så kommer den!

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

så kommer den!

Indlægaf epoxy » 22 dec 2008, 00:36

Hey drenge..Jeg har jo længe truet med at lave ansøgningen, og her kommer den:


1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?

Jeg hedder Mauri irl og epoxy ingame -damerne kender mig som gud :D

Jeg er 26 og kan snart kalde mig elektriker.. ellers laver jeg ikke så meget spændende, prøver at sætte min lejlighed i stand. Og det tager desvære en masse af min tid.. så aktiviteten svinger desværre i den nærmeste fremtid

min mail vil jeg ikke så gerne ud med her.. Men i kan jo fange mig på TS

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?

Nu fandt jeg jo ikke sparta- sparta fandt mig- og nu har i tigget og bedt så længe at jeg tænkte at jeg hellere måtte ansøge :P
men bortset fra det så er det via Ogame.. rookie, og vandall. Kender jeg privat.


3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?

-jada masser på TS og i know u love me.. især cobra- eller easy frag som jeg kalder ham

4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?

Aldrig været i andre klaner.. Jeg plejer bare at være stealth


5 - Hvis du allerede er registreret på www.aaotracker.com så smid dit TrackerLink i din ansøgning...

hmmm.. Jeg oprettede en engang.. har lige fundet den igen.. Den var under mit gamle nick "mauri3000" Så den har eksisteret længe men ikke meget spille tid.. Den står under [epoxy]


6 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?

Ingen snyd ingame.. Men man har vel snydt trussen af en dame en gang eller to..


Efter vi har modtaget en ansøgning, sætter vi som hovedregel en Poll op på vores Interne del af Forum. Den køre så i sædvanligvis 5 dage og derefter, kontakter vi dig med et svar... I denne periode FORVENTER vi, at du kommer på TeamSpeak og gør en indsats for at lære som min. et par stykker fra klanen at kende.

Det syntes jeg i skulle skynde jer at gøre.. Alt for at have en go grund til at nakke aztec -han er jo 3000..

og så er det jo også nemmere at holde styr på cobra når man er i clan med ham.

epoxy down :!:
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 dec 2008, 00:41

Hooah Knægt!

Tjaaa.... Nu er der jo snart gået så lang tid, så vi ikke længre er sikre på at vi vil have dig.... :roll: :roll: :roll:

Men jo, du kender rumlen og efter 5 dage ruller afgørelsen ind, as u know...

Held og Lykke...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 22 dec 2008, 16:06

det var sku på tide

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster