von H join-request via VandaLL account

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

von H join-request via VandaLL account

Indlægaf VandaLL » 24 aug 2008, 21:21

1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?

Jamen pænt goddag eller aften til jer alle. Jeg hedder jesper og har den nette alder af 25 år, jeg arbejder til daglig sammen med [SPARTA]VandaLL og man kan vel sige at vi er ligesom de to gamle herrer i den reklame hvor de arbejder for klovborg og den ene har mere "angenitet" eller hvordan det staves :P - martin vil så gerne bestemme og han prøver så ihærdigt, men det der med at springe over hvor gærdet er lavest har jeg lært godt fra den bedste... Nemlig martin selv ^^ og nu vil han så lærer mig at spille AA. P.S. får lige at vide det skal være en ansøgning det her og ikke en sviner :P - Men bedøm selv :P - hehehe.
Mine interesser er som mange andres, det forbudte og det frække, have et godt liv, tjene penge og hvad man nu ellers kan tænke sig at bruge tiden på... Nåh ja! COMPUTER NØRDERI! ^^
Min MSN: Traitorz@msn.com (og den MSN-adresse er fra min tid hvor jeg spillede AQ2 (Action Quake 2).
Jeg vil komme til at gå under navnet Von H :)

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?

Martin vidste mig vejen til [SPARTA] og nu går jeg selv gennem døren....
Tja hvad kan jeg ellers sige, det lyder sku hyggeligt altsammen og den brune nuggatstjerne der trumfer igennem øverst på hjemmesiden, ser sku ud til at have været en sjov aften og det kunne da være meget sjovt at opleve det selv ^^

3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?

Skulle man være lidt tunghør eller hvad det hedder når man læser og ikke fatter hat! ja, så kender jeg jo VandaLL og han har anbefalet mig og presset mig til det yderste, vækket mig og råbt! HOOOOOOOOOOOAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!! så jeg er fløjet ud af køjen hver dag indtil denne ansøgning har fundet sin plads her på forummet!

Puha! So far so good

4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?

Ja det har jeg bla. i Reverence, SMP, BIA, G.U.N, og lidt andet, men det er jo så i andre spil, så det tæller vist ikke... Forlod dem fordi jeg er SÅ sej! Im that good... ihvertfald indtil jeg bliver nakket af en n00b :S lol

Jeg går altid ind for snyd, eller var det synd?! Kan ikke huske hvad det var præsten kaldte det....
Nej, jeg går ikke ind for snyd og fryder mig hver gang man finder en og kan banne ham eller hvad man vælger at ydmyge ham med :)
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 aug 2008, 22:44

Hooah Von H!

Det lyder jo i hvertfald ganske godt, so far... Du lyder jo til at være [SPARTA]-kernemateriale!

Så jeg kan kun opfordre dig til at komme på vores TeamSpeak2-server. Det er her vi lære hinanden at kende og hygge os i det store hele!

SÅ IND I KAMPEN og så tager vi den sq bare derfra...


Danish AAOcommunity TS IP : 209.247.83.121:8809

Danish AAOcommunity TS Password : faelles


Når der så lige er gået en forhåbentligt kortere periode, hvis du nu ellers dukker op i ny og næ. Så sætter vi en standard poll op vedr. din optagelse og du får svar 5dage senere...

Glæder mig til at snakke med dig og få game noget AAO med dig!!!

Held og lykke...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster