Ansøgning T-REX

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
T-REX
Private
Private
Indlæg: 1
Tilmeldt: 05 jan 2009, 13:03

Ansøgning T-REX

Indlægaf T-REX » 05 jan 2009, 13:24

Steven Frandsen. 23år. midtjylland(Viborg)
E-Mail - stifler666@hotmail.com <--- (MSN)
Acc name er --==T-REX==--

Til hverdag går jeg sygemeldt (parnoid skizofren).
Mine intereser er min computer(AAO). ja og så er der damen:)

Jeg søger i [SPARTA] fordi jeg har spillet en del med jer og mener at jeg kommer godt ud af det med jer alle. Og jeg har egentlig altid fulgtes med Cobra, så derfor kender jeg [SPARTA].

Jeg er sikker på at Cobra, Vandall Perle vil sige JA T-REX. og tror egentlig også alle de andre vil sige ja. Jeg er jo en flink fyr:)

Jeg har været i T-DK men skred fordi der ikke skete noget. Mig Brian(Cobra) og Terminator ville gerne spille mere seriøst så vi smuttede over i =3000=. der blev jeg så smidt ud pga. At jeg havde været væk meget længe og ikke havde fået betalt fordi jeg jo ikke var på.(Sygdom)

Link til AAOTracker http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=596295

Jeg har aldrig deltaget i cheat eller noget. Og er ALDRIG blevet banet for det:)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 jan 2009, 13:46

Hooah Rex!

Jamen det ser jo MEGET fornuftigt ud alt sammen og som du selv siger. Så kender næsten alle dig jo rimeligt godt i forvejen. Så lad os se hvad der sker... Jeg sætter i hvertfald starks en poll op i den Interne del af Forum og så går der de sædvanlige 5 dage, hvor folk så kan stemme og tilkendegive deres mening og så får du svar...

Held og Lykke med det...! :D :D :D




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 05 jan 2009, 14:47

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
HAN FÅR 1000 x go her fra fin fyr har spillet med ham i T-DK oG =3000= helt sikker en fin fyr :D
Record
Major General
Major General
Indlæg: 468
Tilmeldt: 21 mar 2007, 15:25

Indlægaf Record » 05 jan 2009, 17:06

go :P
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster