Så skete det!!

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Så skete det!!

Indlægaf Tastefull » 28 nov 2008, 18:53

Hej Alle,

Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at søge om optagelse i SPARTA, på utallige opfordringer fra diverse SPARTA medlemmer og efter at have været 3. hjul på diverse arrangementer søger jeg nu officielt om et medlemskab :D

Info:
Realname: Thomas Hansen
Alder: 28
Msn: poster jeg ikke her offentligt
Arbejde: Udvikler (.NET/ASP.NET C#/VB)
Interesser: Film, musik og generelt nørde ting

Hvordan fandt jeg SPARTA?
- Jeg tror mere det er SPARTA der har fundet mig. Jeg var med til LAN 2008 og stod for netværk og afvikling af hele konkurrencen og derefter har jeg hængt godt på og været til Sommerfesten og Julefrokosten (og thumps up for det!)

Hvorfor søger du optagelse?
- Jeg ser det som en naturlig del, af allerede at være rimelig involveret i diverse arrangementer og planlægning af andre ting. Men gør det primært fordi jeg synes at de mennesker jeg har mødt er super fine og har de samme synspunkter omkring fællesskab og sammenhold. Og så håber jeg at jeg kan tilføje noget mere tryghed omkring afvikling af LAN's da jeg har afholdt over 25 af slagsen.

Kender du nogle i SPARTA?
- Well... Svendsen, Banjo, Allan_337, SPANK, Solo, Phantom, soelvbjerg, Catflap, VandaLL .... og så mødte jeg jo en hel del til LAN 2008

Har du været i andre klaner?
- I forbindelse med AAO så har jeg ikke været med i en eneste klan, men fra min gamle CS tid har jeg været medlem af FLiPmodeKru i 3-4 år

Registeret på aaotracker.com?
- Well.. jeg har downloaded AAO, men er ikke nået til at installerer det, men det skal nok komme, men har da vist en konto fra tidligere skulle jeg mene

Involveret i snyd?
- Naaah, det er ikke lige mig... har hacket diverse ting, men aldrig snydt i spil

Mvh
\Tastefull
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 nov 2008, 19:01

Hooah TasteFull!

Den har vi ventet på længe...!!!

Jeg sætter straks den sædvanlige poll op og så får du svar inden 5 dage. Således har [SPARTA]'s øvrige medlemmer mulighed for at tilkendegive deres mening, i det Interne Forum.
Forudsat poll'en ser MEGET overbevisende ud hurtigt, kan der kompenceres fra regelsættet og tilbydes medlemskab før den oprindelige frists udløb...

HELD og LYKKE!!!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Record
Major General
Major General
Indlæg: 468
Tilmeldt: 21 mar 2007, 15:25

Indlægaf Record » 28 nov 2008, 19:48

man må ikke hacke :twisted:
Billede
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Indlægaf Tastefull » 28 nov 2008, 19:58

Hehe uden hackere ville vi ikke have den form for sikkerhed som vi har i dag. Der er stor forskel på at snyde og så hacke. Der er også forskel på hvad man hacker :D
Record
Major General
Major General
Indlæg: 468
Tilmeldt: 21 mar 2007, 15:25

Indlægaf Record » 28 nov 2008, 20:15

Hehe uden hackere ville vi ikke have den form for sikkerhed som vi har i dag. Der er stor forskel på at snyde og så hacke. Der er også forskel på hvad man hacker :D
haha, det går jo nok ;)
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 28 nov 2008, 22:43

ENDELIG!!!!!!!!! :P



Det tog sin tid min ven,men som SPANKEREN siger,er det overstået efter en lille poll.Det gør overhovedet ikke ondt
:twisted: :twisted: :twisted:


Så mangler vi bare at du kommer ingame og får styrket
DEN FYNSKE MAFIA's image
:roll: :roll: :roll:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 28 nov 2008, 23:05

NEJ FOR FANDEN IKKE FLERE FYNBOER :twisted: :twisted:
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 28 nov 2008, 23:10

Ja, :wink: jeg bor her bare, jeg er jo oprindelig fra Roskilde, he he
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 dec 2008, 10:41

Hooah Tastefull!

Da din afstemning ser meget overbevisende ud, optages du hermed i [SPARTA]...!!!

STORT TILLYKKE....!!!!!!!!!!!!!!!!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster