Endelig dato for [TOP1%]'s Sommerfest 2007 bliver 10-12Aug

Sommerfesten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 19 jun 2007, 17:07

nah det er sku ik dyrt, boogey her har masser af penge.. LOL..

men haha spank du ved godt at du ingen mulighed har for at ramme mig alivl.. er sku alt for hurtig til en gammel nar som dig :lol: :lol:

hehe to aftner med paintballl lyder da ok, men nu vil jeg lige høre.. ved sku godt at i er nogle ældre fyre, men bliver der ingen bytur?? vi skal da ud og se nyborg by night igen...
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
soelvbjerg
Captain
Captain
Indlæg: 114
Tilmeldt: 06 jul 2006, 21:09
Geografisk sted: Fyn, Nyborg

Indlægaf soelvbjerg » 19 jun 2007, 20:20

Er klar på lidt smug træning.

Hvem har sagt begge dele ikke kan arrangeres
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 12 jul 2007, 19:25

spørgsmål hvordan kommer tingene skal og fungere hvad skal man selv medbringe? hvor starter vi? hvor skal vi sove? og alt sådan noget............. :?:
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 jul 2007, 21:43

Hooah Roto!
spørgsmål hvordan kommer tingene skal og fungere hvad skal man selv medbringe? hvor starter vi? hvor skal vi sove? og alt sådan noget............. :?:
Ikke for at være næsvis eller noget... men det HELE står jo faktisk i tråden med programmet...
Vi mødes i Nyb. ved Phantom, Reaper eller Sølvfætter til noget let underholdning, biograf, druk eller pool om fredagen. Lørdag bliver brugt til at klatre i træer, klatretårne, kaste økser, skyde med bue og pil, svævebaner og selvfølgelig MAINEVENT PAINTBALL. Om aftenen grilles på mega grill og så drikkes der en øl eller MANGE! Tillader vejret det, soves under åben himmel og banjoen og mundharpen findes frem til den lyse morgen(Kæmpe telt forefindes på Comaco, eller rykker vi ind hos Reaper/Sølvfætter eller Phantom hvis vejret rent af H... til). Søndag bliver brugt til at bekæmpe tømmermænd, kaste økser og skyde med bue og pil EFTER HINANDEN og bare generelt reetablere området og rigge af...

Men se ny tråd her.... :




SPANk signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 13 jul 2007, 09:59

hey..

Lige lidt indskudte bemærkninger

Vi kan allerede campe i Comaco fra om fredagen, med mulighed for grilleri, bålhygge og bajere.

Fuld knald på hele lørdagen med adventure/paintball/øl

Ikke mulighed for aktivitet i centret søndag, dog kan brannerten soves ud i campen.

mulighed for leje af telt, sovepose skumgummimadras(skal bestilles) 75,-
har sat 3 timer af til paintball(banen er flyttet så, ny for alle- ukendt map :lol: )

hvor mødes vi inden er det hos p, r eller s
mulighed for leje af telt, sovepose skumgummimadras(skal bestilles) 75,-
skal vi selv have telt med eller hvordan hænger det sammen???
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 16 jul 2007, 15:46

hvis ikke du er interesseret i at leje udstyr, så skal du selv medbringe grej til underbringelse! om det så er 13 lag ekstra tøj du vil putte på kroppen og sove i eller om du medbringer et mobile home er for mig ligegyldigt! Vil gerne bare have et antal på hvem der kommer uden equipment til overnatning så det kan findes ud af gemmerne..
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2007"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst