Jeg skal da være [SPARTA]!!

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Jeg skal da være [SPARTA]!!

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 06 jan 2010, 01:01

Så skal der faneme JOINES noget [SPARTA]-hygge!

1 - Hoah guys! - Jeg hedder Rasmus og kommer fra solskinskysten (3100 Hornbæk). Jeg er lige blevet 23 somre - så er nok en del yngre end jer!
I kan fange mig under det FRYGTINDGYDENDE navn "Jordbaer" på TS2 - ofte i epoxy's OgameParadis!
Orker ikke lige at skrive MSN og e-mail, men i kan i hvert fald fange mig på TS2 eller igennem epoxy eller VandaLL!

2 - Jeg er gentagende gange blevet opfordret til, at joine jeres dejlige klan - af både epoxy og VandaLL :-D

Hvis i drikker bajer (Mokai, Cult, mv.) og spiller AA3 - så har i brug for MIG! ;-)

3 - Jeg kender både epoxy og VandaLL privat :-) og [SPARTA] Haaknell! Hehe.. og derudover burde SOLO kunne sige god for mig :-D Han pev i hvert fald godt, da han fik smæk i AA3 i går!

4 - Har ikke været i andre klaner - i hvert fald ikke end [Kh] (Køkkenhaven - min gamle opdigtede CS klan) :-)

5 - Jeg er registreret på Battletracker, men kan ikke lige overskue at linke - den har heller ikke opdateret længe!

6 - Jeg GHOSTER MAX sammen med epoxy! - og elsker SPAM-nader!!
Har dog aldrig været banned!

Så er jeg done - Håber I kan li' det!!
Vi ses på TS2!!

P.S. Hvis i accepterer min ansøgning - så skaffer jeg en support-tøs mere til mudderbrydning!!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Jeg skal da være [SPARTA]!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 jan 2010, 01:14

Hooah Knægt!

Det ser Fino Fino ud og jeg sætter straks en poll op i den Interne del af Forum. Så får du svar i løbet af maks 7 dage...(Sædvanligvis lidt før, men nu ser vi...)

Nu gælder det bare om at komme på TS og "charme" sig ind på livet af os, de næste 7 dage..... Gnæk Gnæk!

SPANK forventer, at stemme GO da du virker som en OK fyr og klar på at dele en kop humle... Kort sagt, [SPARTA]-Kernemateriale... men nu ser vi...


Held og Lykke...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Jeg skal da være [SPARTA]!!

Indlægaf epoxy » 06 jan 2010, 01:18

Der er ingen grund til at starte den Poll der SPANK.. Jeg gider ikke have sådan en havenisse fra Hornbæk ind!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: Jeg skal da være [SPARTA]!!

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 06 jan 2010, 01:26

Jordbaer takker SPANK for de pæne ord! :-)

Beklager jeg ikke kan stave til "Hooah!" - det må i lære mig!
Efter lang debat på TS2, har vi aftalt at jeg vil forsøge at igangsætte en mudderbrydningskamp mellem [SPARTA] Haaknell og en ny tøs!
- Kampen kan arrangeres i mit badebassin (som blev lidt medtaget efter et kanonslag nytårsaften)!
Mens damerne kæmper i bikini (clothing optional?!?), kan de hente gulddamer fra bunden og fodre til tilskuerne :-)

Det bliver et stort arrangement!!

Jordbaer out :-)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Jeg skal da være [SPARTA]!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 jan 2010, 01:32

Hooah Jordbaer!

Med sådanne forslag, bliver dine optagelsesmuligheder BESTEMT IKKE ringere, skal jeg lige love for....(billeder skader jo aldrig!)

FULD DAMP UNDER KEDLEN...!!!!!!!!!!!!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster