Forslag og Debat vedr. Drafting...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf AzTek » 10 aug 2010, 20:30

Hooah Kids!

For lige at imødegå spekulationer om, at Walle og Undertegnede har bagt "rævekager" og egenhændigt har truffet beslutning om, at vi nu åbenbart spiller med "SafeZones", så vil jeg lige kommentere på den seneste udvikling i denne Tråd.

INGEN SKAL VÆRE I TVIVL, OM SPANK'ERENS HOLDNING TIL EMNET : KAN MAN, SÅ MÅ MAN, uanset hvad...!!!

Spank vis dig nu som en mand og stå ved de aftaler som du indgår, hvis du er ude på at latterliggøre Walle totalt,,så gør du det godt :x

INGEN SKAL VÆRE I TVIVL, OM SPANK'ERENS HOLDNING TIL EMNET : KAN MAN, SÅ MÅ MAN, Så uanset hvad skifter man menning når tampen brande...!!!



SPANK signing out.....



Venom det fis gider jeg ikk en gang at høre på vi hørte alle at du ville SATAN NED MED IKKE VILLE VÆRE MED så du kan godt flætte med det der
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Venom » 10 aug 2010, 20:55

Hooah Kids!

For lige at imødegå spekulationer om, at Walle og Undertegnede har bagt "rævekager" og egenhændigt har truffet beslutning om, at vi nu åbenbart spiller med "SafeZones", så vil jeg lige kommentere på den seneste udvikling i denne Tråd.

INGEN SKAL VÆRE I TVIVL, OM SPANK'ERENS HOLDNING TIL EMNET : KAN MAN, SÅ MÅ MAN, uanset hvad...!!!

Spank vis dig nu som en mand og stå ved de aftaler som du indgår, hvis du er ude på at latterliggøre Walle totalt,,så gør du det godt :x

INGEN SKAL VÆRE I TVIVL, OM SPANK'ERENS HOLDNING TIL EMNET : KAN MAN, SÅ MÅ MAN, Så uanset hvad skifter man menning når tampen brande...!!!



SPANK signing out.....



Venom det fis gider jeg ikk en gang at høre på vi hørte alle at du ville SATAN NED MED IKKE VILLE VÆRE MED så du kan godt flætte med det der

WHat the fis does that have med sagen at gøre,,man kan jo mene hvad man vil og skifte menning ligeså tit ligesom spank. HAr du skrevet det samme til Rookie, han sagde jo også fra detsamme gælder vandallen????
Så Aztek...der er vel ikke foreskel på folk eller hvad????
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 10 aug 2010, 21:23

Venom det fis gider jeg ikk en gang at høre på vi hørte alle at du ville SATAN NED MED IKKE VILLE VÆRE MED så du kan godt flætte med det der

AzTek - det er ikke nogen hemmelighed at der er en del som ikke ønsker at deltage i drafting hvis der ikke blev ændret noget i den måde som draften var sat op.
Fair nok at man i dele af SPARTA og 3000 ikke kan se problemet, nok mest grundet at en del af deres spil er bundet op på netop spawn kills.

Når det så er muligt at sætte serveren op så man netop undgår spawn kills i det omfang som skete på sidste draft, kan jeg kun støtte op om at vi prøver dette. Jeg tror personligt ikke at det på conquest vil være det store problem for dem som har lagt deres spille stil op på spawn kills ;)

Da det kun er aktive handlinger i fjendens spawn der er spæret ;)

Men ok, hvis man vil tage pusten fra drafting, så møder man bare ikke op på Torsdag.

SES I SPAWN !
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 10 aug 2010, 21:36

HMMMM
Nu syntes jeg det hele er gået i ged og det er blevet til klatteri ,
jeg mener at dem som står for draft laver regler SLUT, så er det sku så nemt er man med eller ej .......jeg er ikke mere nok er sku nok gamle eller unge vi bør sku respekter andre og snakke ordenlig ,,,
det næste bliver at vi ikke vil spille dem man ikke kan lide..ja så kan jeg jo kun sige vi jo ikke spille sammen med nogle mere...
Nu ved jeg at Asteck har smidt den vider da han ikke har tid til det mere ja så må det jo værre walle der står for reglerne ..BilledeBillede
ses ......den øverst billede er skyts at kaste med....
Senest rettet af Cobra 10 aug 2010, 21:52, rettet i alt 1 gang.
IM THE CARL GUSTAV KING
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 aug 2010, 21:51

Hooah Walle og Venom!
WHAT, nu kan det godt være at jeg er et par år ældre end dig SPANK, men jeg kan dog huske hvad samtale forløb.
Og vil da gerne, opfriske dig på det. Hvis beslutningen ikke blev truffet af dig og mig den aften jeg havde "møde" med dig så er det nok ikke samme møde vi har været til.
Undertegnede tror nu næppe, at alder har noget med sagen at gøre, Min ven... :?

Men som jeg klart husker den omtalte samtale, så fremførte du/i at i ville indføre "SafeZones", ellers gad en del af ML/FAST etc. ikke længere deltage i Drafting. Det gav jeg udtryk for at vi nok aldrig blev enige om. Men hvis det var det, der skulle til at vi alle kunne spille sammen, så var det ok med mig.
Det er præcist det, der blev sagt, right?

Fra en Big Kahuunah som altid skal spørge de andre ledere i klanen, så forstår jeg ikke at netop du behøver at bruge termer som "the walleway eller the..." hvilket kun giver ild til den uro der er mellem MIG og nogle få smukke mennesker i SPARTA. Netop når man som du er den der løfter sine Big Kahuunah som "klanleder" så burde du afstå for at støbe til dem som mangler lidt indhold i livet!
Undertegnede er ikke helt sikke på, at jeg har stavet mig rigtigt igennem ovenstående og fanget pointen 100%. Er det mig der skal spørge nogen om noget, eller hvorledes...? Men det jeg tror, at du spørger om er, om det virkelig er nødvendigt, at bruge udtryk som "The WalleWay, or The HighWay", og ligesom gøre beslutningen til din alene og ikke en fælles ML/FAST-beslutning, right?
Det er jo dig der udtaler/poster på egne og ML/FAST's vejne her, går jeg ud fra og så er det vel meget naturligt, at vi føre samtalen, som om du står på mål for de holdninger du reprensentere og jeg står på mål for dem jeg snakker med, right? Men hvis det går dig for nær, at jeg skriver "Walle", så skal jeg da gerne i fremtiden ændre det til "I" og "jer" o.s.v.

Er den så ikke løst hurtigt og enkelt...?

Spank vis dig nu som en mand og stå ved de aftaler som du indgår, hvis du er ude på at latterliggøre Walle totalt,,så gør du det godt :x

INGEN SKAL VÆRE I TVIVL, OM SPANK'ERENS HOLDNING TIL EMNET : KAN MAN, SÅ MÅ MAN, Så uanset hvad skifter man menning når tampen brande...!!!
Venom når du skriver som du gør, så kandidere du vist selv til en medalje i samme kategori, right? :wink:

Det der blev sagt på det møde ved kun Walle og mig hvad var præcist. Det er muligt at han har fortalt om det, til jer andre og det har jeg intet problem med, da åbenhed er en af mine kæpheste. Men som jeg startede med at skrive i denne post, SÅ VAR MIN KLARE HOLDNING, AT REGLER SKULLE UNDGÅES, men kunne det ikke være andreledes for fællesskabets skyld, så måtte vi jo leve med Walle...Sry... ML/FAST's krav om SafeZones. Af samme grund bad jeg også Hunter om, i en tidligere Tråd omhandlemde spawnrape, om at hvis det var muligt, så lige at dæmpe sit spawnrape lidt og så kunne ML jo så også ved samme lejlighed få lidt mere hår på brystet, når det gælder dette emne! Igen et kompromis for FÆLLESSKABETS SKYLD!!!
Jeg sagde ydermere til Walle, at min main concern var at vi alle kunne spille sammen og bevare det fællesskab, som så småt er ved at danne sig om BC2! Hvis man så "måtte klippe en tå og hugge en hæl", så måtte det jo så være det der skulle til, FOR FÆLLESSKABETS SKYLD...!!!
Disse udtalelser vil Walle 100% kunne bekræfte, at jeg kom med!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 11 aug 2010, 00:14

Folk køre formulerings konkurence om hvem der har sagt hvad, og er tilsyneladende stadig i tvivl om hvad der er blevet sagt. Det har andre som ikke har deltaget i de to store's møde, åbenbart hørt alt om. :/

Hvad med at folk lukker fissen fra nu af.

Lad os prøve med det safezone og tage den derfra.

Det her BS i hovedet på hinanden, har kun 1 retning. RIGHT????

Men ok, jo større had vi har til hinanden, desto mere KOMMER man, når der ryger et dogtag eller et headshot. :D

Lad os nu lige skrue ned, selvom jeg prikker lidt til folk højere oppe i mit indlæg. BEGRAV ØKSEN OG FÅ JERN PÅ FISSER!!!!!!!!!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 11 aug 2010, 08:13

Men som jeg klart husker den omtalte samtale, så fremførte du/i at i ville indføre "SafeZones", ellers gad en del af ML/FAST etc. ikke længere deltage i Drafting. Det gav jeg udtryk for at vi nok aldrig blev enige om. Men hvis det var det, der skulle til at vi alle kunne spille sammen, så var det ok med mig.
Det er præcist det, der blev sagt, right?
Og hvis du husker samtalen, så blev der fra min side sagt en del gange at netop zafezoner var at indføre regler til draftingen, at jeg helst så at der var 3-4 spillere som lærte at begrænse sine rapes i spawn.
Jeg sagde også at det var der mange som ville have et problem med.....
at disse så ville komme med andre regler osv.
Til dette sagde du (ikke ord ret) at det skulle de ikke blande sig i da du og jeg havde besluttet at nu var det med zafezone........

Undertegnede er ikke helt sikke på, at jeg har stavet mig rigtigt igennem ovenstående og fanget pointen 100%. Er det mig der skal spørge nogen om noget, eller hvorledes...? Men det jeg tror, at du spørger om er, om det virkelig er nødvendigt, at bruge udtryk som "The WalleWay, or The HighWay", og ligesom gøre beslutningen til din alene og ikke en fælles ML/FAST-beslutning, right?
Det er jo dig der udtaler/poster på egne og ML/FAST's vejne her, går jeg ud fra og så er det vel meget naturligt, at vi føre samtalen, som om du står på mål for de holdninger du reprensentere og jeg står på mål for dem jeg snakker med, right? Men hvis det går dig for nær, at jeg skriver "Walle", så skal jeg da gerne i fremtiden ændre det til "I" og "jer" o.s.v.

Er den så ikke løst hurtigt og enkelt...?

Nej Spank, det er ikke dig som i din egen termer har de Big Kahuunah og skal tilbage til din klan for at spørge ;)
Men hos os er der 4 som har de omtalte Big Kahuunah's - altså der skal 3 til et flertal.
Når det så oftes er mig der er den som skriver/taler så er det netop en af de opgaver jeg har i Missing Link.

Og ja, budskabet har du forstået, at du som talerøret i sparta burde afstå fra at smide brænde på bålet :)

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal gentage mig selv for at det synker ind hos dig og SPARTA, men jeg er stadig modstander af regler på draften, min løsning var og vil altid være at vi ikke havde nogel regler, men at man som spiller brugte et fælles moral kodex.
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 11 aug 2010, 15:45

Problemet er løst!!!

>>> NO RESPAWN <<<


:lol: :P :lol: :P :lol:
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 11 aug 2010, 18:26

Problemet er løst!!!

>>> NO RESPAWN <<<


:lol: :P :lol: :P :lol:

Ja, hvis det var muligt i server opsætningen ;)

Hmm og det er det man kunne jo sætte "Respawn delay" til 999 sek.
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Tastefull » 11 aug 2010, 23:02

Lige en rettelse...

SPANK er IKKE [SPARTA]'s talerør til omverdenen....

-----

Når det så er sagt, så er netop BF et eksempel på, hvorfor jeg foretrækker spil hvor man er død indtil runden er ovre.

Jeg håber i finder ud af at komme til en fælles løsning. Personligt kommer jeg ikke til drafte. Har spillet, men det er bare ikke mig og det bliver højst til lidt FFA spil, hvor jeg sikkert ender med at blive kategoriseret som en "raper", da jeg er gammel CS AWP luder og elsker et finde spot (hvor det så end måtte være) og så passe mig selv ;)

-----

High five out there og lad os så snart ryge en fredspipe ;)
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 12 aug 2010, 10:57

Juhuuu problemet er løst. Phantom er nu min nye bedste ven!!!

Kan vi så vende tilbage til at skamskyde hinanden inde i spillet????
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 12 aug 2010, 11:25

Problemet er løst!!!

>>> NO RESPAWN <<<


:lol: :P :lol: :P :lol:

Ja, hvis det var muligt i server opsætningen ;)

Hmm og det er det man kunne jo sætte "Respawn delay" til 999 sek.

Det ku være cool. Helle for ikke at dø på rush så.. :P Jeg er med på fredpipen!!!!!!!!!!! :D
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 12 aug 2010, 21:58

Jeg vil lige gøre 1 ting klar ,med hvorfor jeg ikke var til Draft, det var ikke fordi at der var blevet sat safezoner op ,for jeg har ikke noget imod at man ikke dør lige som man spawner .

MEN jeg ved at der skal nok blive flere problemer eller surhedder over det der er blevet lavet .

Er der 1 regl ja så er der jo nok andre der vil have lavet flere..

evt:dem jeg selv ville have -----Dette er ikke en ønskesedl

1 alle de faste våben som står i spawn skal ikke værre i sikker område.

2 man må ikke bruge cg eller andre raketstyret våben imod obj ingen c4 på obj ikke skyde med tank/bradly eller andre køretøjer på obj..

3 kun 1 sniper 1 medic 1 armo 1 engine på hver hold.


og nogle flere forskellige ting .....


jaaaaaaa jeg ved godt .:-)
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 12 aug 2010, 22:04

Jeg vil lige gøre 1 ting klar ,med hvorfor jeg ikke var til Draft, det var ikke fordi at der var blevet sat safezoner op ,for jeg har ikke noget imod at man ikke dør lige som man spawner .

MEN jeg ved at der skal nok blive flere problemer eller surhedder over det der er blevet lavet .

Er der 1 regl ja så er der jo nok andre der vil have lavet flere..

evt:dem jeg selv ville have -----Dette er ikke en ønskesedl

1 alle de faste våben som står i spawn skal ikke værre i sikker område.

2 man må ikke bruge cg eller andre raketstyret våben imod obj ingen c4 på obj ikke skyde med tank/bradly eller andre køretøjer på obj..

3 kun 1 sniper 1 medic 1 armo 1 engine på hver hold.


og nogle flere forskellige ting .....


jaaaaaaa jeg ved godt .:-)

Der var ikke nogen problemer med safe zoner i aften, der var ikke nogen der brokkede sig over at de var der.
Om de skyldes at modstanderne af safe zoner ikke var til draft i aften må stå åben.
Men der var ikke nogen brok eller negative vibes på den front.

Når det så kommer til dine "ønsker" så er det en liste som ikke kan retfærdiggøres med de værktøjer som pt findes til servere.

Og mon ikke de er bare lidt FARE OUT ! Cobra ;)
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 12 aug 2010, 22:15

Jeg vil lige gøre 1 ting klar ,med hvorfor jeg ikke var til Draft, det var ikke fordi at der var blevet sat safezoner op ,for jeg har ikke noget imod at man ikke dør lige som man spawner .

MEN jeg ved at der skal nok blive flere problemer eller surhedder over det der er blevet lavet .

Er der 1 regl ja så er der jo nok andre der vil have lavet flere..

evt:dem jeg selv ville have -----Dette er ikke en ønskesedl

1 alle de faste våben som står i spawn skal ikke værre i sikker område.

2 man må ikke bruge cg eller andre raketstyret våben imod obj ingen c4 på obj ikke skyde med tank/bradly eller andre køretøjer på obj..

3 kun 1 sniper 1 medic 1 armo 1 engine på hver hold.


og nogle flere forskellige ting .....


jaaaaaaa jeg ved godt .:-)

En mulighed kunne være, at man måske fandt ESL reglerne (som bliver brugt til internationale kampe) frem, og prøver dem af.

Jeg ka ikke se, hvorfor der skal være så meget bullshit over draft, når vi alligevel sidder med de samme regler til pup hver evig eneste dag.

Draft for mig er ikke fragwhore, men at vi alle sidder sammen og hygger os.

Så lad os da for helvede bare prøve nogle ting af FISSER. :P

Jeg ved godt hvad jeg skrev tidligere, men det var et hurtigt svar på at tingene (draft) faldt sammen i mine øjne. Jeg var hurtigst på tasten, men er blevet positivt overrasket over draft idag. :)

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster