[SPARTA] Julefrokost 4-6 Jan(2008)... Hvem, hvad og hvornår!

Julefrokosten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]. Ligeledes finder vi her ud af, hvem gør hvad og hvorfor, dato og sted...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA] Julefrokost 4-6 Jan(2008)... Hvem, hvad og hvornår!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 dec 2007, 13:39

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...

----------------------------------------------------------------

Dato : 4-6 jan 2008...

Sted : Åskovvej 7, 5800 Nyborg...(Sølvbjerg lægger hus til, ligesom sidste år)

Link : http://www.findvej.dk/%C5skovvej7,5800

Deltagere : SPANK, Svendsen, Catflap, Duveeyes, Allan, Phantom, Mandal, Solo, Sølvbjerg, Sanino, [AoR]The-marksman, Sanino, Boogeyman, + - et par stykker...

HuskeListe :
2 stk. gaver til PakkeRæs á ca. 20-30kr.

Vejledende Program :
Fredag - Jeg regner med, at dem der kommer allerede fredag mødes i løbet af sen eftermiddag/aften, hos Sølvbjerg. Vi regner med at have et par køretøjer til rådighed i Nyb. og omegn, hvis folk skal hentes ved bus eller tog, så det skulle ikke blive noget problem...
Mon ikke aftenen forløber med at snakke, lære de nye folk lidt og kende og så en kop øl eller to... :wink: Der er også flere, mere eller mindre skumle værtshuse i Nyb, til brug efter mørkets frembrud... MEN HUSK, AT FORDI MAN DELER EN ØL FREDAG, SÅ HAR MAN FANDENSPARKENDE AT VÆRE I TOPFORM TIL LØRDAG, HVOR DET STORE SLAG SKAL STÅ!!!
Vedr. soveplade, så er alle mand vel så seje AAOdræbermaskiner, at vi kan tage et liggeunderlag + pose med og finde en gulvplads, enter hos Reaper eller samle sammen til en taxa ud til Sølvbjerg i løbet af aftenen...
Menu Fredag : Forslag modtages gerne(forudsat folk vil stå for det), ellers pizza...

Lørdag - Hovedet sættes lige på og yngste mand sendes til bageren. Efter hindbærsnitte og Gammel Dansk indtagelse, sendes indkøbsholdet ud i byen og shoppe. Her FORVENTES det, at man indfrier den "kvaje-gæld" man har oparbejdet i løbet af året i bl.a. Forum!!! . Resten sætter deres bærbare til og bytter hudfilm o.lign(Catten har en SPECIELT stor samling, ved jeg!)...
Dem der først ankommer i løbet af lørdagen afhentes og køres ud til Sølvbjerg(SENEST kl. 12-13).

Vi samles ved Sølvbjerg hurtigst muligt, hvis man ikke allerede er der. Så forberedes det store MADSVINERI og en balje fyldes med SNAPS!!!
Efter sild/SNAPS er jeg formentlig ikke længere i stand til at stå for noget som helst, så resten af aftenen går med druk, spisning evt. partygames/pakkeræs(hvis folk er kreative)
Sidst på aftenen kan de lokale værtshuse vist stadig besøges, hvis man er til den slags. Personligt forventer jeg ikke at være i stand til at stå på benene, på daværende tidspunkt...!!! :oops:
Vedr. underbringelse, så gentager vi succes med at score nærmeste sofa eller bedste gulvplads, når man ikke længere kan stå på benene...

Søndag - Dagen bruges i store træk på at have det dårligt. Yngste mand sendes til Bageren(hvis nogen forventer, at kunne holde det indenbords) og i løbet af formiddagen ryddes der op og der reetableres. ALLE HJÆLPER TIL, ELLER BETALER SIG FRA DET OG DET BLIVER FANDEME DYRT!!!
Forventeligt lister folk vel lige så stille af i løbet af dagen, når de er klar eller har kørelejlighed... Hvis folk er friske, kan man jo evt. enes om en biograffilm eller et slag pool på Sharks Poolhall i Ods.



NB! Kommer der bedre forslag i løbet af ugen eller havde dem der er nævnt, forestillet sig noget andet så poster man bare, da dette kun er et udkast... Forslag modtaget gerne vedr. alle dage...





SPANK signing out......
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 03 jan 2008, 21:51, rettet i alt 4 gange.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
soelvbjerg
Captain
Captain
Indlæg: 114
Tilmeldt: 06 jul 2006, 21:09
Geografisk sted: Fyn, Nyborg

Indlægaf soelvbjerg » 29 dec 2007, 20:23

Alle mand/damer bedes medbringe, hver to gaver til ca 25kr stykket.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA] Julefrokost 4-6 Jan(2008)... Hvem, hvad og hvor

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 30 dec 2007, 19:17


Lørdag - Hovedet sættes lige på og yngste mand sendes til bageren.
jeg begynder desværre at tvivle på at jeg kan komme alivl.. gider ikke til bageren og har desværre også mit kort for kært til at køre efter en bytur:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Indlægaf [SPARTA]banjo » 01 jan 2008, 22:57

Hooah sølv

Er der mulighed for at have min campingvogn med?
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
soelvbjerg
Captain
Captain
Indlæg: 114
Tilmeldt: 06 jul 2006, 21:09
Geografisk sted: Fyn, Nyborg

Indlægaf soelvbjerg » 02 jan 2008, 11:37

Ja den skulle vi nok kunne finde plads til.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 02 jan 2008, 14:01

da jeg skal arbe til 21.30 fredag aften kan jeg desværre først være i nyborg om lørdagen, bare li så i ved det drenge..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Record
Major General
Major General
Indlæg: 468
Tilmeldt: 21 mar 2007, 15:25

Indlægaf Record » 02 jan 2008, 14:12

da jeg skal arbe til 21.30 fredag aften kan jeg desværre først være i nyborg om lørdagen, bare li så i ved det drenge..
Haha, siger du kun fordi, så skal du ikke til bagern :roll:
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 jan 2008, 14:23

hooah Boogey!
da jeg skal arbe til 21.30 fredag aften kan jeg desværre først være i nyborg om lørdagen, bare li så i ved det drenge..
Np, det er noteret m8!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 03 jan 2008, 11:36

jeg bliver nød til at melde af på grund af sygdom :cry: :cry: :cry:
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 03 jan 2008, 20:30

NEEEEEEEEEJ solo det kan du ikke være bekendt.
Nå men regner med at allan,banjo og mig dukker op ved 1800-1900 tiden. :)
Ingen af os,med biler,kan få lov at låne dem af konen hele weekenden derfor det sene tidspunkt fredag. :twisted:
Banjo smutter lige en times tid lørdag formiddag uden nogen opdager det 8).
Han ryger lige ud og stjæler et køretøj så vi kan komme hjem søndag. :wink:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 jan 2008, 21:27

Hooah Solo!
jeg bliver nød til at melde af på grund af sygdom :cry: :cry: :cry:
FOR SATAN SOLO....... IND I KAMPEN, U KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SPANK'eren lander sq også nok først omkring kl. 20:30 p.g.a. work... Men lad os nu lige se, om ikke jeg er i stand til at trylle lidt, med tidspunktet. jeg prøver i hvertfald!!!!!

Anyway, jeg giver lige besked i løbet af dagen...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2006, 14:00

Indlægaf -116th-himsen' » 04 jan 2008, 02:28

god julefrokost babes :oops:

Tilbage til "SPARTA Julefrokost 2007"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst