Bedste jokes tråden...

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Canex » 16 nov 2011, 21:19


der ligger uomtvisteligt 25kr. i købmandens kasseapperat og buddet står uomtvisteligt med 2kr. i hånden til sidst og det giver altså et samlet antal enkroner på 29kr. Det samlede beløb mændene lagde i aller første omgang var uomtvisteligt 30kr.

Så der ER noget der stinker i dette regnestykke!!!

SPANK signing out.....
du skal altså have lavet din lommeregner. som du selv skriver, så er der 25 kr til vinen og 2 kroner til budet og det giver 29 kr ???? ahh skulle vi nu ikke lige. det giver 27 som jeg jo har sagt hele tiden...
de 27 kr er inkl. 2 kroner til buddet.
/Canex

Billede
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 10 sep 2013, 13:12

En arbejdsløs fyr søgte et rengøringsjob hos Microsoft.

Chefen inviterer ham til samtale og en egnethedstest (som gulvvasker).

Efter samtalen siger chefen til den arbejdsløse: "Du er ansat; giv mig din e-mail adresse så sender jeg dig nogle formularer, som du skal udfylde samt tid og sted for hvornår du begynder den første dag".

Den arbejdsløse svarer ganske fortvivlet, at han ikke har nogen computer og derfor heller ingen e-mail adresse.

Chefen meddeler ham, at har han ingen e-mail så eksisterer han slet ikke virtuelt og kan således heller ikke blive ansat hos Microsoft.

Dybt fortvivlet går den arbejdsløse hjem.

Han ved ikke hvad han skal gøre og har kun 10$ i lommen. Han beslutter sig for at købe en kasse med 10 kg tomater i det nærliggende supermarked.

På mindre end 2 timer har han solgt alle tomaterne for det dobbelte af det, som han betalte for dem.

Dette gentager sig endnu et par gange og han tager hjem med 80$ på lommen.

Således realiserede han, at han også på denne vis kunne skaffe sig til livets fornødenheder.

Hver dag stod han tidligt op og kom sent hjem og han mangedoblede sine penge hver dag.

Et stykke tid senere købte han sig en kærre... byttede den til en varevogn og snart, snart havde han en hel vognpark af lastbiler.

Efter få år ejede han den største grossistvirksomhed indenfor frugt og grønt i Amerika.

Efter således at være nået så langt, begynder han at tænke på sin families fremtid og beslutter sig for at tegne en livsforsikring.

Han ringer til en forsikringsagent og vælger en forsikringstype. Da samtalen er slut spørger agenten efter hans e-mail adresse således, at han kan sende policen.

Manden svarer, at han ikke har nogen e-mail.

Hvortil agenten forundret siger: "Underligt, De har ingen e-mail adresse og har alligevel præsteret, at opbygge så stort et imperium. Tænk, hvad De kunne have udrettet hvis De havde haft e-mail".

Manden tænkte lidt og svarede så: "Jeg kunne være blevet gulvvasker hos Microsoft".


To amerikanere fra New Jersey er på jagt ude i skoven, da den ene pludselig falder om. Han trækker tilsyneladende ikke vejret, og hans øjne er helt glasagtige. Jagtkammeraten hiver sin mobiltelefon frem, ringer 112, og stammer: »Min kammerat er død. Hvad skal jeg gøre?«.

Telefonisten svarer: »Tag det helt roligt. Jeg skal nok hjælpe dig. Men først må vi være helt sikre på, at han er død«. Der bliver tavst i røret. Så lyder der et skud. Jægeren kommer tilbage på linjen og siger: »O.k., og hvad så?


En mand i en varmluftballon indså, at han var faret vild. Han reducerede højden, og så en kvinde nede på jorden.

Han gik længere ned og råbte til kvinden:

"Undskyld, kan du hjælpe mig? Jeg har aftalt et møde med en ven for en time siden, men jeg ved ikke, hvor jeg befinder mig!"

Kvinden svarede: "Du befinder dig i en varmluftballon ca. 30 fod over havet på 55o 41' 47" nordlig bredde og 10o 12' 47" vestlig længde."

"Du må være tekniker," sagde manden.

"Det er jeg," svarede kvinden, "men hvordan vidste du det?"

"Tja," sagde manden, "alt hvad du har sagt, er teknisk korrekt, men jeg har ikke nogen anelse om, hvad jeg skal bruge oplysningerne til. Og faktum er, at jeg stadig ikke ved, hvor jeg er. Det eneste jeg har fået ud af din hjælp er, at jeg er endnu mere forsinket."

Kvinden på jorden svarede: "Du må være leder"

"Det er jeg," svarede manden, "men hvordan kunne du vide det?"

"Det er enkelt. Du ved ikke, hvor du er, eller hvor du skal hen. Du er kommet op ved hjælp af varm luft. Du har indgået en aftale, som du ikke er i stand til at holde, og du forventer, at mennesker under dig skal løse dit problem. Faktum er, at du befinder dig i samme situation, som du gjorde, før du traf mig, men nu er det pludselig min fejl!"
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster