Drafting, onsdag d. 6. (ESL)

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf =3000=Rookie » 03 okt 2010, 20:21

Hey

Ja jeg ved det det er mig igen ..
men nu melder jeg sku fra helt på det i kalder draft..
Vi har bruget det meste af tiden på at værre pist på walle over at vi skulle have regler eller andet,
og da marksman og astech kom med iden at sætte nogle esl eller twl regler meldte folk fra.WTF sker der nu bliver der så noget med regler / prøver de forskellige ting .nu kan i godt melde til ----..,,,I ER SKU NOGET DOBBELMORALSKE ER I IKKE ???????
Det er sku blevet et cirkus..
Det var min ide DENGANG med ESL/TWL regler.
Diskutionerne var vist ang spawn rape, så vidt jeg ved.

Men bortset fra det gamle. Ka du ikk bare melde fra denne gang, og når der så er et spil du gider, så melde til på det.

Undskyld mit sprog, men der er da ingen grund til alt det tuderi forfra herinde.
bageren

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf bageren » 03 okt 2010, 20:56

angående esl.
var det et forslag fra mig , så folk kunne blive bedre til inf, det er jo ikke fedt at der evt. går ½ time med at finde ud af hvilke våben man må bruge, + ved selv det er træls at blive kicked fra en inf kamp med muttley , bare fordi man har valgt det forkerte våben, og ikke ved hvilke våben der var tilladt.

alt dette er en trænings taktik der blev brugt i gsn , for at opbygge skills i de evt. våben .

hvad der har været før af uenigheder kender jeg ikke til , dette skal ses som et konstruktivt forslag , og ikke som en klods om benet .

Forslag kunne jo evt være ½ af tiden var fri våben resten af tiden var det så esl. regler.



20 folk har 20 forskellige meninger , men lytter man til de andre finder man ud af at de måske har lidt man selv kan bruge .

Husk nu at diskuterer det , det er ikke sikkert vi er enige men lad os nu diskuterer det og ikke skændes.

mvh.
bageren
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 03 okt 2010, 21:23

det var da godt det ikke var ML der kom med denne ide *lol* wtf

kom nu på banen Spank

KAN MAN, SÅ MÅ MAN...

Eller er i begyndt at se lyset for enden af tunnellen?!?
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 03 okt 2010, 21:29

Hey

Ja jeg ved det det er mig igen ..
men nu melder jeg sku fra helt på det i kalder draft..
Vi har bruget det meste af tiden på at værre pist på walle over at vi skulle have regler eller andet,
og da marksman og astech kom med iden at sætte nogle esl eller twl regler meldte folk fra.WTF sker der nu bliver der så noget med regler / prøver de forskellige ting .nu kan i godt melde til ----..,,,I ER SKU NOGET DOBBELMORALSKE ER I IKKE ???????
Det er sku blevet et cirkus..
JEG HAR IKKE VÆRET PIST PÅ WALLE!
JEG HAR FLERE GANGE FORSØGT AT LEDE FOLK MOD KOMPROMISER!
(Så aner ikke hvad du hentyder til!)

Jeg fatter ikke at man kan blive ved med at køre rundt i det samme igen og igen.
- Jeg sagde ja til at hjælpe med drafting fordi jeg synes, at konceptet, "at man flere klaner går sammen om noget 'hygge'-spil med forud klarlagt setup", er fedt!

Drafting er simpelt - i øjeblikket er der 3 der står for at arrangere draft (Hunter, Rookie og Naith), disse vælger setup og melder det ud.
Derpå har man muligheden for at møde op eller blive væk.

Draft er intet uden deltagere, så selvfølgelig er det naturligt, og absolut underligt hvis ikke, at folk kommer med forslag til forbedringer og emner der er værd at diskutere.
- Det er meget negativt at læse indlæg der kun er der for at rage noget ned, og på ingen måde bidrage konstruktivt..

Ville være skønt hvis alle der sagde noget negativt, også kom med et forslag til forbedring.
Det kan man ikke kræve af folk, men det ville gøre det hele en smule nemmere..


*Venom lavede lige et indlæg mens jeg skrev*
Venom, lad vær' med at lægge yderligere op til mudderkast i min tråd! :evil:

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 03 okt 2010, 21:45

Hey

Ja jeg ved det det er mig igen ..
men nu melder jeg sku fra helt på det i kalder draft..
Vi har bruget det meste af tiden på at værre pist på walle over at vi skulle have regler eller andet,
og da marksman og astech kom med iden at sætte nogle esl eller twl regler meldte folk fra.WTF sker der nu bliver der så noget med regler / prøver de forskellige ting .nu kan i godt melde til ----..,,,I ER SKU NOGET DOBBELMORALSKE ER I IKKE ???????
Det er sku blevet et cirkus..
JEG HAR IKKE VÆRET PIST PÅ WALLE!
JEG HAR FLERE GANGE FORSØGT AT LEDE FOLK MOD KOMPROMISER!
(Så aner ikke hvad du hentyder til!)

Jeg fatter ikke at man kan blive ved med at køre rundt i det samme igen og igen.
- Jeg sagde ja til at hjælpe med drafting fordi jeg synes, at konceptet, "at man flere klaner går sammen om noget 'hygge'-spil med forud klarlagt setup", er fedt!

Drafting er simpelt - i øjeblikket er der 3 der står for at arrangere draft (Hunter, Rookie og Naith), disse vælger setup og melder det ud.
Derpå har man muligheden for at møde op eller blive væk.

Draft er intet uden deltagere, så selvfølgelig er det naturligt at, og absolut underligt hvis der ikke er, folk som kommer med forslag til forbedringer og emner der er værd at diskutere.
- Det er meget negativt at læse indlæg der kun er der for at rage noget ned, og på ingen måde bidrage konstruktivt..

Ville være skønt hvis alle der sagde noget negativt, også kom med et forslag til forbedring.
Det kan man ikke kræve af folk, men det ville gøre det hele en smule nemmere..


*Venom lavede lige et indlæg mens jeg skrev*
Venom, lad vær' med at lægge yderligere op til mudderkast i min tråd! :evil:

/Naith
Jeg synes bare det er sjovt at se de foreslag som kommer her ikke bliver mødt med brændende biler og brosten.

og ja jeg skal nok blande mig uden om :) selv om der er svært :twisted:

jeg skal nok selv prøve at møde op, selv om jeg havde valgt torsdag som draft dag, men der er jo flertallet som bestemmer og det er jo fair nok.

Og naith jeg tror ikke Cobra´s comment var myntet på (draft arrangørene) men nok mere dem der vendte ryggen til og stak af sidst der kom, regler på våben udvalget
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 03 okt 2010, 22:17

jeg skal nok selv prøve at møde op ...
Super, det opfatter jeg som en halv tilmelding! :)
Og naith jeg tror ikke Cobra´s comment var myntet på (draft arrangørene) men nok mere dem der vendte ryggen til og stak af sidst der kom, regler på våben udvalget
Der er ikke kommet regler på. Men vi har tænkt os at prøve et ESL-setup.


Jeg kan ikke gennemskue hvad alle andre tænker, men jeg opfatter det Cobra skrev som oplæg til at nogle folk var "dumme i låget".. Det bryder jeg mig sgu ikke om.

Hvis det Cobra hentydede til, var at der tidligere har været nogen, der har forsøgt med noget bestemt, som der tidligere var folk der ikke mødte op til, så behøver det sgu ikke at have noget at sige nu!
- Der har tidligere været så meget kage på omgang, at det ikke var til at hold ud at følge med i de gamle draftindlæg, så synes man skal passe på med at bebrejde folk for ikke at have haft interesse dengang.

---

Der er ikke nogen lov om at alle drafts skal foregå identisk (det ville sgu være kedeligt!). Så når der bliver lagt op til noget nyt synes jeg man skal være imødekommende, og se det interessante i det, i stedet for at sætte sig i et hul og være imod alt..

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf epoxy » 03 okt 2010, 22:19

[KAGE - slettet af Naith]

Naith, Rookie og Hunter i gør et nice job. Satser stærkt på at møde op!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 03 okt 2010, 22:30

[KAGE - slettet af Naith]
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 03 okt 2010, 22:39

mit forslag til en draft.

som phillipo forslog : esl/twl våben setup.

helst ikke rush(giver mig stress) :lol:

gerne squad rush,eller squad dm( noget med squad, mener det giver lidt mere taktik end ved normal rush)

softcore vs hardcore...betyder intet rammer ikke en meter anyway.
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf =3000=Rookie » 04 okt 2010, 07:34

Jeg holder os på at man skal prøve en masse forskellige ting.

Og som jeg skrev, DENGANG jeg kom med forslaget til esl regler,
så er det sku oplagt at bruge en draft dag på det.

Og som jeg os skrev dengang, hvilket bageren og naith også nævner her, kom med noget konstruktivt, og drop nedrakkende sætninger.
Vi kommer bare til at sidde fast igen.

Så har man et problem med hvad, en fra draftingen sætter op af spil til en onsdag, så meld fra, og evt ytre sin mening omkring hvorfor, uden at kører lort af på siden. Så vent til næste onsdag, så står spillet højst sandsynligt på noget nyt igen.

Kommer man med konstruktive indlæg, bliver man helt sikkert prioriteret, måske ikke næste onsdag, men det er blevet hørt.
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 04 okt 2010, 07:49

Rookie, hvad med om vi får lavet en forslagstråd som kun dig Hunter og jeg kan skrive i?

Så kan vi quote de fornuftige forslag, så de er synlige for alle.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Cobra » 04 okt 2010, 07:56

Hey igen
Det har slet ikke noget med dem der står for Draft at gøre ,,,
Men det har altid blevet sagt at ...kan man så må man...
men mener bare folk var imod regler før ,da det var walle der kom med det .
og ja han snakkede ikke kun om spawnraip regler,
han var nemlig med på at køre TWL / ESL regler så man fik noget ud af det.

men der blev sagt DRAFT ER FOR SJOV OG KAN MAN SÅ MÅ MAN..

Jeg er mener skal man køre twl/esl regler så er det funwar ikke draft.

og det vil muttley meget gerne spille funwar .hvorfor så ikke bruge noget tid på det ,de spiller ESL Kamper og vil meget gerne spille 8vs8 eller mere.
IM THE CARL GUSTAV KING
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 04 okt 2010, 08:20

Hey Cobra.

Jeg vil ikke placere draft under en bestemt kategori.

Draft er jo mere end blot public-gaming.
I forhold til war, så vil man indenfor drafting være uafhængige af om man kan finde en stor klan, der vil stille med et hold imod os.

Desuden så er drafting meget fleksibelt, og det er muligt at vende 180 grader og lave et komplet anderledes setup fra draft til draft.

Vi kan jo, hvis der er opbakning for det, sagtens stille op til funwar. Men det vil jo kræve at Muttley har samme (eller deromkring) antal spillere der møder op.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 okt 2010, 09:36

Hooah Venom/Cobra!
kom nu på banen Spank

KAN MAN, SÅ MÅ MAN...
Så vidt Undertegnede husker, så sagde INGEN at der aldrig ville komme regler fra tid til anden. Det folk stejlede over Venom var, at ML ville tvinge jeres regler ned over hovedet på os andre til alle Draftings og netop derfor blev debatten så ophedet! Men lad os nu for i himlens skyld lade den diskussion ligge, sry sry sry... :wink:
Det der her er tale om er jo bare lejlighedsvis ESL-Regel Setup o.s.v. INTET FAST, som Undertegnede forstår det(ret mig hvis jeg tager fejl)...

Undertegnede har jo netop forsøgt i en længere periode, i -ML-'s Forum, at forklare at vi gerne så, at ML vendte tilbage til Drafting og at vi LEJLIGHEDSVIS sagtens kunne afprøve nogle af jeres idéer vedr. Setup. Det har Drafting Arrangørene ihvertfald givet udtryk for, som jeg også skrev i jeres Forum...

Så vi håber da at se jer, således at vi kan få begravet den stridsøkse og få gamet lidt til Drafting i fællesskab!!!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja jeg ved det det er mig igen ..
men nu melder jeg sku fra helt på det i kalder draft..
Vi har bruget det meste af tiden på at værre pist på walle over at vi skulle have regler eller andet,
og da marksman og astech kom med iden at sætte nogle esl eller twl regler meldte folk fra.WTF sker der nu bliver der så noget med regler / prøver de forskellige ting .nu kan i godt melde til ----..,,,I ER SKU NOGET DOBBELMORALSKE ER I IKKE ???????
Det er sku blevet et cirkus..
Cobra sådan nogle indlæg er sq bare ikke særligt gennemtænkte kammerat, vel...
Prøv nu for FAN... at være lidt åben og forsøge at finde et fælles ståsted, i stedet for bare at stå og råbe skingert i hjørnet... Det er sq trættende i længden, at høre på!!! Her tror jeg, at jeg taler for en hel del af Forums Brugere...

Drafting er hverken det ene eller det andet. Vi kan jo selv bestemme om vi vil spille med Regler, SpawnRape, FunWar, eller hvad vi nu finder ud af... DER ER JO NETOP DET DER ER DET SMUKKE VED DRAFTING, NEMLIG AT VI KAN SELV BESTEMMER OG ALT ER FRIT OG ALT KAN AFPRØVES, uden at en mand, eller en klan skal bestemme hvordan tingene skal køres...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Generelt :

Vedr. Redaktørenes sletning/redigering af Brugerenes indlæg.
Der vil IKKE fremover blive redigeret/slettet i folk indlæg, af nogen OVERHOVEDET. Det har altid været politikken her i Forum, at vi vil holde det 100% frit og folk må poste det de selv finder rigtigt. NETOP derfor forpligter det også i forhold til, hvad man bør kunne tillade sig af poste uden at fremstille sigselv som en tåbe, ik'...?
Så husk det nu Drenge og Piger... Hold nu PLZ den saglige og kammeratlige tone!!! (ellers propper SPANK'eren en Neostead 2000 op i røven på jer og tilfredsstiller sigselv på svedige måder, med jeres spæde kroppe til i flækker på langs, fra den brune nødudgang, til pandebrask!!!) :lol: :lol: :lol:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 04 okt 2010, 11:50

hehe ok Spank det var også det Naith gjorde ved at fjerne brostenene :)

Bare lige for at runde den af :

forskellen på da Walle fik overdraget drafting efter Aztek og så nu er at folk acceptere det Drafting udvalget finder på, på godt og ondt,, og som Naith skrev man kan jo ikke tvinge folk til noget de ikke vil..så uanset hvad folk siger og gør så var det bare den forkerte person der kom med oplægget den gang...(men lidt synd for walle som overtog hvervet i god tro og menning)

Og længere er den vist ikke.
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster