Lidt til weekenden

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Lidt til weekenden

Indlægaf [SPARTA]Canex » 17 apr 2015, 08:29

Hej.

Lige lidt sjov på en solskindfyldt fredag.

En blondine kommer ind i en elektronik-butik

En blondine kommer ind i en elektronik-butik. Hun går hen til kassen og peger op på øverste hylde og siger "Jeg vil gerne have det fjernsyn der". Manden ved kassen siger så, at han ikke sælger lige netop det fjernsyn til blondiner. Dagen efter kommer blondinen ind igen, men denne gang med en brun paryk på. Hun peger igen på den øverste hylde og siger "Jeg vil gerne have det fjernsyn der". Manden bag kassen siger igen, at han ikke sælger det til blondiner. 3. dag prøver blondinen at farve sit hår rødt, og går igen hen til kassen og peger og siger "Jeg vil gerne have det fjernsyn der". Manden bag kassen gentager på ny, at han ikke sælger det til blondiner. Så gav blondinen op, og spurgte hvorfra han kunne vide hun var blondine. Manden peger op på den øverste hylde og siger "Det fjernsyn der... det er en mikroovn"

---------------------------------------------------------

Hvad skal man tro?

En gammel mand på 90 var ved lægen, for sin årlige helbredsundersøgelse, og lægen spurgte hvordan han havde det. "Jeg har aldrig haft det bedre", pralede han. "Jeg har en kone på 18, og hun er gravid og skal have mit barn. Hvad siger du så ?"
Lægen tænkte lidt over det, og sagde: "Lad mig fortælle dig en historie. Jeg kendte engang en mand, som var en ivrig jæger. Han gik aldrig glip af en sæson. Men en dag havde han travlt og kom ved et uheld til at tage sin paraply med i stedet for sin riffel. Da han gik ude i skoven dukkede der pludselig en kæmpestor gråbjørn op. Så han hæver sin paraply og sigtede på bjørnen og klemte til med fingeren omkring håndtaget. Og ved du hvad der skete ?" Måbende svarede den gamle mand: "Nej." Lægen fortsatte: "Bjørnen faldt død omkring lige foran ham."
"Det er umuligt", udbrød den gamle mand, "en anden må have skudt bjørnen."
"Det er ligesom det jeg prøver at sige", svarede lægen.

---------------------------------------------------------

Juleoverraskelsen

Den fødende kvinde ligger juleaften, på fødegangen og skal til at føde. Hun vrider sig i smerte og mandens hånd er ved at blive fuldstændigt mast.
Pludselig står julemanden foran dem. "Hør her, siger han til konen. Fordi det er juleaften, så vil jeg meget gerne hjælpe jer. Jeg kan overføre noget af din smerte til faderen.
Ægteparret bruger ingen betænkningstid og beder julemanden om hjælp. Julemanden starter med at med at overføre 25 % af kvindens smerter og da manden ikke ser medtaget ud, får han 50 %. Kvinden ligger stadig i store smerter, men manden ser stadig upåvirket ud. Julemanden øger nu til 75 %, men stadig intet tegn på smerte hos manden. Til sidst får faderen alt smerten fra kvinden overført og hun får lov til at føde smertefrit.
Parret siger mange tak for deres julegave. De er lykkelige for de har fået en lille perfekt datter - men da de kommer hjem ligger postbudet total udkørt og forpint foran deres hoveddør

---------------------------------------------------------

"To jægere er alene i skoven. Den ene falder livløs om. Den anden snapper sin mobiltelefon og ringer 112. Telefondamen be'r ham tage det roligt og spørger, om han har sikret sig, at jagtmakkeren er død? Der lyder et skud, hvorefter jægeren er tilbage på linjen og spørger: Og hva' nu?


God weekend
/Canex

Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster