Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 18 sep 2011, 16:18

Hold nu kæft med jeres lort om det valg , danmark stemte , flertallet har talt , end of line !

Jeg nåede dog ikke at stemme , da min dag har stået på skole , og arbejde :s

Havde ellers tænkt mig at smide en stemme på Enhedslisten ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 18 sep 2011, 16:54

Hehe kunne finde lignende artikel i børsen fra torsdag, mener jeg det er:) nu må vi se med den julefrokost:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 18 sep 2011, 21:40

Tennek - Husk mig på lige at stikke dig en flad næste gang vi ses !!!! Enhedslisten......????? Du står til røvtur hos Spank'eren og mig til julefrokosten. Din lille lede kommunist :-) Du kan fremover bare kalde dig for Tenin i stedet for.

Boogey, som bankmand kan du da umuligt stemme på et parti der vil beskatte din arbejdsplads med yderligere 2 mia kr. Det betyder jo at enten bliver du fyret fordi arbejdspladsen bliver tvunget til at spare eller også pålægger I kunderne med nye gebyrer for at tørre regningen for de 2 mia kr. af på dem.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2011, 22:05

Hooah Tennek!
Hold nu kæft med jeres lort om det valg , danmark stemte , flertallet har talt , end of line !

Havde ellers tænkt mig at smide en stemme på Enhedslisten ;)
Tennek, hvis du ikke vil eller evner at forholde dig til andres holdning til politik, så står det dig frit for at undlade at deltage i denne diskussion!
Når du nu siger "flertallet har talt", skal vi så ikke lige være enige om at ca. 8500 mennesker ikke udgør et ret overbevisende "flertal". Det var jo rent faktisk det antal der afgjore Danmarks fremtid...!!! FØØØØØj...!!!
At du så ikke engang har benyttet dig af din demokratiske ret og PLIGT, til nemlig at stemme, burde simpelthed diskvalificere dig fra al fremtidig stemmeafgivelse til alle fremtidige valg!!! Havde du ikke tid i torsdags, SÅ BURDE DU FANDEME HAVE BREVSTEMT FØR I TORSDAGS!!!

En anden ting jeg så heller ikke kan forstå er at du, NETOP DU, som jo må siges at representere, sagt på mest neutrale vis, "BondeRøvene" her i [SPARTA]. At du så kan finde på at stemme SÅ langt fra Venstre som jo 100% burde være dit åbenlyse valg, right?

Men som Peace og jegselv tidligere har skrevet, SÅ GLÆDER VI OS TIL AT NAGLE DIG OG DINE KOMMUNISTISKE ARGUMENTER TIL VÆGGEN UNDER JULEFROKOSTEN!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 19 sep 2011, 04:55

Jeg er så lidt politisk anlagt som man kan blive , rent ud sagt synes jeg det er det mest kedelige der findes på moder jord .

Grunden til at jeg ville ha stemt enhedslisten , kommer sig af at jeg forklarede mine forældre at jeg vil stemme på dem som ikke skærer i SU'en , og ældre-sektionen . Og fik at vide det vil enhedslisten ikke , fint nok , så fik de min stemme :)

Hva de ellers står inde for , aner jeg ikke en skid om xD
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 sep 2011, 07:02

Hooah Tennek!
Jeg er så lidt politisk anlagt som man kan blive , rent ud sagt synes jeg det er det mest kedelige der findes på moder jord .

Grunden til at jeg ville ha stemt enhedslisten , kommer sig af at jeg forklarede mine forældre at jeg vil stemme på dem som ikke skærer i SU'en , og ældre-sektionen . Og fik at vide det vil enhedslisten ikke , fint nok , så fik de min stemme :)

Hva de ellers står inde for , aner jeg ikke en skid om xD
Ahhhhh......!!! Du har fuldstændigt ret i at Enhedslisten vil dele VOLDSOMT ud af den store kage(finanserne) til ALLE, dog uden den mindste bekymring for HVOR VI OVERHOVEDET SKAL FÅ KAGEN FRA!!! 
Tennek, jeg elsker dig som en bror, vil gå igennem ild og vand og endda gerne tage en kugle for dig, hvis det var det det gjalt... Men du er mit POSTERCHILD for at ikke alle burde have lov til at stemme... 
Men desværre er din stemme ligeså meget værd som min og f.eks. Peace's og det må vi jo bare leve med... 
Hvis jeg skulle give dig et godt råd, så vil jeg sige ligesom Henry Ford, sagde til sine kunder, da han var den første der producerede biler i verden. Han sagde, "i kan få jeres biler i alle farver, så længe den er sort!" Så jeg vil sige til dig Tennek, næste gang der er valg, så må du stemme 100% som du vil, bare du sætter dit kryds ved Liberal Alliance!!!
Her kommer begrundelsen : Jeg kan ikke forestille mig, at du som Jyde, der godt ved at man skal arbejde for sine penge mener, at man stort set bare overføre hele sin løn til staten og så fordeler de den som de mener er bedst, at alle banker skal overtages af det offentlige og nationaliseres, de fleste større danske virksomheder skal samme vej og vi skal have et klasseløst samfund, efter model Sovjet(Russerne prøvede jo med STOR succes, at få den model til at virke i 60år), hvor alle pine død skal have ligemeget og det private initiativ næsten er kriminelt og i hvertfald på INGEN måde må kunne øge din private indkomst... Alt dette står Johanne Smidt Nielsen for med hendes parti, nåååå nej, Enhedslisten har jo ikke nogen Formand, fordi INGEN må være mere end andre. Så hun er vel bare deres "profil"...



SPANK signing out...
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 19 sep 2011, 15:22

Havde faktisk osse overvejet Liberal Alliance indtil jeg fik at vide jeg nok ville få mere ud af at stemme enhedslisten i mit perspektiv xD
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 19 sep 2011, 19:18

Halløj Tennek aka Tenin :-)

Hvem har fyldt dig med så meget lort omkring det med at stemme på Enhedslisten i stedet for LA ??? Du burde efterhånden vide at Spank og jeg per definition har RET I ALT !!!!

Derfor spørger du fremover os til råd vedrørende ALT.... Så stopper du med at fejle så meget i dit liv. Vores første råd vil være at udpege vedkommende som gav dig rådet vedrørende at stemme på liste Ø så Spank og jeg kan sætte en stopper for den sørgelige eksistens :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster