[SPARTA]'s Sommerfest 17-19 juli 2009... -Invitationer-

Sommerfesten 17-19 juli 2009 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest 17-19 juli 2009... -Invitationer-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 mar 2009, 10:55

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 17-19 juli 2009 -----------------------------


- Her skriver man hvem man gerne vil invitere, hvis man har nogen uden for Klanen i tankerne...
Så kan resten jo komme med relevante indvendinger, hvis man mener at have nogen...

- Man er også MEGET velkommen til på eget initiativ, at spørge om man må møde op og deltage i festlighederne...

Så bare kom ud af busken, så vi kan få banket noget lækkert sammen med nogle festlige mennesker!!!!!

Mulige Deltagere, uden for [SPARTA] :
-
-
-
-
-
-
-


NB! HUSK, at man er først tilmeldt, når man har postet i Deltagerliste-tråden og der i øvrigt ikke er nogen der har nogen indvendinger...



SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 31 mar 2009, 15:24, rettet i alt 1 gang.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 20 mar 2009, 05:44

Hvorfor ikke prøve noget sjov og invitere nogen fra måske 116th, T-DK(voksenspillere) og 3000 selvom de er nogle noobs :roll:
Så kunne vi jo lave en lille clanwar ud af det hvis det var?????
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Noobs

Indlægaf Walle » 20 mar 2009, 07:56

Det må nu engang være sådan, at når det er sagt, helt uden at det skal lyde som ord der ikke holder mere end gamle flasker, så er jeg kommet frem til at det bør være sådan, også helt uden at der skal være plads til at ændre det som virker, på en sådan måde at det kan virke som om det nu engang er sat på plads hvor jeg sætter mine sko når de klemmer.

Jeg har gennem nogen tid følt at der har være en del små virkninger som ikke helt kunne finde deres egen plads i gruppen af gamle flasker, helt uden indhold er jeg nu ret sikker på de ikke er, men jeg kan jo kun dømme ud fra frags og data der har samme kvalitet som post danmark, om hvilket man kun kan sige det samme som jeg vælger i dette postulat, at posten kommer når den kommer, at der ikke er nogen sikkerhed for at indholdet har overlevet turen gennem stempler, kompressere samt andet forflytnings værktøjer.
Inden der nu bliver skabt et ren 3000 headshoot, så lad mig banke et 32â€
[SPARTA]SnOoZe!

Re: Noobs

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 mar 2009, 13:42

[quote="Walle"]Det må nu engang være sådan, at når det er sagt, helt uden at det skal lyde som ord der ikke holder mere end gamle flasker, så er jeg kommet frem til at det bør være sådan, også helt uden at der skal være plads til at ændre det som virker, på en sådan måde at det kan virke som om det nu engang er sat på plads hvor jeg sætter mine sko når de klemmer.

Jeg har gennem nogen tid følt at der har være en del små virkninger som ikke helt kunne finde deres egen plads i gruppen af gamle flasker, helt uden indhold er jeg nu ret sikker på de ikke er, men jeg kan jo kun dømme ud fra frags og data der har samme kvalitet som post danmark, om hvilket man kun kan sige det samme som jeg vælger i dette postulat, at posten kommer når den kommer, at der ikke er nogen sikkerhed for at indholdet har overlevet turen gennem stempler, kompressere samt andet forflytnings værktøjer.
Inden der nu bliver skabt et ren 3000 headshoot, så lad mig banke et 32â€
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Noobs

Indlægaf Philippovich » 20 mar 2009, 14:17

[quote="[SPARTA]SnOoZe!"][quote="Walle"]Det må nu engang være sådan, at når det er sagt, helt uden at det skal lyde som ord der ikke holder mere end gamle flasker, så er jeg kommet frem til at det bør være sådan, også helt uden at der skal være plads til at ændre det som virker, på en sådan måde at det kan virke som om det nu engang er sat på plads hvor jeg sætter mine sko når de klemmer.

Jeg har gennem nogen tid følt at der har være en del små virkninger som ikke helt kunne finde deres egen plads i gruppen af gamle flasker, helt uden indhold er jeg nu ret sikker på de ikke er, men jeg kan jo kun dømme ud fra frags og data der har samme kvalitet som post danmark, om hvilket man kun kan sige det samme som jeg vælger i dette postulat, at posten kommer når den kommer, at der ikke er nogen sikkerhed for at indholdet har overlevet turen gennem stempler, kompressere samt andet forflytnings værktøjer.
Inden der nu bliver skabt et ren 3000 headshoot, så lad mig banke et 32â€
[SPARTA]SnOoZe!

Re: Noobs

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 mar 2009, 14:43

[quote="[BDC]Philippovich"][quote="[SPARTA]SnOoZe!"][quote="Walle"]Det må nu engang være sådan, at når det er sagt, helt uden at det skal lyde som ord der ikke holder mere end gamle flasker, så er jeg kommet frem til at det bør være sådan, også helt uden at der skal være plads til at ændre det som virker, på en sådan måde at det kan virke som om det nu engang er sat på plads hvor jeg sætter mine sko når de klemmer.

Jeg har gennem nogen tid følt at der har være en del små virkninger som ikke helt kunne finde deres egen plads i gruppen af gamle flasker, helt uden indhold er jeg nu ret sikker på de ikke er, men jeg kan jo kun dømme ud fra frags og data der har samme kvalitet som post danmark, om hvilket man kun kan sige det samme som jeg vælger i dette postulat, at posten kommer når den kommer, at der ikke er nogen sikkerhed for at indholdet har overlevet turen gennem stempler, kompressere samt andet forflytnings værktøjer.
Inden der nu bliver skabt et ren 3000 headshoot, så lad mig banke et 32â€
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Noobs

Indlægaf Walle » 20 mar 2009, 18:05


hvis os i sparta, kunne få lov at diskutere vores sommerfest, uden alle mulige udefra skal lave ligegyldige og latterlige indlæg ville jeg sige tak!

Sorry min ven hvis du ikke kan tage noget sjovt så skal jeg da være den første til at beklage, men ok der er jo heller ikke meget at smile over når man ikke kan se en joke !
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Noobs

Indlægaf Cobra » 20 mar 2009, 18:12

hmmmm
Senest rettet af Cobra 20 mar 2009, 19:49, rettet i alt 1 gang.
IM THE CARL GUSTAV KING
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 mar 2009, 18:45

utroligt at du brian nu og så skal blande dig, men hvis nogle skulle, hvorfor så ikke dig!!!
du beviser selv der, at du nok ikke stod forrest i køen da jesus uddelte IQ..


walle:
kan godt se det sjove i det. men synes ikk det passer ind. det ender jo hurtig med det bliver en tråd fuldt med sjov og spas, hvor man ikke kan finde hoved og hale i de indlæg der reelt har noget at gøre med sommerfesten. :wink:
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 mar 2009, 18:51

Hooah Kids!

KIDS KIDS KIDS...... Ligeså snart "Far" er ude, så ryger i i totterne på hinanden... :lol:

Stay ON Topic PLEASE!!!!!!!!
Denne tråd er om, hvem og hvor manger der skal med til vores allesammens Sommerfesten. Så gem de der tosserier til paintballbanen!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Indlægaf epoxy » 20 mar 2009, 19:00

Ja giver spank fuldstændigt ret, snooze hvis ikke du kan se det sjove i walles bekrætigelse, af at han møder op. Så tag den med ham på TS eller PMs. Og Cobra hva i H..... bilder du dig ind at komme her og disse SPARTAS medlemmer! Du har intet at skulle have sagt i deres samtale, så hold dig væk!

For lige at komme on topic. Så kan jeg nå at arrangere min sommerferie om efter det her. Så alle datoer er, indtil videre åbne for mit vedkommende.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 mar 2009, 19:14

Ja giver spank fuldstændigt ret, snooze hvis ikke du kan se det sjove i walles bekrætigelse, af at han møder op. Så tag den med ham på TS eller PMs. Og Cobra hva i H..... bilder du dig ind at komme her og disse SPARTAS medlemmer! Du har intet at skulle have sagt i deres samtale, så hold dig væk!

For lige at komme on topic. Så kan jeg nå at arrangere min sommerferie om efter det her. Så alle datoer er, indtil videre åbne for mit vedkommende.

sorry er et surt gammelt røvhul 8) 8)



back to topic
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 20 mar 2009, 19:29

Hva'faen er du på Walle?????............det vil jeg sgu også have noget af...........kom nu del med os andre.


:D :D :D
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 20 mar 2009, 19:45

hmmm
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlægaf Walle » 20 mar 2009, 22:43

Svendsen - Godt humør er min drift ;)

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2009"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst