARTA]SPANK på overførslen)
Faciliteter : Selve arrangementet foregår i en kantine. Mindre Køkken forefindes med mulighed for madlavning + 2 Microovne + køleskab + opvaskemaskine. Kaffemaskine og kaffe. Elkeddel til at koge vand. Bestik og service. Kopper og glas. Bad(2x6)/toiletx5 kan benyttes på stedet. Gulvplads, tja medbring luftmadras... Kaffe, cacao + div. (fra automat). Campingsvogne og andet udstyr kan frit opstilles på stor tilhørende parkeringsplads. Der er flere pizzajoints indenfor gåafstand, samt bager og en Brugs til køb af div. fornødenheder.
Selve lokalet er 100kvm. Borde + stole forefindes(husk evt røvpude). Musikanlæg er opstillet i lokalet...
Som udgangspunkt er der INGEN adgang til internet. Så sørg nu for at være opdateret + virusfri INDEN i kommer...!!!
Ankomst - Vi har først adgang til lokalerne fra KL. 17:00. Så man må lige afpasse sin kørelejlighed efter det, eller forberede sig på lidt ventetid, hvis man stiller før kl. 17:00...
Afgang - Bare lige så dette heller ikke kommer som en overraskelse for nogen, så skal der jo lige ryddes op efter LAN Weekenden. Derfor vil der når vi mødes og man trækker sin seddel op af hatten, hvorpå ens holdnavn står, ligeledes være nogle med et ekstra kryds på. Disse få "heldige" vil komme på div. "pligt"-teams. Disse teams vil naturligvis ikke skulle knokle eller noget. Det er bare så vi alle er klar over, at vi i fællesskab har lånt nogle rigtigt fine faciliteter og at de SKAL tilbageleveres i MINDST, lige så fin stand som da vi modtog dem!!!
Tidspunktet for folks afgang bestemmes 100% af vores allesammens indsats vedr. oprydning og reetablering. Men mon ikke vi kan forvente, at lette anker i løbet af en kl.12-14stykker...
Afvikling af Turnering -
AAO 3
Maps : Alley og Bridge
Runder : 2 X 3 runder
Tid : 3min Alley og 4min Bridge
Points : 3 points for vundne og 1 points for uafgjort og naturligvis 0 points for tabte kampe...
AAO 2.8.5
Maps : Dockside og Urban Assult
Runder : 2 X 3 runder
Tid : 3min Dockside og 4min Urban Assult
Points : 3 points for vundne og 1 points for uafgjort og naturligvis 0 points for tabte kampe...
Deltagerantal : Op til ca. 35 stykker. Min 16år(fordeles efter Først Til Mølle-princippet). SENESTE ankomsttidspunkt er lørdag kl. 09, således at man kan være klar til tuneringsstart!!!
Præmier : TILGÅR ASAP...
Gæster : Vi har besluttet at det er OK, at komme som "Gæst" til LAN... Det er klart, at man skal holde lidt øje med sine stumper, men det bør være muligt! Dog går grænsen ved venners venner og deres venner. DET SKAL VÆRE FOLK VI KENDER FRA COMMUNITYET og man skriver i tilmeldingstråden, hvis man dukker op som "gæst" og ikke vil være med til hele arrangementet!!!
Økonomi/deltagerbetaling : Som udgangspunkt bliver det 250kr. pr. snude, som betales/overføres ved tilmelding. MAN ER NATURLIGVIS FØRST TILMELDT, NÅR ARRANGØRENE HAR BEKRÆFTET, AT DE HAR MODTAGET PENGENE OG MAN ER PÅFØRT DELTAGERLISTEN...!!! Kontonummeret til overførsel af tilmeldingsgebyr tilgår snarest!!!
Tilmeldingsgebyret dækker strøm og leje af faciliteter og Pinsefrokosten. Udover Pinsefrokosten er der INTET forplejning indregnet i denne pris...
Program :
Fredag :
Ankomst efter 1700. Sørg for at få noget at spise inden. Folk fordeles på hold ved lodtrækning. Derefter står den på fri leg, til kl...?? Evt. en koordineret pizzabestilling, hvis der er stemning for det...
Lørdag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Ca. Kl. 10:00 - 19:00 AAO- AAO 3.0-tunering afvikles...
Kl. 19:00 Opdækning + div. til Pinsefrokost
Kl. 20:00 Pinsefrokosten skydes igang, med efterfølgende "fri leg" i løbet af aftenen og natten...
Søndag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Ca. Kl. 10:00 - 19:00 AAO- AAO 2.8.5-tunering afvikles...
Kl. 19:00 Turneringen afsluttes og evt. "TieBreakers" spilles...
Kl. ca. 21:00 Præmieoverrækkelse og kåring, med efterfølgende "fri leg" i løbet af aftenen og natten...
Mandag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Kl. ca. 1000 pakker vi sammen.
1000-1200 ALLE deltager i oprydningen af faciliteter...
Afgang ca.klokken 1200.
OBS : Hvis folk er friske, så er vi nogle stykker som tager et par slag Paintball på http://www.comaco.dk, hvor [SPARTA]Phantom arbejder(så priserne plejer at være meget fordelagtige!!!) Stedet ligger kun 10-15km fra hvor LAN 2010 afholdes... Her er der så mulighed for, at komme af med aggresionerne over, at [SPARTA]SPANK løb med Guldet til LAN 2010!!!
Pakkeliste :
Her er hvad du selv skal medbringe:
Godt humør.
Drikkevarer.
Kontanter i rimelig mængde(til f.eks. aftensmad/morgenmad o.s.v. Kerditkort/DANkort dur ikke nar alle mand f.eks. skal lægge sammen til morgenmad...
1 spilleklar pc med det hele. Scan den lige for virus inden du kommer.
1 stk. forlængerledning. Du får stillet et hun stik til rådighed, fordeling til egne enheder står du selv for.
1 stk. standard netkabel min.ca. 15 meter. op og der vil derfor være en vis afstand til disse. 15 meter RJ45 kabel kan findes på edbpriser.dk til under 50 kr.
Liggeunderlag / madras samt sovepose / sengetøj + eventuelle krammedyr.
Grej til personlig hygiejne. Tandbørste / håndklæde / stålbørste osv.
Mærk jeres kabler og udstyr så i kan kende det igen, når vi pakker sammen.
Ordensregler :
For en god ordens skyld kommer lige her nogle grundregler:
Vi har lånt et rigtigt godt sted til dette arrangement, så behandl tingene med respekt og opfør dig fornuftigt, også efter et par kopper øl.
Rygning forgår udendørs, da der ikke må ryges indendørs OVERHOVEDET!!!
Det handler om spillet, og om at møde de folk man har snakket og spillet med på nettet.
FOR fulde mennesker vil OMGÅENDE blive bortvist, så drik med måde og omtanke... Vi er her for at spille og hygge os!
Denne begivenhed er ikke beregnet på bytning af film, musik eller andet software man har ’socialiseret’.
Arrangørerne fraskriver sig et hvert ansvar for handlinger der strider mod dansk og international lov.
Ansvarshavende LAN-arrangører :
Overordnet LAN 2010ansvarlig : [SPARTA]Tastefull
Pengeopkrævning : [SPARTA]SPANK
Organisering af Hold : [SPARTA]VandaLL
Organisering af Strøm : [SPARTA]Headhunter([SPARTA]Banjo og [SPARTA]Svendsen)
Organisering af Netværk : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Deltagerliste : [SPARTA]SPANK
Organisering af Mad :
Organisering/Setup af Servere : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Scoretable : [SPARTA]Tennek og [SPARTA]Tastefull
Organisering af præmier og sponsore : [SPARTA]Tastefull
Udarbejdelse af LAN matriale (til sponsore og deltager) : [SPARTA]Tastefull
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :
NB! Last Updated d. 25/3 2010
SPANK signing out.....