Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Her kan man udfordre [SPARTA] til ClanWar... Vi kontakter dig ASAP! Feel free to post in english too and we'll get back to you ASAP!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf Walle » 13 feb 2010, 11:58

Jeg håber der mellem de danske aao spillere kan skabes opbakning til en lille hurtig Cup.
Der bliver spillet på et map pr. cup runde, hvilket map der bliver benyttet i de forskellige runder bliver oplyst senere.

Efter ide og ønske så er det muligt at stille op med 3 spillers hold, så det bliver muligt med en backup på holdet, da nogle af os er ramt af arbejde og et familie liv der umuliggøre at vi kan være ultra stabile på den danske aao scene ;)
Alle på holdet skal oplyses ved tilmeldingen !


Der er plads til 16 hold, som skal være tilmeldt

senest den 15.03.2010.
Turnerings start: 19.03.2010. kl. 20.00 CET.


Tilmeldingen sker på http://www.aa3.dk/forum/viewthread.php?thread_id=199
Ved tilmeldingen skal oplyses: Team Navn, InGame navn på de 2 spillere

Hvert hold spiller mindst 2 kampe, taber man i Main Cup'en kommer man med i Sub.Cup, hvor man kan spille sig til retten om at møde top 2 fra Main Cup.

Top 2 fra Main samt vinderen af Sub spiller alle mod alle, ved point lighed spilles overtime map.

Maps:
Rummage (3min)(EndexOff)
Mout McKenna (3min)(EndexOff)
Headquater Raid (3min)(EndexOff)
Bridge Crossing (4min)(EndexOff)
Weaponcache (4min)(EndexOff)
Pipeline (4min)(EndexOff)
12 runder pr. kamp (6/6)

Overtime map:Urban Assult (3min)(EndexOn)
12 runder pr. kamp (6/6)



Gamedays Fredag til Søndag. Fra kl. 20.00 CET til 23.00 CET

Match server: (oplyses inden kampen af Missing Links admins)
Missing Link No.2 (193.33.186.229:1716?password=dkcup)
Missing Link No.3 (193.33.186.230:1716?password=dkcup)
Senest rettet af Walle 14 feb 2010, 18:39, rettet i alt 1 gang.
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf VandaLL » 14 feb 2010, 01:03

Kære Walle,

Jeg gamer ikke AA2, så derfor er jeg ikke interesseret i dette tiltag!!

Jeg gamer AA3 da jeg følger med fremskridtet, og kan ikke se nogen fremtid i AA2. Der vil ikke komme nye opdates til AA2, så dette er for mig et dødt kapitel.

Held og lykke & GL HF med ClanWars
VandaLL
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 14 feb 2010, 02:10

Hey Walle,

Jeg deler samme holdning som VandaLL'en! AA2 er outdated - 3'eren er fremtiden :D

Det ville jo svare til, at folk stadigt spillede Diablo 1, trods Diablo 2 + ekspansion pack længe har været på markedet (og der derudover er en 3'er på vej) :D

Held og lykke med initiativet! Glæder mig til du lancerer DK-mesterskabet i AA3 - Så vil jeg gerne forhåndstilmelde sammen med [SPARTA]VandaLL3K!!

Bedste hilsner
Jordbaer out!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf Walle » 14 feb 2010, 09:48

Vandall og Jordbær ! aao død !

Tja, i har da helt ret i at der er kommet en ny udgave af spillet, men en udgave som gav stort set alle danske aao gamere små grå hår, ikke en var en ny udgave men et helt nyt spil, over det samme tema.

Der er nogle kvaliteter i aao som ikke kan findes i aa3, og ja der er også gode sider i aa3, men det bliver aldrig det samme gameplay som er at finde i den gamle udgave.

Hvilket med et skævt smil kan tolkes ud fra at 95% af alle Spartanske spillere ikke længere er aktive med AA, hverken den gamle eller den nye.

Altså AA3 her ikke den samme spil værdi som AAO ;)

Jeg kan sikkert ikke ændre jeres beslutning, finder det kun sørgeligt at det danske fælleskab døde med aa3.

Walle
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 14 feb 2010, 11:31

ermmmm jeg er da stadig på aa2 hehe :)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 14 feb 2010, 11:36

SPARTA er jo ikke længere en ren aao clan, men har skiftet navn til SPARTA gaming (læs O game m.m.) :wink: :wink: :D
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 15 feb 2010, 10:35

Jeg må her give Walle ret.. Synes også det gode gameplay døde total da aao 3 kom ud.. Derfor er jeg bl.a. stoppet med rigtig at spille det mere.. gider ikke spille aao 3, for synes det er noget værre lort, og de har virkelig ødelagt aao..

Jeg kunne godt finde på at melde mig til den her cup, skal overveje det..

Til Mib: Jeg ved ikke om vi ikke er en ren aao clan.. Alle medlemmer har vel altid spillet andre spil end lige aao, og mener ikke gutterne hedder SPARTA i ogame.. Så selve sparta tagget er vel stadig ren AAO? mener jeg da;-)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf VandaLL » 16 feb 2010, 14:56

HooaH Walle...

Jeg ved ikke lige hvor du får de tal med 95% af SPARTA's gamere ikke spiller AA2/AA3... Men de er ihvertfald voldsomt forkerte :lol:

Jeg kan oplyse dig om, at vi er 8 der spiller AA3 med flere på vej - nogle seriøst, og andre knap så seriøst.... Derudover kommer så alle dem der stadigvæk spiller AA2, som Willemoes, Boogeyman osv...

Selvfølgelig bliver det ikke det samme gameplay, det er jo 1 nyt spil der er blevet udviklet....
Hvis det skulle være samme gameplay siden spillenes morgen, så havde vi alle sammen siddet og spillet Tetris :roll:

Og så går du da helt skævt i byen...
Ikke den samme spille værdi... Det er da kun fordi du ikke gider at sætte dig ind i tingene, og udvikle nye "skills" i AA3.

Apropo det danske fælleskab... Det døde vist før AA3 :lol: .
At vi så har taget nye skridt med AA3, og sørget for at knytte bånd med andre klaner som også er gået over til AA3, kan i jo af naturlige årsager ikke vide :wink:

Til MIB - Yo m8, SPARTA har ikke stemt om at skifte over til spartagaming endnu, så i og for sig er SPARTA stadigvæk 1 AA clan :wink:

Men det var så lidt info fra SPARTA's side

Igen - Held Og Lykke med jeres AA2 - 2 Vs 2 DK Champion league

Greetings VandaLL
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf Walle » 02 mar 2010, 12:37

HooaH Walle...

Jeg ved ikke lige hvor du får de tal med 95% af SPARTA's gamere ikke spiller AA2/AA3... Men de er ihvertfald voldsomt forkerte :lol:

Jeg kan oplyse dig om, at vi er 8 der spiller AA3 med flere på vej - nogle seriøst, og andre knap så seriøst.... Derudover kommer så alle dem der stadigvæk spiller AA2, som Willemoes, Boogeyman osv...

Selvfølgelig bliver det ikke det samme gameplay, det er jo 1 nyt spil der er blevet udviklet....
Hvis det skulle være samme gameplay siden spillenes morgen, så havde vi alle sammen siddet og spillet Tetris :roll:

Og så går du da helt skævt i byen...
Ikke den samme spille værdi... Det er da kun fordi du ikke gider at sætte dig ind i tingene, og udvikle nye "skills" i AA3.

Apropo det danske fælleskab... Det døde vist før AA3 :lol: .
At vi så har taget nye skridt med AA3, og sørget for at knytte bånd med andre klaner som også er gået over til AA3, kan i jo af naturlige årsager ikke vide :wink:

Til MIB - Yo m8, SPARTA har ikke stemt om at skifte over til spartagaming endnu, så i og for sig er SPARTA stadigvæk 1 AA clan :wink:

Men det var så lidt info fra SPARTA's side

Igen - Held Og Lykke med jeres AA2 - 2 Vs 2 DK Champion league

Greetings VandaLL

Det glæder mig stort at i er 8 spillere på jeres aa3 roster, men når man så kikker efter så er der kun 5 som er aktive i 2010 ;)

5 ud a 26 på den gamle aa2 roster - undskyld min dårlige hovedregning - ikke 95 men 80%.

At jeg ikke gidder at sætte mig ind i aa3, hmm der er du galt på den, men spillet/gameplayet i aa3 kan ikke måle sig med aa2 når det kommer til min gamebook.

Og mon ikke der er mange som er skuffet over aa3, hvis man skal tolke på at der altid er flere der spiller aa2 end der er aktive spillere i aa3 ;) så kan det jo tolkes som at aa3 er et fejlprojekt ;)

Prøv at kikke på BT på en helt alm. aften ;) lov mig du ikke kikker på en søndag ! da der ofte er fuld blus på aa2 der ;)

Og nej - det danske AAO døde med AA3 - men sådan er det et lig kommer sjældent alene !
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 08 maj 2010, 14:19

Det glæder mig stort at i er 8 spillere på jeres aa3 roster, men når man så kikker efter så er der kun 5 som er aktive i 2010 ;)

5 ud a 26 på den gamle aa2 roster - undskyld min dårlige hovedregning - ikke 95 men 80%.


At jeg ikke gidder at sætte mig ind i aa3, hmm der er du galt på den, men spillet/gameplayet i aa3 kan ikke måle sig med aa2 når det kommer til min gamebook.


Det er sikkert fordi at der kun er 1 sniper og du ikke bare kan stå i dit spawn og gemme dig. :lol: :lol: :lol: :lol:


Og nej - det danske AAO døde med AA3 - men sådan er det et lig kommer sjældent alene ![/quote]

Nej walle AAO døde lang tid før AA3 kom. men det er jo self DIN mening der er den rigtige. ( ELLER NOGET )
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf Walle » 14 maj 2010, 13:48


Det er sikkert fordi at der kun er 1 sniper og du ikke bare kan stå i dit spawn og gemme dig. :lol: :lol: :lol: :lol:
LOL HeadLunter, det er jo ikke alle der i panik må ty til at skifte side alene for at få ram på fjenden, men ok du spiller på din måde og jeg får ram på dig uanset hvor du gemmer dig - SES I BC2 !
HAHA mangler du ikke et dog tag eller 2 HAHAHA
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 17 maj 2010, 17:24


Det er sikkert fordi at der kun er 1 sniper og du ikke bare kan stå i dit spawn og gemme dig. :lol: :lol: :lol: :lol:
LOL HeadLunter, det er jo ikke alle der i panik må ty til at skifte side alene for at få ram på fjenden, men ok du spiller på din måde og jeg får ram på dig uanset hvor du gemmer dig - SES I BC2 !
HAHA mangler du ikke et dog tag eller 2 HAHAHA

nu har jeg masser af dig så mangler ikke nogen PT. og hvis du nu kiggede efter så er der auto event teams. men det er du jo ligeglad med. ligesom alt andet.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf Walle » 17 maj 2010, 21:32

nu har jeg masser af dig så mangler ikke nogen PT. og hvis du nu kiggede efter så er der auto event teams. men det er du jo ligeglad med. ligesom alt andet.
HAHAHA "Auto event teams" - kiss my sweet ass boy ! det var jo netop, ikke sådan du kom over på mit hold, du skiftede side alene for at lave et team kill på mig for at du kunne genoplive mig og skyde mig igen, men ok jeg tager det som et tegn på at du ikke evnede at få mig på anden måde !

Nice try boy !

Hvor mange er "masser" kik på din tracker profil og tæl Boy !


EN lille hjælp til dig så har du listen over dog tag's du har taget, ifø. din tracker på BC2 ;)
UPS der mangler vist nogen HAHAHAHAHA

aurigun_elite 2 0 2 0
Oceanranger 2 0 2 0
=3000=Rookie 2 0 2 0
-=1S1K=-ROCK 1 0 1 0
TGG TheBoss 1 0 1 0
Kostuh666 1 0 1 0
Tomw4c(CZe) 1 0 1 0
Ufthang 1 0 1 0
Oneill[(Aut)] 1 0 1 0
eagle801 1 0 1 0
Semba 1 0 1 0
Strausi 1 0 1 0
CryBan 1 0 1 0
Misterio26 1 0 1 0
Rut(Bel) 1 0 1 0
Peppi015 1 0 1 0
Kinsera 1 0 1 0
[TGN] RUNNER 1 0 1 0
grp_ 1 0 1 0
=3000=TERMINATOR 1 0 1 0
Scr4tch3r 2 2 0 0
DENIS2012 2 2 0 0
Greake 2 2 0 0
MattyCosmics 2 2 0 0
YagoMoreno 2 2 0 0
Ball Bag Bill 1 1 0 0
Bonderras 1 1 0 0
dillin 1 1 0 0
Brennhaugen 1 1 0 0
[SPARTA]SPANK 1 1 0 0
Clyde Barrow 1 1 0 0
QUENTIN042 1 1 0 0
CMspawn 1 1 0 0
leobald 1 1 0 0
Propofol 1 1 0 0
z0rnig 1 1 0 0
m-w-ima.hp 1 1 0 0
Beef Spread 1 1 0 0
<38>LeLik<Irk> 1 1 0 0
Wessmane 1 1 0 0
Akuarium 1 1 0 0
Arthritis2.0 1 1 0 0
groefaz6504 1 1 0 0
=3000=kaiserholm 1 1 0 0
stiltonOst 1 1 0 0
speed09 1 1 0 0
Nic57Lc>><< 1 1 0 0
Khio 1 1 0 0
Shrty 1 1 0 0
SNEYP 1 1 0 0
Policiamania.DK 1 1 0 0
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmarks Mesterskabet i America's Army 2 vs. 2

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 maj 2010, 08:03

Hi Kids!

Det er fint fint fint at i diskutere BC2 her i Forum. Men skulle vi ikke lade den der "Potty-Mouth" blive på toilettet, hvor den høre til...

Hvis man bliver kaldt alt muligt crap af en anden, så vær dog for den da også den kloge og svar ordentligt. Så er det jo tydeligt for enhver, hvem den tumpede er og hvem den kloge er, right???

Den FRIE debat har altid kørt på dette Forum og det SKAL den også blive ved med, uden at Mod/ADMIN bør gribe ind. DET ER ET AF KERNEPRINCIPPERNE HER!!! Men husk nu, at det kræver at vi muligvis ikke "er" voksne mennesker, men i det miondste bare, at vi opføre os som sådan...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "ClanWar"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster