join [Top1%]

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
-inyourface+

join [Top1%]

Indlægaf -inyourface+ » 24 jun 2006, 13:37

Hey mit navn er Martin g kommer fra Kbh og er 16år. har gamet AA siden det kom ud og liger med en kd på over 2 lige pt;). har været med i T-Dk og Team-DK og så lige #{!f}#. så hvis i mangler en frisk og sjov ung fyr til temet så er det mig...min msn/mail er AAiceman15@hotmail.com og mit in game nice er -inyourface+
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 jun 2006, 15:10

Howdy Mester!

Hvad er der sket med din Tracker profil??? Jeg kan ikke se Basic Tracker??? Ved du hvorfor??? Link : http://aaotracker.com/aao_userprofile.p ... d=10064512

Vil du ikke være flink at lægge link, til din rigtige profil eller et eller andet? Eller har du slettet din profil og i fald så hvorfor det? Vil du ikke også lige, prøve at fortælle, hvorfor du ikke længere er de tidligere klaner...? :lol:
Du havde tidligere været i #{!f}#, right... Så skal du lige vide at, TOP1% har en UFRAVIGELIG politik angående spillere, der tidligere er blevet taget i at cheate!!!

Anyway, håber at komme til at spille med dig snart, så vi kan lære hinanden at kende og du kan hilse på gutterne...

Hvis vi finder ud af det sammen, og det "kilkker" så er du MEGET velkommen i [TOP1%]...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 2 gæster