[SPARTA] Julefrokost 2009... -Forslag-

Julefrokosten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]/=3000=. Ligeledes finder vi her ud af, hvem gør hvad og hvorfor, dato og sted...

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA] Julefrokost 2009... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2009, 23:49

Hooah Kids!


------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...


Her postes ALLE relevante forslag, mellem himmel og jord, til [SPARTA]'s Julefrokost!

F.eks - Hvad vi skal have at spise, hvor vi skal holde Julefrokosten og al den slags....




SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 25 sep 2009, 13:30, rettet i alt 1 gang.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Forslag til julefrokost.

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 19 sep 2009, 21:22

Jeg HeadHunter5007 vil gerne ligge hus til den næste julefrokost.

jeg bor ude på landet( hvor kartoUler de gror ) i en lille by der hedder Hårup. mellem silkeborg og horsens. så vi kan lave alt det larm vi vil. + det, jeg en grill til helstegt pattegris, og en terrasse på 40 M2 som er rigelig stor.

jeg kan nok osse skaffe en gris og fik afvide at det blev omkring de 1000 kr. men jeg vil gerne lige vide det med sikkerhed.

Hvis der er plads mangel kan jeg osse stille 2 telte der er 6x8 hver,
og det er ikke sådan nogle billige harold billigborg telte. det er rigtige udlejnings telte. som ikke tager lang tid at stille op.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "SPARTA Julefrokost 2009"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster