Lige lidt til smilebåndet

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Lige lidt til smilebåndet

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 16 apr 2012, 12:45

Hjemmehjælperen er på besøg hos den gamle dame. Damen tilbyder hjemmehjælperen nogle nødder fra skålen på bordet. jo tak, det lyder lækkert Hver gang hjemmehjælperen kom var skålen fyldt op igen. hør sagde hun de behøver ikke at købe alle de nødder for min skyld spiser de dem ikke selv? nej siger den gamle - Jeg spiser kun chokoladen der er udenom

En mand og hans kone er på ferie i udlandet, da konen finder et tamt stinkdyr. Nej hvor er den sød, den vil jeg gerne have med hjem til Danmark. Det kan du godt glemme siger manden, den får du aldrig i gennem tolden. Jo jeg gemmer den bare nede i mine trusser. Jamen hvad med lugten? Ja dør den så dør den.

To bøsser kommer forbi et hegn, hvor en ged sidder fast. Den ene smider straks bukserne, og gennempuler den stakkels ged. Da han er færdig vender han sig om til den anden og siger Så er det din tur skat Den anden bøsse smider straks bukserne og stikker hovedet ind i hegnet.

To tissemænd var på vej til skriftlig eksamen. Den ene var stiv, den anden var slap. Hvorfor er du så afslappet? spørger den stive. Jo, jeg har lige været oppe i mundtlig.

Reportage: Tidligere idag styrtede en helikopter ned i en af vores kirkegårde. Der er foreløbig fundet over 600 døde..

Hvad er forskellen på julemanden og en jøde?
- Julemanden kravler ned i skorstenen og jøderne kommer op af....
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 2 gæster