Hvilket arrangement skal vi lave...?

Sommerfesten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvad skal vi lave til Sommerfesten 2007

Haze Festival i Nordjylland
1
8%
Eventweekend/Paintball på Comaco i Nyborg
12
92%
Privat fest og ballade
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 13
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 apr 2007, 15:01

jeg vil nu hermed råde alle andre til at stemme for haze ellers kan det ende galt! :wink: :wink:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Catflap
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 280
Tilmeldt: 03 aug 2006, 15:49
Kontakt:

Indlægaf Catflap » 20 apr 2007, 15:29

Hvad er det der Haze du altid snakker om???
Billede
Billede
Over ligene, og videre til den næste sejr!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 apr 2007, 16:18

øverst i posten står det..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 358
Tilmeldt: 23 mar 2007, 17:38

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 20 apr 2007, 16:26

Hoah..

Ked af det boogie.... min stemme ryger sq på øksekast med tilhørende øl og soven under åben himmel :D :D

Flow out
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2006, 14:00

Indlægaf -116th-himsen' » 20 apr 2007, 17:26

haha boogey:D en stemme.. du vinder,, im am sure :wink:
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 apr 2007, 17:27

damn boogye det bliver mere og mere pinligt
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 03 maj 2007, 05:02

jaaa ved ik hvad der sker oven i hovedet på jer.. i vil simpelthen lave akkurat det samme som vi lavede sidste år.. :wink: :wink:

men som sagt jeg kan være li glad, tror ikke jeg har råd til at komme til andet end haze, så det er okay :cry: :cry:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 maj 2007, 07:25

Hooah Boogey!
jaaa ved ik hvad der sker oven i hovedet på jer.. i vil simpelthen lave akkurat det samme som vi lavede sidste år.. :wink: :wink:

men som sagt jeg kan være li glad, tror ikke jeg har råd til at komme til andet end haze, så det er okay :cry: :cry:
Ta' en kiks og tør øjenene...

Men nej Skipper, det er jo principielt FULDSTÆNDIGT LIGEMEGET hvad vi laver, det er jo for at ses og møde alle nye medlemmer, vi laver noget overhovedet! Mener du seriøst, at Haze vil være ligeså egnet, til at lave noget sammen og få nogle sjove aktiviteter, grille osv...
Ikke at Haze, ikke kunne være sjovt... Det er IKKE det jeg siger, men Comaco er sq bedre egnet til at vi laver noget sammen!
Man kunne lidt frygte, at Haze ville blive noget værre OneManShow, når nu alle skal ud og score og fare rundt på pladsen o.lign. Comaco kan vi ligesom alle være fælles om, right??? I den forbindelse STOR ros til Phantom for sidste år... SUPER SUPER Show der!!! :wink:

Så nu skal du sq ikke være sådan en sur kælling! Se så at få fingeren ud og kom og drik bajer med drengene...!!!!



SPANK signing out....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 03 maj 2007, 07:32

jo jo kan da sagtens se hvad du mener, og ja til haze render folk sikkert rundt omkring, for nogle vil høre det ene musik, og andre det andet..

Men vi paintballede bare sidste år også, (og ja stor hånd til phantom, for det var sku mega sjovt)...

Tænkte bare emre på mig selv da jeg foreslog haze :lol: :lol:

At have bil i en alder af 18 år når du går i skole (uden SU før til juni), det er sku en dyr fornøjelse, og haze er bare noget man ikke kan tage fra, desværre..

Så derfor tror jeg ikke (men ved ik endnu) om min økonomi kan strække til at komme derned, det koster jo 500 bare i benzin at kommee derned..

Men i kan sagtens lave det arrangement igen, for jo det er fedt., og så må jeg se om jeg kan skrabe penge sammen til det, men tvivler...
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 03 maj 2007, 13:42

jo jo kan da sagtens se hvad du mener, og ja til haze render folk sikkert rundt omkring, for nogle vil høre det ene musik, og andre det andet..

Men vi paintballede bare sidste år også, (og ja stor hånd til phantom, for det var sku mega sjovt)...

Tænkte bare emre på mig selv da jeg foreslog haze :lol: :lol:

At have bil i en alder af 18 år når du går i skole (uden SU før til juni), det er sku en dyr fornøjelse, og haze er bare noget man ikke kan tage fra, desværre..

Så derfor tror jeg ikke (men ved ik endnu) om min økonomi kan strække til at komme derned, det koster jo 500 bare i benzin at kommee derned..

Men i kan sagtens lave det arrangement igen, for jo det er fedt., og så må jeg se om jeg kan skrabe penge sammen til det, men tvivler...
Ta' toget eller en bus. Alternativ, få dig dig et job.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 03 maj 2007, 22:20

loooool knægt.. en ting er at tog koster 250 kr hver vej, så det er ikke så meget billigere, og det med at få mig et job.. tror sku jeg arbejder mere li pt end du nogensinde kommer til min ven, det er nok derfor jeg har råd til bil.. havde jeg ikke haft mine 2 jobs havde jeg heller ik haft bil:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 maj 2007, 00:15

Hooah Kids!

Rooooooooli nu der Drenge.... PLZ!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 maj 2007, 13:19

Hooah Drenge!

Valget er truffet!!!

Her kan man få et overblik over, hvad vi skal lave...

Man er velkommen til at fortsætte denne tråd med gode forslag o.lign...!!!

[TOP1%]'s Sommerfest Link : http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=596&mforum=top1



SPANk signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Coy
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 20
Tilmeldt: 07 nov 2006, 12:14
Geografisk sted: Midt i Jylland

Indlægaf Coy » 15 maj 2007, 14:00

O.lign :

det ser da ud til at blive en kanon wekend...

Måske nogen ville være intereseret i en sådan weekend på tværs af clanerene........????


tror nok jeg kunne lokke med de første 10 stk fra ASE......
Hvis du mangler bogstaver, må du ty til andre metoder!!
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 15 maj 2007, 14:02

O.lign :

det ser da ud til at blive en kanon wekend...

Måske nogen ville være intereseret i en sådan weekend på tværs af clanerene........????


tror nok jeg kunne lokke med de første 10 stk fra ASE......
Tror jeg ikke er interessant for os, desværre Coy :) Vi holder det sammen, og dem vi spiller med, eller har spillet meget med tidligere får som oftest også en invitation.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2007"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster