Ansøgning

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
!jbj!

Ansøgning

Indlægaf !jbj! » 27 jan 2009, 23:37

1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?

Navn: Jakob Bo Jørgensen
Accountname: !jbj!
ALder: 26
E-nail: jakob.bo@jubii.dk
MSN: jakobbo@e-mail.dk

Til hverdag er jeg elektriker, og arbejder sammen med min kæreste ( epoxy fra jeres clan )

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?

Mauri ( epoxy ) firtalte om jer og sage i var kanon sjovr på ts mens i spillede aa, lidt samme grund til jeg søger ind

3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?

Mauri ( epoxy )

4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?

Har ikke spillet aa i et par år, spillede det dengang det kom frem, og er så startet igen

5 - Hvis du allerede er registreret på
Kun registrerede brugere kan se links på dette forum!
Registrer or Logind på forumet!

så smid dit TrackerLink i din ansøgning...

Tror jeg har det, epoxy hjalpe mig men synes ikke der virker men der hænger nok sammen med at epoxy prøvede at hjælpe

6 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?

Nope, er for imba til at jeg behøver at snyde
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 28 jan 2009, 19:59

Hej m8!
Du lyder som en cool fyr, men jeg vil lige bede dig om at få åbnet en tracker profil på http://aaotracker.com/portal.php så sætter jeg en poll op i den interne del af forumet...
GL med pollen... :twisted:
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 jan 2009, 20:48

Hooah !jbj!!

Vi kan ALTID bruge gode folk!!!!!!! Husk nu at komme MEGET på TS'en den nærmeste tid, så vi kan lære dig at kende!!!

Held og Lykke med det.....





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
!jbj!

Indlægaf !jbj! » 28 jan 2009, 21:13

så skulle den være der

UserID: 784916
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 28 jan 2009, 23:01

Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 28 jan 2009, 23:11

finurligt det her. Han er lie meldt ind og spillet 20,9 timer i træk :shock: :shock: :D
Tracked since: 28.01.2009 (0 days)
Total time played: 1.7 hours (20.9 hrs. per day)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
!jbj!

Indlægaf !jbj! » 29 jan 2009, 00:03

hvad kan jeg sige, jeg er bare så god :D
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Indlægaf epoxy » 29 jan 2009, 19:02

LOL det er næsten ligesom tastefull han er online, enten på AA eller Ogame, 26timer i døgnet :D
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
!jbj!

Indlægaf !jbj! » 03 feb 2009, 21:05

Ville lige sige undskyld for at jeg ikke har været mere online den seneste tid, grunden er at der sker lidt meget lige for tiden, bla er jeg igangmed at lave min svende prøve som elektriker, og det tager en del tid.

Lover jeg nok snart kommer mere på og bliver honor 100 på en uge (næsten da)

Forstår godt hvis i udsætter min ansøgning, men de næste 4 uger til jeg er færdig, kan jeg desværre ikke love noget omkring hvormeget jeg kan være online.
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 04 feb 2009, 00:09

Ville lige sige undskyld for at jeg ikke har været mere online den seneste tid, grunden er at der sker lidt meget lige for tiden, bla er jeg igangmed at lave min svende prøve som elektriker, og det tager en del tid.

Lover jeg nok snart kommer mere på og bliver honor 100 på en uge (næsten da)

Forstår godt hvis i udsætter min ansøgning, men de næste 4 uger til jeg er færdig, kan jeg desværre ikke love noget omkring hvormeget jeg kan være online.
Det er helt iorden m8!

Vi udskyder bare din ansøgning til du er færdig..
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 feb 2009, 00:13

Hooah jbj!
Ville lige sige undskyld for at jeg ikke har været mere online den seneste tid, grunden er at der sker lidt meget lige for tiden, bla er jeg igangmed at lave min svende prøve som elektriker, og det tager en del tid.

Lover jeg nok snart kommer mere på og bliver honor 100 på en uge (næsten da)

Forstår godt hvis i udsætter min ansøgning, men de næste 4 uger til jeg er færdig, kan jeg desværre ikke love noget omkring hvormeget jeg kan være online.
No Worries!!!

I [SPARTA] tager ting sq da tid ting tager.... Du kommer bare når du har tid og så kigger vi på det til den tid, u know...
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster