Bedste jokes tråden...

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 06 nov 2011, 16:40

Her kan vi Alle skrive nogle fede jokes, så må vi se hvem der har de bedste.... SO LETS GET STARTED...

ligger ud med en lille en.

Ole til Lille Per : min far kan tæve din far.
Lille per til Ole : det kan måske godt værer, men min far kan få din mor til at komme uden at kalde på hende.... !!
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 10 nov 2011, 07:38

En ung brunette går til lægen og siger, at hendes krop gør ondt, uanset hvor hun rører ved dén.

- "Umuligt", siger lægen, "Vis mig det."

Hun trykker med pegefingeren på albuen og skriger af smerte, så trykker hun på sit knæ og endnu et skrig lyder, det samme sker da hun trykker på sin ankel og skulder.

- Lægen siger: "Du er ikke rigtig brunette, vel...??"

- "Nej", siger pigen, "Jeg er blondine!?"

- "Det tænkte jeg nok", siger lægen, "Din finger er brækket!"




Manden er ude og prøve grænser i sin nye bil, da han opdager en motorcykelbetjent i bakspejlet. Han beslutter sig for at stikke af, men må opgive efter et par kilometer.

Betjenten siger:
- ”Jeg har haft en dårlig uge, så hvis du har en undskyldning, jeg ikke har hørt før, slipper du”.

Manden:
- ”En af dine kollegaer stak af med min kone i sidste uge, så da jeg så dig, troede jeg, at han ville levere hende tilbage”.

Betjenten:
- ”Fortsat god dag”!
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
[SPARTA]Dvil
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 88
Tilmeldt: 25 dec 2010, 14:43

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Dvil » 11 nov 2011, 00:29

her er en god joke til jer :P
taget fra SPARTA's Platoon Top player stats.
Vedhæftede filer
topplayer.jpg
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf AzTek » 11 nov 2011, 02:46

Zing yir boi best joke evaaar
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 nov 2011, 10:15

Hooah Kids!

Denne her er faktisk mere en hjernevrider/matematisk paradox...

Matematik = SUCKS...!!!

Tre mænd går ind til en købmand og køber en flaske kirsebærvin til 30kr. D.v.s. de lægger hver 10kr.
De går ud af butikken og er glade for deres vin. Dog kommer købmanden lidt efter i tanke om, at kirsebærvinen jo var på tilbud til 25kr. denne uge. Han sender derfor bybudet efter de tre mænd med de 5kr. de har betalt for meget.
Bybudet indhenter mændene og giver dem hver en krone, fordi de kan jo alligevel ikke dele 5kr. ligeligt imellem tre personer og de siger derfor til budet, at han bare kan beholde de sidste 2kr. og så ender historien her... Eller gør den???

Hvis man regner matematikken ud, så havner man i et matematisk paradox fordi :
3 mænd betaler 10kr. hver = 30kr. De for hver 1kr. retur i tilbudsrabat. D.v.s. at nu har de kun betalt 9kr. pr. snude og vupti 3 x 9 = 27kr og så sammenlagt med bybudets 2kr er det jo 27+2=29kr og hvordan kan det passe med at de tre mænd startede med at lægge 10kr. hver... = WTF...???

Finde den sidste 1kr. der mangler for at regnestykket kan gå op, hvis du kan. Fordi tallene er jo gode nok og matematikken holder jo vand... Man er bare havnet i et paradox!

Denne riddle er super fed, at køre på fulde mennesker til f. eks. en fest. Så giver man dem 30 f.eks. kapsler/tændstikker og så læner man sig tilbage og ser dem gå amok...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 11 nov 2011, 15:28

Uanset hvad de har givet pr person, så har de jo en flaske vin til en værdi af 25 kr + de hver har en 1 krone og buddet fik 2 kroner.. = 30 kr :)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Canex » 15 nov 2011, 14:41

Den stakkels hund...:
To hunde sidder hos dyrelægen, en schæfer og en Sanktbernard.
Sanktbernard: ":Nå hvad skal du så her?
schæfer: "Jeg skal ind og havde dødssprøjten!"
Sanktbernard:" Nårh, hvad har du dog lavet?"
schæfer: "Jeg jagtede husets kat, flåde gardinerne og gnavet i alle skoene og har ædt husets fugl. Hvad med dig?"
Sanktbernard: "Jo ser du... Min frue var i bad, og jeg skulle sådan tisse, så da jeg jo ikke kunne kommer ud, måtte jeg vande gulvet på toilettet. Da jeg er en stor hund, var det også en stor sø. Ja, så stiger fruen ud af badet og sopper rundt i det, og da hun bugger sig ned for tørre det op, så var det sku for fristende, sådan som hun stod der helt nøgen. Så jeg hoppede op, og gav hende en ordenlig omgang bagfra."
schæfer: "Det må jeg nok sige, så du skal også havde dødssprøjten!
Sanktbernard: "Nææ, jeg kom bare for at få klippet klørene."
/Canex

Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Canex » 15 nov 2011, 14:43

Ludertesten
Ham: Er du luder?
Hende: Nej!
Han lægger 100 kr på bordet.
Ham: Vil du gå i seng med mig for 100 kr"
Hende: Nej!
Han lægger 1000 kr på bordet.
Ham: Hvad så nu?
Hende: Nej!
Han lægger 5000 kr på bordet.
Ham: Hvad så nu?
Hende: Nej!
Han lægger 10.000 kr på bordet.
Ham: Hvad så nu?
Hende: Tjae, okay.
Han tager alle pengene igen, undtagen de 100 kr.
Hende: Hør hvad laver du?
Ham: Nu har vi slået fast du er luder, nu skal vi til at forhandle om prisen.
/Canex

Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Canex » 16 nov 2011, 09:42

Hooah Kids!

3 mænd betaler 10kr. hver = 30kr. De for hver 1kr. retur i tilbudsrabat. D.v.s. at nu har de kun betalt 9kr. pr. snude og vupti 3 x 9 = 27kr og så sammenlagt med bybudets 2kr er det jo 27+2=29kr og hvordan kan det passe med at de tre mænd startede med at lægge 10kr. hver... = WTF...???

Finde den sidste 1kr. der mangler for at regnestykket kan gå op, hvis du kan. Fordi tallene er jo gode nok og matematikken holder jo vand... Man er bare havnet i et paradox!

SPANK signing out.....
det er ikke meningen at du skal ligge de 2kr til de 27 kr. de har jo givet 9 kr hver, hvilket rigtig nok giver 27, men de 27 kr dækker over en falske vin til 25 kr, samt 2 kr til budet. dermed går det jo også op.. der mangler ikke en krone. Regnestykket der er blever skrevet op til sidst, har bare ikke noget med selv "historien" at gøre. :D
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 nov 2011, 10:58

Hooah Canex!
det er ikke meningen at du skal ligge de 2kr til de 27 kr. de har jo givet 9 kr hver, hvilket rigtig nok giver 27, men de 27 kr dækker over en falske vin til 25 kr, samt 2 kr til budet. dermed går det jo også op.. der mangler ikke en krone. Regnestykket der er blever skrevet op til sidst, har bare ikke noget med selv "historien" at gøre. :D
Du kan sq da ikke sige, at de 30kr. som hele regnestykket er baseret på, som var udgangspunktet ikke har nogen relevans...
De starter jo med at måtte hoste op med de 30 kr. Så ryger der 5 retur til dem, hvor de kun får 1kr. hver = 10kr. - 1kr. i rabat de får retur, SÅ KAN DE DA KUN HAVE BETALT 9kr. pr. snude, right?
Sidst jeg kontrollerede min lommeregner, så var 3 x 9 = 27 kr, eller tager jeg fejl her...???

Buddet står med 2kr. og mænde står med 9kr. x 3 = 27kr. Så må det da blive 2 + 27 = 29

Du kan jo ikke bare ignorere halvdelen af regnestykket...! Men jeg skal nok lave regnestykket med dig til Julefrokosten med ølkapsler, eller noget andet, don't worry...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Canex » 16 nov 2011, 11:14

Du bliver sku aldrig et matematik geni lille ven..

du tæller de 2kr. budet har fået 2 gange... det må man ikke i matematik. man skal lægge det samme til eller fra på begge sider af = tegnet hver gang. det er matematik 101.

de 3x9 kr er rigtig nok 27 kr, men ud af de 27 kroner er både de 25 kroner til vinen og de 2 kroner til budet, ergo må du ikke ligge 2 kr til igen, da du så har givet budet 4 kr og det er ikke en del af historien.

enden du begynder at skejle ud over dette, så skal du lige sætte dig ned, læse noget matematik og så stille ligningen op med de rigtige summer, så kommer du frem til at det passer.
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 nov 2011, 11:55

Hooah Canex!
du tæller de 2kr. budet har fået 2 gange...

de 3x9 kr er rigtig nok 27 kr, men ud af de 27 kroner er både de 25 kroner til vinen og de 2 kroner til budet, ergo må du ikke ligge 2 kr til igen, da du så har givet budet 4 kr og det er ikke en del af historien.
Hvor er det lige du ser at 2JEG2 giver buddet 4kr...???

enden du begynder at skejle ud over dette, så skal du lige sætte dig ned, læse noget matematik og så stille ligningen op med de rigtige summer, så kommer du frem til at det passer.
Er det institutionskuller der indfinder sig på Odense Universitet, eller er det jeres underviser der uddeler pot, til eleverne... Du er sq da helt skæv!!!

Det er jo et 100% simpelt regnestykke, man næsten kan lave på fingrene, selv på Uni, right? Hvis du begynder at lave kaosteori og Kvanteteori, så kan du nok komme ud i nogle Fraktaler der kommer i nærheden. Men sæt dig nu med 30 x 1kr. and watch what happens...!

Happy fingercounting...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Canex » 16 nov 2011, 12:40

hvad er det din minimale matematik forståelse ikke forstår? :)

de 3x9 kr = 27kr der skal du trække 2 kroner fra til budet = 25 kr og 25 kroner fra til vinen = 0 kr...

du kan ikke sige 27kr + 2 kr, for der er ikke 2 kroner at ligge til!!!!!!!!

de 3 personer har købt ydelser ved købmanden for 27 kr, 25 for vinen 2 for budet (drikke penge om du vil) ergo er der ikke 29 kr, men 27 kr, og så har de 3 gutter 1 kr hver, = 30 kr... !!!!
/Canex

Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 nov 2011, 14:13

Lille store Spank.. Canex har da helt ret.. Det er bare svært at forklare, og nu vil jeg lave et halvhjertet forsøg på at hjælpe Canex med at få din hjerne til at følge med :)

1. De 3 mand køber en flaske vin til 30 kr = aka de har givet 10 kr. hver.
2. Nu kommer købmanden i tanke om at de egentlig kun skulle have givet 25 kr hver, og de får nu 5 kr. tilbage = de har på nuværende tidspunkt så kun brugt 25 kr. ved købmanden.
3: Mændende vælger så at 2 kr af den 5'er der kommer tilbage skal gå til buddet = mændende har nu brugt 25 kr. på vinen + 2 kr. på buddet = 27 kr.
4. De 3 mænd får 1 kr hver retur = derved 27 kr. + 3x1kr = 30.

Den er sku sikkert svær at lave med 30 x 1 kroner (i hvertfald med mit meget lave matematikniveu, niveau c, med knap nok bestået :) )
Men der er jo også noget af- og oprunding undervejs.. eller har jeg helt misforstået det hele ? :)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Bedste jokes tråden...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 nov 2011, 16:36

Hooah Canex og Boogey!

Lister lige FAKTA :
Samlet beløb der er i omløb til at starte med = 30kr ===> FACT
Hver mand har betalt 9kr, efter de fik deres 1kr. hver af bybuddet ===> FACT
Mændenes reelle udlæg til vin er så 3 x 9kr = 27kr. ===> FACT
Bybuddet står kun med 2kr. i hånden ===> FACT
27 + 2 = 29 ===> FACT


I selve regnestykket er det jo ligemeget om det er købmanden, eller bybuddet der tælles hvor mange gange, eller hvad man må på den ene side af = tegner og hvad man må på den anden side(du har forøvrigt ret Canex vedr. dette)...
Men det mændene har måtte have op af lommen er uomtvisteligt 9kr. pr. mand, der ligger uomtvisteligt 25kr. i købmandens kasseapperat og buddet står uomtvisteligt med 2kr. i hånden til sidst og det giver altså et samlet antal enkroner på 29kr. Det samlede beløb mændene lagde i aller første omgang var uomtvisteligt 30kr.

Så der ER noget der stinker i dette regnestykke!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster