en lille hilsen fra wille ;)

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

en lille hilsen fra wille ;)

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 13 nov 2010, 08:35

En nonnes bekendelse

En hippie stiger ind i en bus og sætter sig ved siden af en nonne på det forreste sæde. Hippien ser på nonnen og spørger, om hun vil i seng med ham.
Nonnen, der er overrasket over spørgsmålet, afslår venligt og står af ved næste stoppested.

Da bussen atter kører, siger buschaufføren til hippien:
"Hvis du er interesseret, kan jeg godt fortælle dig, hvordan du kommer i kanen med nonnen."
Det vil hippien naturligvis gerne vide, så chaufføren fortæller, at nonnen hver tirsdag ved midnatstid går til kirkegården for at bede til Herren.
"Hvis du klæder dig i rober og noget glimtende puder, kan du fortælle, at du er Gud og få hende til at dyrke sex med dig."
Hippien beslutter sig for at forsøge. Så tirsdag aften gå han forklædt hen på kirkegården og venter på nonnen. På slaget 12 dukker nonnen op. Da hun er midt i bønnen kommer hippien frem fra sit skjul og siger:
"Jeg er Gud - jeg har hørt dine bønner, og jeg vil lade dem gå i opfyldelse, men du bliver nødt til at dyrke sex med mig først."
Nonnen går med til det, men beder om, at det må blive analsex, da hun på den måde kan beholde sin mødom. Det har hippien ikke noget imod - og går hurtigt i gang med nonnen……
Da han er færdig tager han sin maske af og råber: "Haha, jeg er hippien fra bussen!"
Nonnen svarer ved at hive sin maske af og råbe: "Haha, jeg er buschaufføren"!
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: en lille hilsen fra wille ;)

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 13 nov 2010, 08:37

Man må tage konsekvensen

En gammel mand står på toget og sætter sig i en kupe, hvor der sidder en punker med hanekam og alt hvad der nu hører sig til en punker.

Den gamle mand og punkeren sidder længe og ser på hinanden uden at sige noget. Da de har kørt et stykke tid uden at sige noget, siger punkeren til den gamle mand:
"Hvad så dit gamle fjols, har du aldrig gjort noget vildt?"
Den gamle mand sidder et stykke tid og kigger intenst på punkeren, inden han svarer:
"Jo, det har jeg faktisk, dengang jeg var ung, kneppede jeg en høne - og nu sidder jeg og spekulerer på om du er min søn!"
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: en lille hilsen fra wille ;)

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 14 nov 2010, 00:32

:D
:D
:D
:D
:D

Specielt den sidste er god........ :shock:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"


Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster