Forberedelse til AAO-kamp i "gamle dage"

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Forberedelse til AAO-kamp i "gamle dage"

Indlægaf =3000=kaiserholm » 06 nov 2013, 13:54

Jeg faldt sgu lige over vores gamle hjemmeside, hvor jeg fandt dette indlæg op til en kamp, som vi skulle spille i AAO.
Meget sjov læsning for dem, som kender spillet, da de vil kunne kende taktikker og ideer og spots osv. Ved ikke, om det siger jer noget, men jeg fik en dejlig mavefornemmelse med tanker på gamle dage og sjove kampe i AAO:-)

Hej drenge

Dette er en lang post, men jeg har haft lidt tid på lommen, hvorfor jeg har fluekneppet denne kamp.
Kommentèr endelig på skidtet, da det bare er et oplæg til en sjov kamp. Navne på de forskellige
guns kommer snarest.

Vedr. kampen torsdag så har jeg planlagt at spille stramt(altså at vi går vildt efter sejren), men at vi
samtidig spiller med et offensivt moment, da dette er vores styrke.

Csar:
Grundlæggende er der en spiller, som får den kedelige tjans på dette kort, og dette bliver mig selv,
sagde hunden. Jeg har Sebastian i løbet af kampen, hvorfor jeg tager stener-opgaven, og I andre kan
slås.
ASS: Nord er generelt en no-go, da det er omkostningsfuldt og besværligt.
Ergo løber jeg med en spiller mere(RPG) i nord, hvor vi begge løber i north building courtyard. Her
bliver jeg og dækker ryggen, mens RPG forsætter ind i building.
Resten har taget turen mod Heli-bygningen, hvor I arbejder jer frem og bliver(uden for nade
afstand). Når resten spotter Enemy i syd eller Heli-defence, fyrer RPG sit shit.
Er der ingen, løber RPG via den lille ladder op og bliver ved Heli-def(ved ilden men på vores side).
Her dækker han syd, mens en fra Heli løber ud og ordner helikopteren. Resten i heli dækker Heli-
def og ilden. Jeg har stadig courtyard.
Ham, som har ordnet Helikopteren, løber op til RPG, og sammen går de forbi ilden(i roligt tempo
for satan). Imens tager de to fra Heli turen via syd og den vej op forbi syd-ilden og courtyard.
Ved ankomst til sidste rum(det med udgang til trappe og def-spawn), bliver dette rum sikret(visuelt
og ikke noget med at gå ind) af en fra courtyard.
Herefter bliver der kastet røg ud af bygning via begge udgange(røgen placeret en meter væk fra
udgangen, så man er dækket ved udlø. RPG løber først ind i rummet og skyder fra døråbning
en RPG op på trappevæggen(går måske ikke af, men skal prøves). Herefter løber alle med 2-3 sec
mellemrum op ad trappen og ind til pilot. Jeg presser selv fra nord på dette tidspunkt.

Alternativer til ovennævnte.
Får vi under arbejdet ved Heli dræbt 2 fjender eller flere, så løber en af syddrenge(ham som evt. er
rød og uden røg) med i nord for sprede presset.
Går alt godt i starten, så tager vi en fun-runde, hvor alle(undtagen mig selv, sagde hunden) presser
i nord. Her bliver der fyret en RPG i første Nord-hus vindue. Hurtigt pres frem til trappen, og en
mand kontrollerer, hvor/hvis der er en RPG-skytte(resten er uden for skudvide omkring trappen).
Findes der RPG-skytte, meldes dette til vores RPG, som nakker deres. Herefter fuldt pres mod pilot.
Jeg bliver i North bombed building og dækker helikopteren så godt som muligt.

DEF: Vi dækker Helikopter, for så bliver der kamp og gang i den.
Jeg tager lorte-våben og dækker north(og jeg camper helt vildt, så I får tid til at komme på plads).
Resten er mega offensive. 3 mand løber midt på til ilden ved Heli-building. RPG løber helt syd.
De 3 mand på midten deler sig, så en løber north bomb building OPPE(meget vigtigt), en løber over
helikopteren og ind i ass-heli(ind til stigen og måske op, og en løber i vores heli ind til sydligste
rum, hvor han dækker hullet i muren og heli oppe(hvis heli oppe ikke er dækket indefra..
Herefter samme rute i de næste runder, men man kan selv vælge placering i de forskellige rum og

buildings.
Alternativt, hvis vi er ved at tabe(never goner happen), så går vi tilbage til den sædvanlige super
stramme med at campe piloten.

Extraction:

Vi spiller efter vores gamle koncept, som jeg opfrisker om et par linier.

Hvis jeg(kaiser) har min lyd stadigvæk(kontrollerer jeg onsdag), så har jeg top C-plads, da jeg kan
høre de sædvanlige spawns.
Ellers tager jeg lorte våben pga. Sebastian som tidligere.

Jeg remser hermed de forskellige spawns op, og hvad vi gør!

Lorte spawn:
Har jeg lyd, melder jeg, hvor fjenden er(syd ved Lastbil eller East ved Andy’s.), ellers er det north.
Er det syd, skyder de 2 andre C-guns nader af sted. Saven løber, og ærtebøssen og jeg kaster røg på
gaden. Herefter kaster de 2 C-guns røg og jeg nader, hvorefter vi alle løber i rækkefølger med 2-3
sec mellemrum.
Er det East, så skal vi presse, hvorfor saven løber mod Andy’s med mig. En C har nader klar til
Andy’s kryds, og sidste 2 kaster røg i midtgaden ud for Andy’s, og disse 3 løber herefter mod park
og syd.
Har jeg ikke lyd, tager jeg ærtebøssen, og så kører vi samme system.

East:
Har jeg lyd, kan jeg hører dem i lorte spawn, og er fjenden der, er det fuldt pres. Ergo 2 c-gun op
og nade, så de ikke krydser mod syd. Saven op til bussen og de 2 sidste kaster røg foran bussen.
Herefter kaster de 2 C-guns røg, og ærtebøssen henter objektive.
Har jeg ikke lyd, så altid samme løb frem med de 2 C-guns ved starten, og er fjenden ikke til at se/
høre løber de 2 C-guns i parken. Saven løber bag om ruin og dækker mod warehouse. Ærtebøsse
løber til bussen, og sidste C løber til Ruin og dækker det hurtige løb fra Warehouse og herefter mod
west. Er fjenden North lukker en C- gun fra syd(camp ved hjørnecafeen), en C-gun ved park(kigger
mod alley ved laundry), resten det samme. Ærtebøssen tager igen obj.
Har jeg ikke lyd, tager jeg Ærtebøssen og ellers det samme.

North:
2 C-guns mod syd med nader klar. 3. C-gun afventer, mens sav og ærtebøsse løber warehouse.
Er fjenden syd, presser C-guns fuldt, mens saven og ærtebøssen løber fuld speed mod bus via
warehouse. C- guns kommer og hjælper med røg foran bus, og ærtebøssen henter obj.
Er fjenden east, presser C-guns med nader og kugler på hovedgaden fra west, mens sav og
ærtebøsse presser fuld speed rundt ved balkonen og bag om ruin. C arbejder frem stille og roligt, til
vi får overtaget.
Er fjenden lortespawn, låser en C ved syd(ikke dø), de 2 andre C hjælper ved bussen med røg og
nader mod Deli, hvor de helt sikkert kan nå op. Herefter ærtebøssen tager obj.

South:

Har jeg lyd, låser vi dem med det samme i lortespawn(hvis de er der), og der slutter runden.
Har jeg ikke lyd, tager jeg ærtebøssen og presser north. Er fjenden north, skyder 2 C-guns nader
mod den gule taxa.
Er fjenden ikke north, dækker den 3. C-gun(evt. mig) og saven mod lortespawn. Er de der, lukker I
4 lorte spawn, mens jeg henter obj.
Er de East løber jeg igennem mod north til warehouse, og 2 C-gun følger med til west-krydset.
3 C-gun/ærtebøsse og saven løber mod park og Andy’s. Herefter stille og roligt frem, til vi har
overtaget.
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Forberedelse til AAO-kamp i "gamle dage"

Indlægaf =3000=kaiserholm » 06 nov 2013, 14:03

Og kampene endte 7-1 på Csar og 10-2 på Extraction til =3000=.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forberedelse til AAO-kamp i "gamle dage"

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 nov 2013, 14:12

Hooah Holm!

DAMN NIGGA, u had 2 much time on your hands back then...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster