det der lige var

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

det der lige var

Indlægaf [SPARTA]Canex » 14 mar 2013, 14:45

Teenagesex
En ung teenage fyr kom kom en aften senere hjem end hans far syntes om. Farmand stod i entreen da knægten kom hjem:
- Hvor har du været? Er du klar over hvad klokken er?
Knægten svarer:
- Jamen, jeg har haft sex for aller første gang.
Farmand bliver jo lidt stolt og er slet ikke vred mere. Lad os få en mandfolke-bajer.
- Har du forøvrigt nogle spørgsmål, så kan du jo bare spørge din far, han ved besked.
- Nej, det... Jo, måske. Hvor længe

____________________

Hun har styr på det hele
Telefon ringer og Nethe tager den. "Hallo" visker hun helt stille. "Ja, det er Herman, er din far hjemme?"
"Mor og far er inde i soveværelset," hvisker Nethe meget stille. Herman rømmer sig og siger "Ja, men så ringer jeg lidt senere."
Ca. 30 min senere ringer telefonen igen. "Det er Nethe" hvisker vor lille veninde.
"Ja, det er Herman igen, er din far hjemme?"
Nethe hvisker igen helt stille, "Mor og far er ude i køkkenet". Herman bliver lidt overrasket og siger, at han vil ringe lidt senere.
Efter 45 min. ringer Herman for tredje gang. Nethe tager igen telefonen. "Hallo, er din far hjemme" spørger Herman. Nethe visker "Ja, men far og mor er nede i kælderen." Lidt irriteret men også af nysgerrighed, spørger Herman: "Sig mig lille ven, hvad laver de?"
Nethe svarer "De går og leder efter mig..."

____________________

En nonne ringer til lægen
En nonne ringer til lægen og siger, at hver gang hun har sin menstruation, så kommer der frimærker ud "for neden". Det havde den gode doktor dog aldrig hørt om før, så han be'r nonnen komme op i hans konsultation ved næste menstruation. Hun dukker op, og lægen bedre hende tage tøjet af og lægge sig med spredte ben på briksen, hvilket hun gør. Doktoren kigger nøje op i mellem hendes ben og starter med at grine. "Jamen, kære søster Dominique. Det er da ikke frimærker, men Chiquita klistermærker!!!"
/Canex

Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster