Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 okt 2011, 09:00

Hooah Kids!

Så er den gal igen... Danmark skal tæske Sverige, således at vi på sigt kan tilbageerobere de besatte områder, som jo er Skåne, Halland og Blekinge! Det er en kamp der er aftalt mellem landstrænerne, for at få formen finpudset til EMslutrunden.

Fredag d. 11 november skal slaget stå i Parken i en venskabskamp kl. 19:00...

Vi håber på at kunne gentage succesen med Vinger hos Solo, på Amager, en masse bajer og så fællestransport til Parken ca. kl. 17...
SPANK'eren forsøger at skaffe billetter, så snart de ryger på BilletNet. Prisen for en voksen er 225kr.

Tilmeldte :
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Hunter
[SPARTA]KokAmok
[SPARTA]Mandal
[SPARTA]Peace
[SPARTA]Banjo
[SPARTA]AzTek
[SPARTA]Don P




Last updated d. 23/10 2011...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 okt 2011, 11:13

Hunter + kokamok er order2go.

Men hvis vi ikke kan sidde i en fællesgruppe tager vi forbehold for at framelde os igen. Grunden at det er maks kedeligt. At sidde 2 og 2.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 okt 2011, 11:22

Hooah Hunter!
Men hvis vi ikke kan sidde i en fællesgruppe tager vi forbehold for at framelde os igen. Grunden at det er maks kedeligt. At sidde 2 og 2.
Tror ikke det bliver noget issue, da vi jo denne gang kan bestille fra det sekund billetterne kommer i salg. Sidst fik vi jo først bestilt ca. 5 måneder efter at billetterne blev frigivet... Men skal nok holde denne Tråd Up2Date!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 15 okt 2011, 18:21

Skal Solo ikke med denne gang ?? Er han overhovedet kommet hjem fra Spunk endnu ?
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Solo » 17 okt 2011, 16:02

Hold da kæft din tosse det var jo ikke mig der næste lå og sov inde på spunk vel?

Og nej jeg skal ikke med da jeg skal ud og spise den aften
Billede
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 17 okt 2011, 17:59

Nå!!! Men må vi godt komme forbi og spise vores vinger i din sofa og se TV imens ??? Jeg regner med at Kosten er gæstfri som altid?
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Solo » 18 okt 2011, 12:48

Hun er ikke hjemme da hun er ude og spise sammen med mig
Billede
Billede
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf The Don P » 18 okt 2011, 14:29

Hvis den samlede pris bliver bare nogenlunde overkommelig samlet, kunne det da godt ske at jeg skulle komme den dag og se lidt bold :)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 18 okt 2011, 18:19

Hej don.

KokAmok om jeg selv skal kører der over d.11 og vil med glæde kører forbi og hente dig 4 FREE. men vi bliver så til gengæld til om søndag d.12 om aftenen, ellers kunne du snakke med epoxy og komme hjem til ham weekenden over og kører med os hjem igen.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 18 okt 2011, 19:27

Alt efter vi ikke kan chrashe ved solo først. så skal vi have fundet et sted at samles før kampen.

er der nogen der ligger hus til at eller skal vi mødes et sted og få en Buffet i nærheden først.

mig selv og Kokamok er nok lige Farum/værløse ved omkring klokken 16:00 eller lign så det fedeste var at vi kunne mødes et sted nær Parken og få noget fodder og nogle bajer.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf =3000=kaiserholm » 22 okt 2011, 21:46

Hejsa, drenge.

Jeg er bundet af arbejdet den pågældende dag, men forsøger stadig at bytte mig fri, hvilket der er gode muligheder for at lykkes med.
Men hvad siger deadline for arrangementet????

Mere at de sidste 2 skud, jeg venter svar fra, kommer i løbet af næste uge!

Håber stadig på at blive en del af turen.
Holm out.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 okt 2011, 22:36

Hooah Kaiser!
Jeg er bundet af arbejdet den pågældende dag, men forsøger stadig at bytte mig fri, hvilket der er gode muligheder for at lykkes med.
Men hvad siger deadline for arrangementet????
Du skal sq se at komme i HAK der Mester! Billetterne ryger i salg på mandag og vi må vel hellere bestille der!

Så skal jeg snuppe en til dig, or NOT...??? Får du også lige styr på Rookie og de andre, om de er klar, eller hva'...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 22 okt 2011, 23:04

Husk at bestille 2 billetter til Rookie så han han kan være der :lol: :lol: :wink:
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf AzTek » 23 okt 2011, 06:37

venskabskamp mod Sverige det er der sku ikk noget der hedder hehe men AzTek er Order2Go på parken den 11/11
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 okt 2011, 11:04

Hooah Kids!

UPDATE VEDR. LANDSKAMPEN d. 11/11 2010...!

Som sagt, så ryger billetterne i salg i morgen kl. 10 og vi er pt 7 mand + en måske Kaiserholm, fra =3000=.

Undertegnede forsøger at skaffe 2 x 4 billetter (hvis Kaiser er en slapsvans og ikke dukker op, så kun 1 x 4 + 1 x 3) på rækker lige over og under hinanden. På den måde sidder alle tættere på hinanden og det er en del mere hyggeligt, end at man sidder på en kilometer lang enkeltrække og man kun kan snakke med dem lige ved siden af sigselv...!!!

Planern for d. 11 er i første omgang, at vi mødes hos SPANK'eren kl. ca. 15, i Ishøj, til vinger og en spandfuld bajer og så hopper vi på S-Toget kl. ca. 17stykker, ind til Østerport og prajer en stor taxi(ca. 15-20kr pr. snude) derfra ind til Parken, så vi er der til Kampstart kl. 19...! Undertegnede skal gerne stå for indkøb af bajer + vinger for et mindre beløb pr. mand ca. 50-60kr.

Alternativert modtages MEGET gerne, da dette er lidt en nødløsning, når nu Solo er CHICKENSHIT og ikke er Order2Go denne gang!!!

Denne Tråd updates i løbet af i morgen, når der er skaffet billetter...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster