Peace søger optagelse i SPARTA.

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Peace søger optagelse i SPARTA.

Indlægaf [SPARTA]Peace » 17 jan 2010, 02:29

Hoah!
Så kunne jeg lige komme kortvarig væk fra julefrokosten til at skrive min ansøgning om medlemskab af SPARTA.

Jeg startede med at spille Ogame takket være HeadHunter som viste mig spillet. Jeg fik lov til at udnytte en gammel account ved navn Peace og lærte der igennem primært at kende Vandall og Epoxy og lærte her om Spartas eksistens. Jeg er også blevet introduceret til jeres TS channel da jeg spiller lidt COH sammen med nogle af jer.

Jeg blev opfordret til at deltage i jeres fremragende julefrokost og da I alle virker til at være rigtig sjove og ser ud til at være en klan med en meget social side, søger jeg derfor officielt optagelse. da jeg mener at kunne passe fint ind i dette "galehus" :-)

Jeg har ikke før spillet AAO men har spillet mange andre lignende spil.

Jeg har tidligere været i en CS klan som jeg havde sammen med nogle gamle venner fra handelsskolen men dette er flere år siden og klanen er for længst opløst.

Jeg ---ADMIN EDIT--- kunne ikke drømme om at snyde i en konkurrencesituation som f.eks. en klankamp.

Mit fulde navn er Bo Bangsgaard og er 27 år.

Min msn er peace-ogame@live.dk

Min mail er bobangsgaard@gmail.com

Til dagligt sidder jeg og styre en produktionsplanlægning samt bogholderi for et mindre biotechselskab.

Min andre interesser er computer, biler, kæresten, Tv-tegneserier som Simpsons og Family Guy, politik og druk.

Nu må jeg hellere komme ned og drikke videre ellers kommer Solo bare og henter mig ned med magt. Jeg beklager eventuelle stavefejl men er ikke just helt ædru. :lol:

Mvh Peace.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Peace søger optagelse i SPARTA.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 jan 2010, 19:29

Hooah Peace!

Undertegnede sætter en pole op, i den Interne del af Forum og så får du svar om max. 7 dage...
I mellemtiden kan der jo kun opfordres til, at man viser sig så meget på TS så muligt, for at "fiske" stemmer, right?
Du gjore ihvertfald en OKfigur til julefrokosten, efter min mening!

Held og lykke med det....




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Peace søger optagelse i SPARTA.

Indlægaf [SPARTA]Peace » 20 jan 2010, 22:13

Tak for det Spank.

Jeg ser frem til at blive kontaktet.

Mvh

Peace
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster